Ana içeriğe atla

♈ EXO'luxion Fotoğraf Kitabından - Üyelerin Lay & Lay'in Üyeler Hakkındaki Düşünceleri♈


Xiumin: Lay, EXO üyeleri arasında en meşgul olanı ama o hiç yakınmadı. Bence tutkusu konusunda kimse onu takip edemez. Lay şarkıcı olarak aktif, oyuncu olarak aktif , varyete şovlarda aktif ve o tüm bunları tutkuyla yaptı bu sebeple ben de onu çok kıskanıyorum.

Lay: Xiumin hyungun en imrendiğim şeyi vücudu. Vücudu güzel, öyle değil mi? Ben de gücümü devam ettirmek için egzersiz yapıyorum fakat Xiumin hyungunki gibi güçlü bir vücut istiyorsam birazcık daha fazla çalışmam gerekiyor. Xiumin hyungun kişiliği de iyi. Dikkatli kişiliği sayesinde, çalışma arkadaşlarıyla detaylı bir tavırla ilgileniyor. 


Kai: Lay hyunga her zaman minnettarım. Çin'deki işlerini yönetti fakat daima öncelikli olarak EXO'nun programlarına katılmak için elinden geleni yaptı ve ona bunun için minnettarım. Bu işte bizimle birlikte olduğu gerçeğine müteşekkirim. Müziğin yanısıra şarkıcı ve oyuncu olarak tutkusu gerçekten müthiş. (Bu alanda) onun kadar tutkulu olmak isterdim. Dürüst olmak gerekirse, sevmediğim ya da ilgimi çekmeyen şeyler konusunda pek iyi değilim.

Lay: 'Kai'den' bahsediyorsak, 'danstan' söz ederiz. Kai ortada duruyorsa EXO'nun sahnesinin bir seviye yükseğe çıktığını düşünüyorum. 


Chanyeol: Teşekkür etmek istediğim bir üye var, bu kişi Lay hyung. Lay hyung grubu çok düşünüyor. Çin'de epey solo programı var fakat o daima EXO'yu düşünüyor, etkin bir şekilde gruptan söz ediyor. Herkes benimle aynı hislere sahiptir, Lay hyung'a teşekkür ederim. Söz konusu iş olduğunda pek çok hırsa sahibim ve diğer şeylere dikkatimi vermek benim için zor oluyor fakat Lay hyungun böyle bir yönü yok. O, 'Birazcık dinlenmeliyim' ifadesinden bihaber gibi çok sıkı çalışıyor. İş konusunda bir hayli hırsı var. Ve Çincede çok iyi olmasını kıskanıyorum. Hahaha.

Lay: Chanyeollie uzun ve yakışıklı. beste yapma konusunda bilhassa müzik besteleme konusunda bir hayli yetenek sahibi. Beste yapma tarzımız birazcık farklı, Chanyeollie esas olarak Rock ve Ballad parçalar bestelerken ben daha çok Hip Hop ve R&B parçalar besteliyorum. 

D.O. : Lay hyungun erdemi, tutkusudur. Onun müzik konusunda yetenekle doğduğunu düşünüyorum, fakat söz konusu şarkı söyleme ya da dans pratikleri olduğunda tüm çabasını ortaya koyuyor. Onun bu sıkı çalışan yönünü görmek daima güzel.

Lay: D.O. için şarkı söylemek şarkı söylemektir, oyunculuk ise oyunculuktur. Her şeyde sıkı çalışıyor ve bunları güzelce yapıyor. Onun bu çok yönlülüğüne imreniyorum. 

Chen: Lay hyung bizimle her şeyi yapmak için daima elinden geleni yaptı. Çin'e gidip gelirken bizim bilmediğimiz pek çok stres altında kalmış olmalı fakat bize asla göstermedi. Yoğun programları arasında daima EXO'yu düşünüyor. Bizimle her şeyi yapmak isteyen ve bunun için çabalayan Lay hyunga her zaman minnettarım.

Lay: Bence Chen'in yeteneği hislerini şarkılar vasıtasıyla aktararak öne çıkarmak. Bir gün, başarısız olmaksızın yazdığım bir şarkıyı Chen'e vermek istiyorum. Chen duygularını aktarmak için benim yaptığım bir şarkıyı söylese, düşünüyorum da gerçekten harika olurdu. 

Suho: Lay müziğe delicesine tutkun. Dans etme, beste yapma, söz yazma konusunda gerçekten iyi ve şarkıları için yaptığı düzenlemeler bence üst seviyede. Söz konusu müzik olduğunda çok fazla hırsa sahip bu yüzden sağlığına dikkat edemezse diye endişelendim. Bazen onun müziğe bağlılığını görmeyi kıskanıyorum.

Lay: Suho her zaman özgüvenle dolu. Bu özgüvene genellikle bir sürü hazırlık yaptığı için sahip olduğunu düşünüyorum. Onun bu özgüvenli imajını görmek güzel. 


Baekhyun: Lay hyung bir dahi gibi. Çin'de dizi, film çekmekle varyete şovlarla çok yoğundu fakat yine de daima bize en iyi dans etme, şarkı söyleme performansını sundu.

Lay: Baekhyun'un sesine gerçekten imreniyorum. Güçlü bir sesi var ve yüksek notaları bile güzelce yapıyor. Çok fazla muziplik yapsa bile, herkesi güldürüyor. 

Sehun: Müzik konusundaki tutkusu müthiş. Ben de gerçekten onun izinden gitmek istiyorum. Benim de müzik konusunda tutkum var bu sebeple müziği daha fazla seven bir sanatçı olmak isterim.

Lay: Sehun yakışıklı. Ayrıca uzun. Haha.Yüzü tam bir avantaj, onun bu yakışıklılığına imreniyorum. Hahaha. Maknaenin yorgun olduğu zamanlar oluyor fakat o hyunglarıyla ilgileniyor. Her zaman ışıl ışıl ve onda sevdiğim şey de bu. 


Trans cr: prof_ippun  bulbaseok, 103oclock 12 , Chanyeol_Netz , fydk_translations , hyoyeonsub2 , acquastatic, sehunownsme 
Çeviri: Mira

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık