Ana içeriğe atla

Easy Magazine Lay Röportajı~



E: Yemek pişirme yeteneklerini daha önce grup üyeleri önünde sergiledin mi? Sergilediysen, nasıl yorumlar yaptılar?

ZYX: Genellikle onlar için yemek pişiririm. Tepkileri genellikle saygılı olur ya da bir ısırık alıp yorum yapmadan giderler. 


E: Senin nasıl şef tanrısı olmak üzere isimlendirildiğini görüyorum, Favori yemeğin nedir ya da son zamanlarda öğrendiğin yemek? 

ZYX: Öğrenilen bir yemek olarak addedilemez ama Kore üsülü kızarmış et. Eti kızartmadan önce kabı yağla kaplamalısınız. Böylelikle kızaran et hem güzel kokar hem de yumuşak olur. Ayrıca Steven-ge'dan (Ç/N: Star Chef'teki jurilerden biri) öğrendiğim bir yemek var, Kırmızı biber sosu kullanıp çiçek sosu  ve pirinç ile yiyeceksiniz.Ah, Aman Allah'ım, eğer zamanınız varsa deneyebilirsiniz gerçekten çok lezzetli. 


E: Çeşitli hayran destekleri içinde, sende en derin etkiyi bırakan hangisiydi? 

ZYX: Her hayran desteği bende büyük etki bırakıyor, ama eğer doğum günümdeyse o halde derin bir etki bırakacaktır. Çünkü o gün kendime özel olarak addettiğim bir gündü ve buna ek olarak hayranlar bu atmosfer içinde bana destek verdi  ve mutlu yıllar diledi, havaalanında doğum günü şarkısı söylediklerinde fazlasıyla duygulanmıştım. O kadar duygulandım ki gözyaşlarım gözpınarlarımdan kurtuldu bu yüzden gözlük taktım böylece insanların ağladığımı görmesine izin vermedim. 

E: Bir sürü takma adın var. Hayranların sana seslendikleri takma adlardan hangisinin en iyisi olduğunu düşünüyorsun? Neden? 

ZYX: Dandan~ Çünkü Dandan ismini seviyorum. (Ç/N: Dandan kelime olarak çevrildiğinde yumurta yumurta oluyor) 


E: Running Man'e katıldığın bölümünü izledin mi? Keyif aldın mı? 

ZYX: İzledim gerçekten çok eğlendim. Kameran abinin arkamda çekim yaptığını bile bilmeyecek şekilde oynadım. Çok üzgünüm, beni bulmak için çok efor sarfetti ve ben ona gitmesini söyledim. Onun karşı takımdan biri tarafından gönderilen düşmanlardan biri olduğunu sanmıştım dolayısıyla hala gergindim. Buradaki kusur bir oyun oynarken fazlasıyla ciddileşmem olacaktır, Öyle ki yol boyunca güzel manzaraları gözden kaçırdım. 

E: Taze bir et olarak, kendi cilt bakımından ve stilinden yola çıkarak öğrendiğin birkaç şeyi bizimle paylaş. 

ZYX: Kendimi genel ilke üzerine yakışıklı ya da gerçekten havalı olarak şekillendirmiyorum. Ben daha gerçekçiyim, İnsanların varyete şovlarda gördükleri neyse benim gerçek hayattaki kişiliğim de o. Cildimi korumaya kafa yormam gerek, cilt koruma konusunda uzman denecek seviyeye erişmedim. Ne zaman aç olsam ve yemek istesem * ''bunalım''a girer her şeyi yerim. Bu üzerinde çalışmam gereken bir şey, yavaş yavaş kontrol edeceğim. 

Ç/N: *İngilizce kaynakta killing spree olarak geçiyor. İnternette biraz bakındım insanların sıkıntılı zamanlarını ifade etmek için kullandıkları bir terimmiş Türkçe tam karşılığı olmasa da bunalım uygun düşüyor diye öyle çevirdim. 


E: Küçük yaşta kameralar önünde belirdin, diğerlerine sıcak ve uysal bir çocuk olduğun hissini verdin. Erkekler küçük yaşta genellikle daha yaramaz olurlar. Küçükken yaptığın en büyük yaramazlık neydi? 

ZYX: Futbol topunu başkalarının camına doğru tekmelemek ve cam kırıldığında kaçmak~ Ya da sınıf arkadaşlarımla başkalarının ziline basardık onlar kapıyı açtığında biz çoktan kaçmış olurduk. 

E: Grupta en iyi ilişkiye sahip olduğun kişi kim? 

ZYX: Her bir üyeyle çok iyi bir ilişkim/iletişimim var. 


E: Tarihi bir filmde oynaman için gelen teklifleri kabul edecek misin?

ZYX:Tarihi filmlerin hala iyi olduğunu düşünüyorum  temel şey (asıl önemli olan) ise senaryo. O rolü iyi oynayabilecek miyim görmem gerek. 

E: Bir televizyon dizisinde yer alacak olsaydın, ne tür bir rol denemeyi çok isterdin?

ZYX: Daha önce bir programda yer aldım ve bir hayran bana bilim adamı ya da bir kaçık rolü oynamalısın dedi. Bu cümle gerçekten kalbime saplandı, benim gibi birinin kaçık biri rolünü oynayabileceğini hiç düşünmemiştim. Ama iyi bir aktörün değişik türde roller denemesi gerektiğini düşünüyorum ve ayrıca değişik rolleri iyi bir şekilde oynayabilmeyi umuyorum ama o (kaçık rolü) olmayabilir. 

E: Televizyon dizilerini kabul etme gibi bir planın var mı? 

ZYX: Kişisel stüdyo televizyon dizileri için bir sürü teklif alıyor. Bana fırsat veren ve saygı duyan herkese çok minnettarım. Sıkı çalışmaya devam edeceğim. Son zamanlardaki planlara gelecek olursak, EXO'nun geridönüşüne öncelik verecek ve geridönüş sürecinde kendimi güçlendireceğim. 

E: Daha önce ''Oh My God'' filmini çektin, oradan gelen en büyük düşünce neydi?

ZYX: Film çekmek eğlenceli bir meslek, Çünkü bir başkasını oynamak için kendi dünyanızdan çıkıyorsunuz. Bir başkasını canlandırma sürecinde, daha önce yapamadığınız şeyleri yapabilirsiniz. Hiç iletişime geçmediğiniz insanlarla iletişime geçebilir daha önce dokunmadığınız şeylere temas edebilirsiniz. Bu yüzden oyunculuğun çok fazla şey öğrenmeme izin veren bir meslek olduğunu düşünüyorum. 


E: Bu yıl doğum günü partisi yapmak gibi bir planın var mı? Çin'de hayranlarınla kutlamak gibi bir olasılık söz konusu mu? 

ZYX: Doğum günü partisi?!! Bilemiyorum~ Ama yapabilmeyi ve Çin'de daha fazla hayranla etkileşime geçebilmeyi umuyorum. Herkes beklenti içinde olsun, belki gerçekleşir! Oh yo~ Fena değil, ha? 

E: Kişisel stüdyo senin programlarınla ağzına kadar dolu. Uzun bir tatilin olsa en çok nereye gitmek istersin? 

ZYX: Uzun bir tatile gerek yok! Başka bir şey hakkında konuşmadan önce ilk olarak işlerimi en iyi şekilde tamamlamalıyım. Aslında şu anda tatilim olsa bile kendimi geliştirmek için çalışmayı isterim. 

E: Promise şarkısının Çince versiyon sözlerinin yazımına katılımda bulundun mu? 

ZYX: Melodisini besteledim ve Promise'in sözlerini yazdım. Çince sözlerin tamamı benim tarafımdan yazıldı. Rap kısımları ve üyelerin bu şarkıdaki içten duyguları da dahil olmak üzere...Sevecek misiniz (şarkıyı.)?

E: EXO'nun 2. konser turu için Çin ve Kore duraklarını kıyaslarsan en büyük vurgu (önemli nokta) nedir? 

ZYX: Çok fazla vurgu var tabiki! Kore duraklarında(konserlerinde) şarkılar Korece Çin duraklarında ise Çince söylenecektir. Bu vurgu noktası değil mi?! 

E: Solo sahnen olacak mı?

ZYX:Muhtemelen olacak! Benim solom olmazsa kimin olacak...(sadece şaka yapıyorum) 


Trans cr: Lyuanz 
Çeviri: Mira~ 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık