Ana içeriğe atla

Lay'in 2013 Yılındaki Doğum Günü Mesajı~


Bir yılda 365 gün var ve her günün 24 saatinin çok yavaş geçtiği şu hâlde bir buçuk yıl çoktan bitti~ Geçen bu süreç pek çok  sürpriz, pek çok minnettarlık, pek çok üzüntü ve gurur ile dolu. 

Her doğum günümde sizlerle iletişim kurmak için fırsatım oluyor. Bu seferki doğum günü mesajımda sizlere kalbimden gelenleri söylemek istiyorum, olur mu? 

Stajyerken, bir gün dünya sahnesinde durabileceğimi asla düşünmemiştim. 
Beni destekleyen herkes için şarkı söylemek belki de yalnızca bir hayaldi. 
Ben yalnızca yazdığım şarkıların tanınmasını ya da söz konusu müzik olduğunda yeteneklerimle bir şeyler yapmayı istemiştim. 

Ama şimdi bu hayal, SM şirketi ve bu yolda bana yardım eden herkes sayesinde gerçek oldu!

Şimdi ne yapmam gerektiği konusunda, hâlâ bir parça şaşkınım.
Belki de ben hâlâ o büyümemiş çocuğum ama işim bana sorumluluk veriyor, büyümemi ve omuzlarımdaki sorumluluğu sonuna kadar taşımamı istiyor! Bu yolda  yavaşça değiştiğimi hissedebiliyorum ve bu değişim iyi veya kötü olabilir. 

Daha önce de söylediğim gibi ben yalnızca özel bir işi olan biriyim. İsteklerim herkesle aynı, umutlarım da öyle. Ben kimseden farkı olmayan sıradan biriyim. 

Bu günlerde biraz tanınırlık kazandım ama asla kendimdem memnun kalmadım! Sıkı çalışmaktan asla vazgeçmeyeceğim! Elimden gelenin en iyisini yapmak istiyorum! Beni destekleyen her birinize söz konusu yeteneklerim olduğunda sizleri hayal kırıklığına uğratmak istemediğimi söylemek istiyorum. Belki de böyle düşünceler çoğu zaman kendi dünyamda olmama sebep oluyor, sanki kimse beni anlayamıyor. 

Telefonda arkadaşlarım jiayou diyerek beni yüreklendiriyor. Sonra beni destekleyen her kahramanı düşünüyorum ve kutsanmış olduğumun, bundan memnun olmam gerektiğinin farkına varıyorum. Ama bunu mükemmel bir şekilde yapamazsam, hepiniz yine de beni desteklemeye devam edecek misiniz?

Kendimi cesaretlendirmek için sık sık şu sözleri kullanıyorum:

"Aslında hayallerin uzakta değil yalnızca, neticeye ulaşmak için çok  çalışman gerek.

Bu süreçte yol boyunca çıkan manzaraları kaçıracak olsan da  uzaktaki gökkuşağının varlığını umut edebilirsin!" 

Sizler de öyle düşünmüyor musunuz?

Yapması kolay görünen doğum günü destekleri için hepiniz ne kadar çaba sarfettiniz? Ve bu sıkı çalışma ile ter dünyanın her köşesinden geldi. Bana kısa bir sürpriz yapmak için emek verdiğiniz bir yıllık planlama, bir aylık hazırlık ve bir günlük bekleyiş...Tüm bunlardaki samimiyetinizi görüyor ve gerçekten hissediyorum. Hepiniz çok çalıştınız, çok yoruldunuz teşekkür ederim. 

Doğrusu herkesin bana destek olmak için kaldırdığı afişleri görmeyi, tezahüratlarınızı duymayı sahiden seviyorum. Ama sizleri bu uzun bekleyiş yüzünden bitkin, haykırışlar yüzünden sesi kısılmış, kalabalık yüzünden incinmiş gördüğümde...Çok bencil hissettim. 

Ben yalnızca herkesin kendisine dikkat etmesini umuyorum. İncinmeyin, hiçbir şey yüzünden üzülmeyin! Üzgün olsanız bile korkmayın! Çünkü ben sizleri iyileştirecek şarkılar bestelemek için buradayım. 

Ben havaalanındayken, bir hayran bana şunu sordu "Benim özenle hazırladığım hediyem bir başkasının özenle hazırladığı mektuptan farklı mı? Neden hediye kabul etmiyorsun?" 

Ona üzgünüm, çok üzgünüm demek dışında verebileceğim bir cevabım yoktu. 

Yalnızca mektup kabul ediyor olmanın yanlış bir karar olup olmadığını hâlâ düşünüyorum...Bu durum mektup alırken bile tereddüt etmeme sebep oluyor.

Aslında tüm bunların samimiyetle kalbinizden geldiğiniz anlıyorum, biliyorum.  

Ama konserlerimizi izlemeye gelebilmeniz , albümlerimizden birini alabilmeniz, bizden birinin destek afişini kaldırabilmeniz, benim için haykırmanız ya da bizimle buluşamayan uzaktaki hayranlarımızın yalnızca kalplerinde sessiz bir şekilde bana "iyi ki doğdun" demesi...tüm bunlar zaten benim için en iyi doğum günü hediyesi! Çünkü albüm ya da hediye almak için kendi parasını biriktiren hayranlar olduğunu duydum...Hayran desteği yapabilmek, onları alabilmek için sahip oldukları tüm parayı harcıyorlar. 

Aslında aynı yaşlardayız, paranın her bir kuruşunun kolay bulunmadığını, zor kazanıldığını biliyorum. Bu yüzden umarım herkes parasını anlamlı bir şekilde kullanır. 

Ayrıca dünyanın her yerinde yardıma ihtiyacı olan çok fazla insan var. Diğer insanlara yardım edebilmek aynı zamanda hepimizin paylaştığı ortak bir dilek. Herkesin bütçesine uygun olarak elinden geleni yapmasını umuyorum! Eğer burada bir yanlış anlaşılma olursa bu insanların körü körüne bağış yapmasına sebep olabilir...

Anlamlı bir iş varsa hayranlar kesinlikle bağış yapmalı ama her zaman maddi olması zorunlu değil. Başkalarına yardım etme konusunda, gönüllü olabiliriz, hayır işi vs yapabiliriz~

 Umarım hepiniz bana hediye almadan ya da bağış yapmadan önce ailenizi ya da kendinizi düşünürsünüz.

Kendinizin ya da ailenizin ihtiyaç duyacağı, seveceği şeyler alın ya da besleyici sağlığınıza takviyede bulunacak leziz şeyler alın, vücudunuzu güçlendirin. 

Paranızı böyle şeylere harcadıktan sonra gidip o ihtiyacı olan insanlara yardım edin. Bunu yaparsanız, bana hediye vermiş olursunuz! 

Bu tür hediyeleri her yıl almak istiyorum~

 Ayrıca umarım hepinizin ailesi de bizi sever~ Ailenizle mutlulu bir şekilde TV karşısında oturmak ya da bir araya gelip konser alanında performansımızı izlemek, çok huzur verici değil mi? 

Herkesin bana desteğini göstermesi için enerjiye ihtiyacı var öyle değil mi? Bu yüzden vücudunuza dikkat etmek zorundasınız. Kendinize yeterli ilgiyi vermezseniz bize nasıl daima böylesine tutkulu, coşkulu destek vereceksiniz?  Hepiniz en iyisisiniz biliyorum, tabii ki yapabilirsiniz! 

Ayrıca bana gelecek olursak, yalnızca bir başım, bir boynum, iki elim, iki bacağım, iki ayağım ve bir gövdem var...Bana verdiğiniz şeylerin hepsini giyemem~ Eğer giymezsem üzülecek, mutsuz olacaksınız diye korkuyorum. Hepsini giyemem ve sizlerin "Benim hediyem güzel değil mi? Yeterince iyi değil mi?" diye düşünmesinden endişeleniyorum. 

Doğrusu bana verdiğiniz her şey iyi! Hepsi harika! Yalnızca hediyeler de değil. İnternetteki videolar, sözler...Tüm bunların sizin samimiyetiniz! Hepsine bayıldım! Her gün mutlulukla yaşamanızı umuyorum~

 Kendinize dikkat edin~Kendinizi sevin~ Hediyeler o kadar da önemli değil! 

Yine aynı cümle, benim için en iyi hediye sizlerin bana verdiği sevgi! Ve sizlerin desteği yola devam etmek adına benim için en güçlü motivasyon! Her şey için teşekkür ederim~Hepinizi seviyorum~

*Çevirileri izinsiz, kaynak belirtmeden almayınız! Teşekkürler!* 

Kaynak: EXO-M Resmi Website
Eng Trans: Planet_exo, laymerence
Çeviri: Mira

Yorumlar

  1. doğum günü mesajını merakla okudum, çok güzel paylaşım olmuş, yazarın eline emeğine sağlık.. başarılar dilerim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık