Ana içeriğe atla

[19.08.2015] TianYa Entertainment Zhang Yixing Röportajı~


*Netizen: İnternet kullanıcısı
*Gege: Abi

T: Merhaba Yixing, herkese merhaba. İlk olarak, hoşgeldin ve röportajımızı kabul ettiğin için teşekkür ederim. 

YX: Onur duydum, teşekkürler teşekkürler. 

T: Önceki konserlerini izledim ve pekçok videonu gördüm. Gerçekten çok iyi dans ediyorsun. 

YX: Teşekkürler, teşekkürler. 

T: İyi şarkı söyleyenler, iyi bir sesle doğarak, bu yeteneğe sahip olmuş olabilir. Ama iyi dans edenler, kesinlikle yoğun pratikleri vasıtasıyla bu hale gelmiş olmalı. Sıkı çalışırsan iyi dans edebilirsin. O halde,  herhangi bir zorluğun ya da dans pratiği yaparken kullandığın sıkı çalışma yöntemin var mı?

YX: Söylediğiniz şeyin oldukça doğru olduğunu düşünüyorum. Ne yaparsanız yapın, iyi yapabilmek için çok çalışmanız gerek. Yalnızca dans, şarkı söyleme ya da piyano çalma konusunda değil, diğer alanlarda da...Yeni bir anlayışım var ve bu da çok çalışmak. O zamanları hatırlıyorum da, pratik yaparken tüm gün bir şey yememiş gibi hissetmezdim. Abartmıyorum. Bu böyle, eğer tam anlamıyla hazırlıklı değilsem hiçbir şey yememiş gibi hissetmem. 

T: Yalnızca dans konusunda, her gün 10 saatini harcıyorsun. O halde yemek yediğin ve uyuduğun süre çok az olmaz mı? 

YX: Esasen  yaklaşık 5 dakikada yemeyi bitiriyorum. 

T: 5 dakikada bitirmek mi? Bu çok hızlı. 

YX: Evet, işte bu yüzden anlamıyorum. Günümüzde insanlar oturup 30 dakika boyunca yemek yiyor. Ben genelde 5 dakikada bitiririm, onu biraz sindirir ardından yürüyüşe çıkarım ve müzik dinlerim. Çünkü yemeğini yedikten sonra diyaframını şarkı söylemek için kullanabilirsin. Bu daha iyi. Şarkı söyleme sonrasında dans etmeye başlar ve nerede kaldıysam oradan devam ederim. 

Go Fighting Hakkında~

T: Son zamanlarda <Go, Fighting> dolayısıyla seni TV'de daha çok görüyoruz. Bazı netizenler sormak istiyor, kadroda özel olarak en iyi ilişkiye sahip olduğun kişi kim? 


YX: Gegelerin hepsiyle iletişimim çok iyi, dolayısıyla hangisinin en iyisi olduğu konusunda karara varmam mümkün değil. Ben en küçükleri olduğum için, tüm gegeler benimle çok iyi ilgileniyor. 

T: O halde, etrafında bir parça haylaz davrandığın ya da küçük bir uyuşmazlık yaşadığın biri var mı?

YX: Hepsinin de yanında biraz haylaz olabiliyorum.

T: Sen böyle yaptığında, gegelerin neler oluyor diye düşünüyor mu?

YX: Hayır, beni affediyorlar.

T: Honglei Laoshi, genelde bazı selcalarını Weibo'da gururla gösteriyor, çok yakışıklı olduğunu düşünüyor. Aranızda en yakışıklı kişinin kim olduğunu düşünüyorsun? 

YX: Çirkin olan kimse yok. Her gege çok yetenekli dolayısıyla onların çok yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Onların hepsi benim kalbimdeki erkek tanrılar. 

T: Hepsi senin görsellikten sorumlu (Ç/N: grubun yüzü) olduğunu söylüyorlar, öyle misin? 

YX: Honglei-ge'miz görsellikten sorumlu. Bazen Weibo'da gegelere bakınıyorum, Honglei-ge esasen her gün rahat bir şekilde yakışıklı. İyi görünüşüyle weiboyu dalgalandırıyor ve aşırı yakışıklı. (güler) 

T: Yani, yalnızca sevimli yüz olmak istemiyorsun? 

YX: Evet, hala sevimli yüz olmak istemiyorum. 


T: Go Fighting'de,  bir çok izleyici bazı kısımların çok anlamlı olduğunu hissetti. Bu bölümlere bizzat katılım gösteren biri olarak, hangisi sende derin bir izlenim bıraktı?

YX: Bende derin bir izlenim bırakan çok şey var ama en derin izlenimim muhtemelen son bölüm çekimlerine dair olanlar. Ayrılmaya gönülsüzdüm. Görünüşe göre Go Fighting çoktan işimin bir parçası haline gelmiş. Ayrıca sanırım bu yalnızca benim işim ya da eğlencenin bir parçası diyemem. Bu daha çok eğlendiren kesitleri olan bir iş. Sanki benden bir parça aniden çökmüş gibi, kalbim bomboş. 

T: Onlarla özel olarak iletişimde misin?

YX: Tabiki onlarla iletişim halindeyim. Grup sohbetimiz hala çok aktif.

T: Seyircilerin izledikten sonra nefes kesici ya da yüksek risk taşıdığını düşündüğü çok fazla bölüm var. Çekimlerden önce personel sizinle bu konuda haberleşiyor muydu?

YX: Bu bizi şımartma olur dolayısıyla bize hiçbir şey söylemediler. 

T: Size hiçbir şey söylemediler mi? 

YX: Evet söylemediler. Orada ne olduğundan tamamen bihaberiz. Yalnızca son iki bölümlük çekimimizde, bazı durumlar ortaya çıktığından yönetmen bize genel bir anlatımla bir iki diyerek kontrol noktalarını söyledi. Her sahnede sürecin nasıl işleyeceğine dair kabataslak fikirler verdi. Ama detayları dile getirmedi, çünkü bu tür ani ve beklenmedik bir durumla yüzleşmemizi istedi. Bu bir reality şov. Huang Lei-ge hocanın beni Lijiang'a getirdiği süre de dahil olmak üzere, sahiden gerçeklik üzerine kurulu bir program. Lijiang'a ulaşmak için gerçekten de tüm gece araba sürdük. Bir benzin istasyonunda dinlendik, bir ya da iki saat uyuyup tekrar yola koyulduk.

T: Pekala, yarısında o bölüme katlanamayacağını hissettiğin ya da çok tehlikeli olduğunu düşünüp, kabul edemeyeceğini yönetmene bildirdiğin bir vakit  oldu mu?

YX:: Gegeler bir şey söylemediğinde genellikle ağzımı kapalı tutarım. Gegeler dile getirdikten sonra ben de "evet evet" derim. Fakat bir keresinde yönetmenle  çekimleri izlemek için gelen hayranlara ilişkin küçük bir iletişim sorunu yaşadık. Onların geri tutulmasından ya da engellenmesinden hoşlanmıyorum ama çekim yaparken güvenliği gözetmek zorundayız. Bir başka problem ise, bazen çok fazla hayran toplanıp o sahneye dahil olduğu için sahneler kesilebiliyor. Kesilirse de sorun oluyor. Bu yüzden herkesin birbirine karşılıklı anlayış göstermesini umuyorum. 

T: Huang Lei Laoshi ya da Sun Honglei laoshi, hangisi olursa olsun daima onlara "gege" diye hitap ettiğini duydum. Bu, çocuksu olmaya çalışıyormuşsun ya da kendini budala, şapşal gösteriyormuşsun gibi gelmiyor mu? (Ç/N: "Gege" daha saygı dolu ve yalnızca "Ge" ya da "Da Ge" ifadesine kıyasla daha çocuksu.)

YX: İlk olarak, gegelerin kesinlikle benden daha fazla şey bildiklerini düşünüyor ve onlara saygı duyuyorum. Onlara amca diye hitap edemem, onları amca diye çağırmak iyi olmaz, değil mi? Bir çok izleyici bana öneride bulunduğundan Çin'de "Ge"yi kullanmayı umuyorum. Ayrıca bu fikri de kabul edeceğim ve "Ge" olarak değiştirmek için elimden geleni yapacağım, bu tabiki sorun değil. Ama kendimi düzeltmek zaman alacak, bazen ağzımdan aniden "Gege" çıkabilir umarım kimse bunu kafaya takmaz, yavaşça değiştireceğim.

T: Doğrusu Weibo'nda sevdiklerin ya da sevmediklerin konusunda pek fazla şey yok. Çoğunda gegelerinle ya da hayranlarınla etkileşimde bulunmak için gönderi paylaşmışsın. Geri kalanı da senin selcaların. Esas olarak şişkin yanaklar ve sevimli davranma. 

YX: Bu hayranlarımın ayrıcalığı! Hayranlarımın hepsi sevimlilikten hoşlanıyor. Bu Weibo'yu ilk oluşturduğumda, günlük aktivitelerime ilişkin bazı gönderiler paylaşıyordum. Ama sonra takipçilerim arttıkça, daha fazla sorumluluk hissi edinmeye başladım. Weibo'nun hayranlarla etkileşimde bulunduğum bir alan olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden işle ilgili şeyleri paylaşmıyorum. Bu Weibo aracılığıyla daha fazla oyun oynayabilmeyi ve hayranlarla daha fazla etkileşimde olabilmeyi umuyorum. 


Çamur Atmak Konusunda~ 

T: Tianya internet sitesini daha önce duymuş muydun?

YX: Evet, tabiki.

T: Kendin hakkındaki gönderileri kontrol ediyor musun?

YX: Hayır. 

T: Yani (o gönderileri) okumuyorsun? 

YX: Evet okumuyorum. Okumamak en iyisi. 


T: Sen bir ünlü olduğun için, seni seven çok insan olduğu gibi senden hoşlanmayanlar da olmalı. Eğer çok fazla eleştiri ve sözlü sataşma olursa, üzülür müsün?

YX: Üzülmem desem yalan olur. Ama kendi ruh halimi düzenleyebilirim. Diğer insanlar sizden hoşlanmıyorsa, bir nedeni olmalı. Onların bana karşı yapmış oldukları bazı değerlendirmelerden birtakım sonuçlara varabilirim, üzerinde derinlemesine düşünerek gerçekten nerede yanlış yaptığımı görebilirim. Eğer hatalıysam, bunu değiştirebilirim. Ama hatalı olan ben değilsem, bu tam olarak benden nefret ettikleri anlamına gelir. Bu durumda benim yapabileceğim bir şey olmaz. Ben RMB (Çin Yuanı) değilim, herkesin benden hoşlanmasını sağlayabilmem mümkün değil. Yalnızca pekala, ziyaretin için teşekkürler gibi şeyler söylebilirim, bu yeterli.

T: Bir çok hayranın Tianya netizenlerinin  çoğunun anti olduğunu düşünüyor. Bir ünlü olarak esasen bu tür (kötü) yorumları dinlemek için çok da hevesli olmayabilirdin ama neden yine de bizim röportajımızı kabul etmeye istekli oldun?

YX: Doğrusu, ben minnettar bir insanım. Hangi medya kuruluşu ya da internet sitesinin röportaj yapacağının önemi olmadığını düşünüyorum. İlk olarak, bu onların sizin hakkınızda bir hayli düşündüğü anlamına gelir. Changsha'da biz buna "size yüz vermek" deriz. Dolayısıyla benimle ilgilenen pek çok insana fazlasıyla minnettarım. Bir idolün hayranlarına yol gösterme/rehberlik etme rolü olduğunu düşünüyorum. Geçmişte insanlar bir idolün körü körüne tapındığın biri olduğunu düşünmüş olabilir ama şimdi, onlar "idol" kelimesine yerleştirilmiş yeni bir tanımlamayı okuyacaklar ve tabiki böylesi bir söz hayranların bizi çok sevmesi sayesinde var. Medya ve muhabirler de biz idolleri denetleyici role sahipler. Negatif yorumların vesaire etkiye sahip olacağından değil, doğrusu onlar ünlüleri denetlemede rol oynuyorlar, bunun iyi olduğunu düşünüyorum. 

T: Aslında söz konusu antiler olduğunda madalyonun iki yüzü olduğunu düşünüyorum. Bu senin yüksek bir popülariteye sahip olduğun anlamına gelir. Bu yüzden insanlar sana dikkat verip, iftira atar.

YX: İkisi de doğru değil.

T: Gerçekten, çok fazla hayranın var. Seni bir röportaja davet ettiğimiz konusunda gönderi paylaştığımızda gönderi birkaç yüz binden fazla tıklama aldı. Çok fazla hayranın var ama hayranın olmayan insanlar, hayranlarının 脑残粉 (Ç/N: çılgın/takıntılı) olduğunu düşünebilir. Böyle bir ifadenin ya da çok fazla hayrana sahip olmanın imajına etki edeceğini düşünüyor musun?

YX: Aiyo hayır, onlara çılgın ya da takıntılı diyemezsiniz. Çünkü muhtemelen çok genç yaştalar ve sevgilerini nasıl ifade edeceklerini bilemiyorlar. Belki sevgilerini dışavururken bazı uyuşmazlıklara ya da yanlış anlaşılmalara sebep olabilirler. Herkesin bazı problemlere birbirlerini anlayabilecekleri bir perspektiften bakabilmesini umuyorum. Böylece problemler kolayca çözülmüş olur. Dahası, bazıları hiçbir hatası olmadığı halde çılgın ya da takıntılı olarak adlandırılıyor olabilir. Kimsenin yalnızca benden ya da bizden hoşlandığı için çılgın ve takıntılı olarak etiketlenmemesini umuyorum. Bu yüzden çok çalışacağım ve bir dahakine insanlar Zhang Yixing'i sevdiklerini söylediğinde diğer insanların, onların doğru kişiyi sevdiğini düşünmesini sağlayacağım.

T: Bir sürü hayran sana mesaj mesaj bırakıyor. Sana hediye gönderen çok hayranın var mı?

YX: Hediyeleri kabul etmemeliyim diye düşünüyorum ama bazıları pelüş oyuncakları çebime tıkıştırıyor. Onları atamıyorum bu yüzden mecburen kabul ediyorum.

T: Sende derin bir izlenim bırakan hediyeler var mı?

YX: Çok fazla var, belki de insanlar pelüşları sevdiğimi hissettiğinden mektupları kabul ettiğim için mektupların pelüşların içinde olduğunu söylüyorlar. Bazen havaalanında, "Sana bir pelüş vereceğim." diyorlar. Ben teşekkür ederim diyorum ve sonra pelüşün içinde bir mektup oluyor. "Mektubu çıkarıp bana verebilir misin?" diyorum ama onlar, "Mümkün değil, çıkarırsam boş kalır çünkü içinde çok fazla mektup var." diyorlar. 

T: Senin estetik ameliyat olduğunu söyleyenler var. Bu konuda açıklığa kavuşturmak istediğin bir şey var mı?

YX: Bırakalım (ne isterlerse ) söylesinler.

T: O halde en çok hangi yüz kısmından hoşnutsun?

YX: Özellikle hoşnut olduğum bir yer yok, tüm yüzüm oldukça iyi görünüyor. Burnum, sanırım, burnum fena değil.

İlişki Gelişimleri Konusunda~

T: Hayranların doğrusu seni çok fazla önemsiyor. Gelecek sefere bir kız arkadaşın olduğunda ne olacağı konusunda hiç düşündün mü? Ne tür bir kız ararsın ya da ne tür bir kızdan hoşlanırsın?

YX: Güzel ve sevimli kızlardan hoşlanırım. Ayrıca sorumluluk hissiyatına sahip kızlardan hoşlanırım. Yalnızca bana karşı değil aynı zamanda ailesine karşı da...

T: Bir kız arkadaşın olduğunda hayranlarına söyleyecek misin? Yoksa ilişki sağlamlaşana dek bir sır olarak saklayacak mısın?

YX: Bu benim de dikkate aldığım bir soru. Size mükemmel bir cevap veremem ama gerçekten bir kız arkadaşım olursa bu soru hakkında düşüneceğim.

T: Sektör dışından bir hayranı dikkate alır mısın yoksa bu sektörden bir kız arkadaş mı ararsın?

YX: Daha çok kişilik olarak birbirimize uygun olup olmadığımıza bakmam gerekir.

T: Ayrıca buraya da başvurabilirsin. 

YX: İlk olarak mümkün olduğunca kariyerimle meşgul olacağımı düşünüyorum. İşimi yapacağım ve sonra ruh eşimle karşılaşabilecek miyim göreceğim.

T: Bir videoda senin uyuma pozisyonunu gördüm. Uyuma pozisyonunun çok tuhaf olduğunu düşünüyorum. Tüm yatağı kaplayarak uyuyorsun gibi...

YX: Evet. Bazen tüm yatağı kaplayarak uyuyorum bazen de oldukça düzgün uyuyorum.

T: İnternetteki insanlar senin gibi böyle uyuyanların kesinlikle bir kız arkadaşı olmayacağını söylüyorlar. En son ne zaman bir kız arkadaşın olduğu konusunda biraz dedikodu yapabilir miyiz?

YX: Uzun zaman önce. Sahiden çok uzun bir zaman önce.

T: Stajyerlik zamanlarında mıydı?

YX: Gerçekten uzun bir zaman önce.

T: Tek başına yemek yemenin en yalnız hissettiren şey olduğunu söylerler. Sen de böyle hissediyor musun?

YX: Bazen işimi bitirdikten sonra odamda tek başımayken yalnız hissettiğim doğru. Gerçekten. Size şaka yapmıyorum, bu doğru.


Netizenlerden gelen çeşitli tuhaf sorular konusunda~

T: Netizenler senin Hunan aksanının epey ağır olduğunı söylüyorlar, telaffuzunu düzeltmek vs konusunda hiç düşündün mü?

YX: Düşündüm. <Oh My God> filmini çekerken, bir keresinde yönetmen bana "Senaryoyu okurken memleketinin aksanını kullandığında esasen bu en doğal ifaden oluyor."dedi. Ama bu demek değilki aksanımı sürdürmeliyim. Telaffuzumu düzeltmek için de çok çalışacağım ama bu da zaman isteyen bir şey.Ve memleketimin aksanına ilişkin olarak, bundan utanmıyorum çünkü ben  Hunan-Changsha'da doğdum.Changsha çevresindeki herkes Hunan aksanlı Mandarin konuşur. Mandarinimin A-sınıf olduğunu düşünüyorum haha. Ama yine de çalışırken, oyunculuk ya da sunuculuk yapmak gibi işlerde, Mandarini hızlı ve doğru konuşmam gerek. Zamanım olduğunda bunun için ders alacağım.

T: Hunanlılar baharatlı yemeyi seviyor, sen de baharatlı yemeklerden yemeyi seviyor musun?

YX: <Go Fighting> e katıldıktan sonra o baharatlı köftelerden yedim, Baharatlı yemek yemeyi öğrenmek istedim çünkü bu çok utanç vericiydi. Ağzım yanana kadar yedim ve sonra yediklerimi lavaboda çıkardım. Gerçekten baharatlıydı, her bir gege çok fazla çalıştığından detaylar konusunda onları ifşa etmeyeceğim.

T: Biberli kızartılmış et ve baharatlı kırmızı turp aynı anda suya düşse ve yalnızca birini kurtarabilecek olsan bu hangisi olurdu?

YX: Bu biraz zor. Biberli kırmızı turp pirinç ile karıştırılarak yenilebilir biberli kızartılmış et de kaçırılmayacak bir yemek. Her ikisini de bulunduran bir restoran varsa...

T: Öğle yemeğini yemedin mi?

YX: Hayır.

T: Yani şu anda salyalarını yutkunup duruyorsun. 

YX: Evet, her iki yemek de olsa harika olurdu. 

T: Programda o glüteli pirinç keklerini çıldırmış gibi yedin. Onlardan bir daha yemek ister misin?

YX: O kekler gerçekten...Zaten söylemiştim, tüm hayatıma yetecek kadar pirinç keki yedim. Şu anda o zaman onları nasıl yiyebildiğimi düşünüyorum da...Kekler çok kuruydu. 

T: Çok katlıydı. 

YX: Çok katlıydı ve kuruydu. Ve dahası, keki veren jiejie işine çok düşkündü biliyor musunuz? 3 kilodan az kestiğimi bildiğinde, hızla 3kiloyu aşkın uzatıyordu. Söylemenize gerek bile yok. Pazarlık payı yok mu desem de, göz kırpsam da uzlaşma yoktu. Bir tabak dolusu öylece uzattı, biliyor musunuz? Sonunda başka seçeneğim kalmadı. 

T: Aceleyle yiyordun, lezzetinin nasıl olduğuna dikkatle baktın mı?

YX: Hayır yalnızca yoldan geçenlere yardım için yalvarıyordum. 

T: Bir dahakine yine yemek ister misin? 

YX: Hayır gerçekten yemek istemiyorum artık. Bıkana kadar yediğimi hissediyorum. 


T: Geleceğin için ne tür planların olduğu konusunda hiç düşündün mü?

YX: Uzun vadeli gelişimim (planlarım dahilinde). Çünkü denizaşırı bir altyapım var ama Çinli olduğum için kendi bestelediğim müzikleri Çin'e getirebilmeyi ve Çin halkının dinlemesini sağlayabilmeyi umuyorum. Ayrıca dünyanın her yanındaki insanların müziğimi duyabilmesini umuyorum. Bu aynı zamanda bir Çinlinin müziği olduğundan Çin müziğinde temsilci timsali olabilmeyi ümit ediyorum. Belki insanlar bunu biraz komik bulabilir. Ama bunu kendi sıkı çalışmam vasıtasıyla yapabilmek istiyorum. Müzik besteleyip düzenlediğim için kendi müziğimi herkese ulaştırabilmeyi ve Çin halkının sevmesini ümit ediyorum.


T: Müzik dışında, film ya da TV dizileri alanında gelişim göstermeyi düşündün mü?

YX: Filmler konusunda eksik kalmayacağım, ekibimiz benim için bir plan oluşturacak, öyle değil mi? Tüm bunlar benimle görüşülmesi için ekibimize ulaştırılacak. İyi bir aktör olan Zhang seyirciden önce doğmuş olacak ama asli amacımın bir şarkıcı olmak olduğunu unutmayacağım.

T: Birlikte çalışmayı tercih ettiğin bir yönetmen var mı?

YX: Tüm yönetmenlerle çalışmak istiyorum çünkü bu sahiden benim için bir fırsat. Yeteneklerimi çabucak eğitebilmeyi umuyorum, bu şekilde gelecek film ve performanslarımda yardımı dokunabilir. Hangi yönetmenle çalıştığıma bakmaksızın, o yönetmene "bu çocuk fena değil, bu delikanlı fena sayılmaz." diye düşündürtmek istiyorum.

T: Yönetmenler dışında, hayran olduğun ve birlikte çalışmak istediğin aktrisler var mı?

YX: Doğrusu tüm aktrisler kabülüm. Birlikte çalışabilirsek, bu kaderdir. (Burada rastgele bir şarkı mırıldanmaya başlar) Kaderde yazılı bir gökyüzü~Güzel bir rüya~

T: Tang Yan'a hayran olduğuna dair dedikodular var.

YX: Bu büyükbabam sebebiyle.

T: Tang Yan'ı seven büyükbaban mı?

YX: Evet, büyükbabam.

T: Sonunda gizemi çözdük, büyükbaban Tang Yan'ı beğeniyor.

YX: Evet, ben daha yeni çıkış yaptığımda eve gittiğim zaman büyükbabamla bir dizi izledim ve büyükbabam bana Tang Yan'ın fena olmadığını söyledi. Daha sonra, insanlar bana hangi bayan ünlüyü beğendiğimi sorup duruyorlardı. Koreli ünlülerden bahsedip durmak istemediğim ve Çinli bir ünlüden bahsetmek istediğim için aniden aklıma Tang Yan jiejie geldi. Ama her Çinli bayan ünlünün gerçekten harika olduğunu düşünüyorum.

T: Şu anda senin kelimeleri telaffuzunun çok sevimli olduğunu hissettim. Bu tarz bir sevimli kişiliği sürdürüp böyle devam edecek misin?

YX: Gerçekten de çok sevimli olduğumu düşünmüyorum, biliyor musunuz? Gerçekten böyle düşünmüyorum ama bazen <Go, Fighting>i izlerken kendim için "Bu bir budala mı?" diye düşünüyorum. Ama gerçekten de yavaş tepki veren biriyim. Xiao Zhu ge beni çok iyi taklit ediyor, o "Neden orada öyle duruyorsun, sen orada öylece durduğunda ifaden 0o0 böyle." dedi. Belki de haberimin olmadığı bazı özel alışkanlıklarım olduğundan, tıpkı dilimi çiğnemek gibi. Daima dilimi çiğniyorum, biliyor musunuz? Programda birkaç kez yaptım, 10dan fazla kez, farkına bile varmadım. Diğerlerine bakarken düşüncelere daldıktan sonra doğal olarak ağzım açılabiliyor ya da gözlerim genişleyebiliyor. Ama bunlar sevimli olmak için bilerek yapmaya çalıştığım şeyler değil, Doğrusu bu konuda düşünürseniz, tüm gegeler benden çok büyük. Sevimli davranmaya ihtiyacım yok. Ama bazen ben de ne zaman biraz değişebileceğimi merak ediyorum. Sanırım bir gün gegeler gibi sıkı çalışmamla yüksek bir seviyeye eriştiğimde ve biraz şans ile tanınırlık edindiğimde, işte o zaman farklı olacağımı düşünüyorum. Belki de ağzım açıldığında gözlerim daha parlak olacak ya da gözlerim parladığında ağzım gizlice açılacak. Ama şu anda oyunun akışı hızlı olduğundan, yalnızca Huang Lei-ge'nin etkin bir şekilde merak uyandırıcı olduğunu görürsünüz ve açıklanamayacak bir şekilde bir saygı hissi edinirsiniz. Bizzat bilemeyebilirsiniz ama jiejie (Ç/N: muhabiri kastediyor) programda yer almış olsanız sizin de ağzınız kontrol edilemez şekilde açılabilir. Yvaaşça ağzımı kapatabilmeyi ve tam formunda/neşeli birine dönüşebilmeyi umuyorum.

T: Röportaj birazdan sona erecek, Tianya'daki hayranlarına ve bunun yanısıra sana gölge atan insanlara bir şeyler söyleyebilir misin?

YX: Umarım, hayranım ya da bana gölge atan biri olduğunuz farketmeksizin vücudunuza ilgi gösterebilir ve kendinize dikkat edebilirsiniz.

T: Dikkat etmek? Bu şekilde onlara bir şey mi ima ediyorsun?

YX: Hayır hayır. Sahiden vücutlarına özen göstermelerini, kendilerine dikkat etmelerini kastediyorum. Aiy, bu yanlış, dikkatli olun diyemem. Umarım Tianya'daki tüm arkadaşlar her gün mutlulukla yaşar ve sevdiğiniz ünlü başarılı, iyi ilerleyen bir kariyere sahip olabilir. Ayrıca sizler de kendi alanınızda mutlu olmalısınız.

T: Umarım bugünden itibaren daha fazla gelişim gösterirsin ve işlerin pürüzsüz ilerler. Ayrıca yavaşça ağzını kapayıp çok neşeli/formunda biri olursun.

YX: Evet! Evet! Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler, çok iyi söylediniz.

*Çevirileri izinsiz, kaynak belirtmeden almayınız.*

Trans cr: Elaysium, Lyuanz
Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık