Ana içeriğe atla

Easy Magazine Röportajı~


Soru: Daha önce Running Man'deyken, sıkı çalışma ve koşuşun kameramanını kaybetmenle sonuçlandı. O zaman kameramanının kaybolduğunu fark ettin mi?

Cevap: Hayır ah, kesinlikle bilmiyordum (güler). Çünkü Running Man için, ismini aklımda tutarken şöyle düşünmüştüm; Tema ''Koşmak'' hakkında olmalı dolayısıyla koşmak zorundayım. Bu yüzden sadece koştum ve sonuç olarak kameramanımı arkada bıraktım, ama çok mahcup olmuştum. (güler)

Soru: Go Fighting, fiziksel güçle karşılaştırıldığında daha çok düşünme yeteneği gerektiren bir program. Bu konuda özgüvenin var mı?

Cevap: Çok fazla güvenim var! Çünkü yanımdaki o abiler de çok güçlü!

Soru: Oh My God filminde hangi rolü oynadın? Film baş yıldızı olma hayatına alıştın mı?

Cevap: Reklam planlamasında yetenekli bir ekip üyesini, neşeli ve hayat dolu bir ''şehir erkeğini'' canlandırdım. Film baş yıldızı olarak adlandırılmaya cüret etmem.  Bu sadece birçok farklı şeyi yavaşça öğrenen bir oyuncunun hayatı. 

Soru: Bu senin ilk kez ''baba'' rolünde oynayışın, nasıl yorumlar aldın, neler öğrendin?

Cevap: Aslında bunun anlamını söylemek zor. ''Baba'' rolünü oynadığımı söylüyorsun değil mi, ama öyle görünmüyor. Ama sonra ''baba'' rolü oynamadığımı söylesen, aslında oynadım gibi görünüyor. Sadece, bu tam olarak nedir? Herkes sinemaya gidip izleyene kadar beklesin böylece öğreneceksiniz! (güler)

Soru: Oh My God filmini çekerken ilgi çekici bir şeyler oldu mu?

Cevap: Başından beri daima ilgi çekiciydi. Özellikle ekipteki birçok kişi benimle şakalaşmayı seviyordu. Ben bir cümle söylediğimde bana gülüyorlardı, bunun gibi. İlgi çekicilik dışında, bununla beraber mandarinim pek de hatasız değil. (güler) (Ç/N: Changsha aksanıyla konuşuyor) Hunan, Changshalıyım ben. Biliyorsunuz!

Soru: Oynamak istediğin bir rol var mı? 

Cevap: Katil. Her katilin kalbinde çok 'küçük ve sıcak bir boşluğun' mevcut olduğunu düşünüyorum. Onun 'küçük ve sıcak boşluğunda' onun tarafından sevilmeyi hakeden insanlar var ve bu insanlar onun tarafından korunuyor. O bu boşluğu harika bir yer yapacak. Bu 'küçük boşluğu' küçük kız kardeşi ya da erkek kardeşi her kimse tüm sevgisi, koruması ve özeni ile ona verecek.  Ama dışarıdakilere göre o çok soğukkanlı ve acımasız bir katil. Bu tür çelişen hisler ve  bu tür hayali, iyi bir boşluğun bir oyuncu için oldukça meydan okuyucu olduğunu düşünüyorum. Ve bir dövüş sahnesi de olabilir, bir erkek olduğum için 'heroism (kahramanlık)' filmi gibi dövüş ve aksiyon filmlerini seviyorum. 


Soru: Tarihi dizilerde yer almayı düşünür müsün?

Cevap: Esas olarak senaryoya bir göz atmam gerek. Kötü değilse, o halde yer almak için hevesli olurum. 

Soru: Yakın dönemde, kişisel stüdyonu kurdun. Birçok fan gelip senin için 'yerleri silmek' istedi. Onları memnuniyetle karşılayacak mısın (kabul edecek misin)? 

Cevap: Yerleri silmek mi? Bu bir yetenek ziyanı olur. Yerleri silmeyi kendim de yapabilirim. Bunu duyduğumda aslında çok duygulandım. Çünkü beni çok düşünüyorlar ve bana yardım etmek için yerleri silmeye bile hevesliler. Aslında zaman zaman evim biraz dağınık olabiliyor. (güler)

Soru: Hayranların Weibo'na bıraktıkları mesajları okuyor musun? 

Cevap: Okuyorum! Ama aşağı kaydırmaya devam ediyor muyum ya da son derece aşağılara iniyor muyum diye soruyorsanız, o halde kesin bir şey söyleyemem. Ama bazen okumaya devam ediyorum. Daha önce 1000den fazla mesaj okumuştum. Genelde hepsini okumak için 30 ya da 40 dakika harcıyorum. 


Soru: Happy Camp'teyken senin için 'büyük tasarımcı' yüksek boyunlu kıyafetler seçildi. Özel hayatında kıyafetlerini kendin eşleştirir misin? Moda hakkında son bilgileri yorumlamak için hangi yolları kullanırsın? 

Cevap: Bu doğru, kıyafetlerimi daima kendim eşleştiririm. Stilist gerçekten de benim için endişelenmez. (güler) Giydiğim kıyafetleri seçerken esas olan önceliği rahatlığa veriyor olmam. Moda hakkındaki haberler 'ben' olmalıyım diye düşünüyorum. (güler). '' Son moda'' olduğumıu düşünüyorum, o halde sorun yok. 

Soru: Son zamanlarda seni fazlasıyla heyecanlandıran birileri ya da bir şeyler oldu mu? 

Cevap: Hayranları gördüğümde çok heyecanlıyım! Bir şeyler konusunda ise, Go Fighting'de yer alıyor olmak beni fazlasıyla heyecanlandırıyor.


Soru: Ünlü olmasaydın, ne iş yapmak isterdin? 

Cevap: O halde sanırım piyano pratiğinde sıkı çalışıp bir besteci olurdum. Şarkılar yazıp başkalarına dinletebilirdim ya da daha çok kamera arkasında çalışanlardan biri olurdum. 

Soru: Karın kasların hala yerinde mi? 

Cevap: Karın kaslarım mı? Hala burada!! 

Soru: Bir röportaj sırasında hileli sorularla karşılaşsan o anda kalbinden neler geçiyor olurdu? 

Cevap: Aslında ben kalpten düşünceleriyle cevap veren biriyim. Bu tür soruları herkesin seveceği şekilde nasıl cevaplayabilirim diye düşünmem. Varsayımınıza/tahmininize bırakmam. Çünkü varsayımlarda bulunduğunuz zaman daha fazla yoruluyor olursunuz. 



Soru: Bir çok kişi senin 'iyi, alçakgönüllü ve kibar' bir çocuk olduğun yönünde iyi yorumlarda bulunuyor. Peki sen, herhangi bir zayıflığın olduğunu düşünüyor musun? 

Cevap: Evet. Sabırsız bir karakterim var ve bu bazen geceleri uyuyamamamla sonuçlanıyor. Bazen gözlerimi kapadığımda, ''Pasifik Okyanusunun biraz ilerisindeki yer neresi? Pasifik Okyanus'un ortasında bir ada var mı? Aile üyelerimi o adaya götürsem ailem orada mutlulukla yaşar mı?'' gibi şeyler düşünüyorum.  (güler)

Soru: EXO çıkış yapalı 3 yıl oldu, detayları sayarsak <Star Academy>den bu yana 10 yıl oldu. Peki, önümüzdeki on yıl için bir hedefin var mı? 

Cevap: Daha katı koşullarla kendimi daha iyisi yapmaya devam etmeyi ve herkesten iyi bir yanıt almayı umuyorum. Herkes tarafından tanınanacağım daha fazla işe sahip olmayı ümit ediyorum. Bu benim hedefim ve hayalim. 


3 saniyelik Soru&Cevap 


Soru: Uyandıktan sonra yaptığın ilk şey?

Cevap: Gerinmek

Soru: Son zamanlarda hiç şapka aldın mı?

Cevap: Hayır

Soru: İçki dayanıklılığın iyi mi?

Cevap: Hayır

Soru: Her gün aynada kendine ne sıklıkla bakıyorsun? 

Cevap: Seçeneğim yok, bir çok kez bakmam gerekiyor.

Soru: Nereye tatile gitmek istiyorsun? 

Cevap: Lijiang (Ç/N: Çin-Yunnan'da bir şehir) Çünkü önceden arkadaşıma söz verdim ama şimdiye kadar bir fırsat elde edemedim. 

Soru: Wechat'te en son cevap yazdığın kişi kim? 

Cevap: Go Fighting Wechat grubu

Soru: En son izlediğin film?

Cevap: Kingsman

Soru: Mala (bir tür baharatlı çorba) çorbanın yanında mutlaka sipariş edeceğin bir yemek? 

Cevap: Jambon

Soru: Son zamanlarda 'mapo stili yer fıstığı ve kıymalı tofu' pişirdin mi? 

Cevap: Hayır.

*Lütfen çevirileri izinsiz, kaynak belirtmeden almayınız.* 

Trans cr: Lyuanz 
Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık