Ana içeriğe atla

[26.08.2015] Zhang Yixing iFeng Röportajı~


Go Fighting çekimlerinden sonra, Zhang Yixing'in en son projesi Sun Honglei'nin çırağı rolüyle misafir yıldız olacağı   TV dizisi "To Be A Better Man". Çekimler henüz başlamasa da Zhang Yixing muhabirimize kesin bir şekilde bunun iyi bir dizi olacağını söyledi ve "Çünkü Hong Lei-ge burada." dedi. Bu sonsuz güven birlikte 12 bölüm çekmekten kaynaklanıyor. Zhang Yixing'in gözünde o ve gegeleri çoktan ömür boyu sürecek bir arkadaşlığa sahipler. Onun kazancı erkekler arasında var olan bu tür bir sevgi. Sun Honglei , Huang Bo ve diğerleri tarafından defalarca aldatıldı ve ona sataşıldı. Diğerlerinin onun için kötü hissetmesine bir sebep yok. Yixing "aldatılma ve sataşma sözcüklerini kullanamazsınız bu doğru değil. Bana ders verdikleri beni eğittikleri söylenmeli." dedi. 

Bir koyun görünüşüne ve kişiliğine sahibim. <Go Fighting>'i özlüyorum, şu anda sona erdi.

iFeng: "Kuzu Xing" "Saf Xing" lakaplarını ilk kez duyduğunda neler hissettin? 

YX: Böyle takma adları ya da başlıkları daha önce reddetmedim çünkü bunlar uygun. ( muhabirlerin önünde naifçe ve durmaksızın gülüyor.) Koyun yılında doğdum bu yüzden birileri benim küçük bir koyun olduğumu söylüyorsa bu oldukça uygun. Genellikle koyun yılında doğanlar koyun gibi ve tombiş olur değil mi?

iFeng: Koyunları sever misin?

YX:  Koyunların da beni sevdiğini düşünüyorum. Bir koyunun fiziksel görünümü, yumuşaklığı ya da kişiliği hangisi olursa olsun epey benzer olduğumuzu düşünüyorum. 

iFeng: Go Fighting çekimleri bitti.  Bu konudaki hislerin neler?

YX:  Elde ettiğim şeyin bir çok insanın hayatı boyunca kazanamayabileceği bir kardeşlik olduğunu düşünüyorum. Bu tür bir arkadaşlığın genel, esprili bir arkadaşlık olmadığını erkekler arasında var olan herkesin birbiriyle ilgilendiği türden bir arkadaşlık olduğunu düşünüyorum. Bana göre bu paha biçilemez. Go Fighting gegeleri, yönetmenler, ekip çalışanları ve patronlar da dahil olmak üzere hepsi ben Kore'ye gitmek üzere uçaktayken bana videolar gönderdiler. Çok duygulandım. 

iFeng: Sen de programı izliyor musun?

YX:  İzliyorum. Son bölümü çekerken o anların daha yavaş geçmesini diliyordum. 

iFeng: Çekimlere devam etmek için mi?

YX:  Evet. Gerçekten de son bölüm çekimlerinde zamanın çok da hızlı geçmemesini ümit ettim. 

iFeng: Diğer tür reality programlarda yer almak istiyor musun hala?

YX:   Stüdyomuzun Küçük Sekreteri diğer programlarda yer almama müsaade etmiyor. Go Fighting'e devam ediyormuşuz gibi hissediyoruz. "Go Fighting erkekleri"nin bir takım olarak sonsuza dek devam edebilmesini umuyorum. 

iFeng: Yine de ikinci sezon da yer almak istiyor musun? Üçüncü bir sezonda?

YX:  İstiyorum, umuyorum. kesinlikle! Yönetmenin bana (ikinci sezon için) soracağını umuyorum. 

Ben gerçekten aptal değilim sadece yavaş tepkilerim var. 

iFeng: Sun Honglei'nin senin çantanı çaldığı ikinci bölümde senin cevabın oldukça yoğundu. Şimdi geriye baktığında neler hissediyorsun?


YX: Çocukluk ettiğimi düşünüyorum, çok ciddiye aldım. Gerçekte yalnızca bir oyun bir reality şovdu. Doğrusu programın dışında hiçbir şey değişmedi. Kişiliğim değişmedi, iletişim ağım değişmedi, duygularım değişmedi. O an sadece çok ciddiye aldım. O bölümü çektikten sonra ajan bölümü sırasında, gizlenen bir ajan rolü oynadım. (Ç/N: 2. bölüm 1. bölümden önce çekildi. Yixing'in başkasının takımındaymış gibi ajanlık yaptığı 1. bölümdeydi) Yavaşça öğreneceğim, umarım son zamanlardaki tepkilerim ve programdaki gelişmem sizleri hayal kırıklığına uğratmaz. 

iFeng: Program aracılığıyla bize "epey sevimli şapşal" olduğunun izlenimini verdin. Gerçek hayatında da böyle olduğun doğru mu?

YX: Doğrusu, oldukça zeki olduğumu düşünüyorum. Yalnızca tepkilerim biraz yavaş. Esasen böyle, belki insanlar da benimle aynı tepkiye sahip olacaklar. Çünkü bazen bir söz duyuyorsunuz ama emin olamadığınız için o kişinin yeniden söylemesini istiyorsunuz. Cevaplamadan önce söyleneni doğrulamak istiyorsunuz. Bazen sunucu ya da biri benimle çok hızlı konuştuğunda ayak uyduramıyorum ve bazen de telaffuz meselesi yüzünden anlayamıyorum. Bu da benim o kadar hızlı düşünemiyor olmama sebep oluyor. 

iFeng: Kendini hızlı tepki vereceğin şekilde spesifik olarak eğitmek istiyor musun?

YX: Bu tür bir şey için bir eğitimin var olduğunu düşünmüyorum bu doğuştan gelen bir şey. Hayatınızda, böyle yavaş tepki veren insanlar daima olacaktır. Ama siz onların aptal olduğunu söyleyemezsiniz çünkü gerçekten değiller yalnızca yavaş tepkilere sahipler. 

iFeng: Hong Lei programda %70'inin gerçek benliği %30'unun da yalnızca program için olduğunu söylüyor. Peki ya sen?

YX: Benim için, %90 gerçek ve %10 program. Çünkü tamamen bütün duygularınızı gösteremezsiniz bazen kendinizi dizginlediğiniz olur. 

iFeng: Program çekerken yine de kendini dizginlemen mi gerekiyor?

YX: Oyun oynayan kim olursa olsun, kendinizi tamamen verirseniz(adarsanız) sonrasında çıkmak zor olacaktır. Gençler de oyun oynamayı severler, oynarken yalnızca oyun hakkında düşünürüz kaybettiğimizde gideceğiz, ah hayır, neden kaybettim! Normalde açıkça böyle bir his ifade edersiniz ama programda yapamazsınız çünkü duygularınızın programı etkilemesine müsaade edemezsiniz bu doğru olmaz. 


Gegeler beni aldatmıyor (kandırmıyor) ya da bana sataşmıyor onlar yalnızca beni eğitiyor. 

iFeng: Programda daima gegeler tarafından kandırılıyorsun. 

YX: Hayır hayır hayır. "aldatmak" ifadesini kullanamayız bu doğru değil. Eğitmek olmalı, onlar beni eğitiyor.

iFeng: Hayatında hiç biri tarafından "eğitildin" mi?

YX: Örneğin, birine güvendiğinizde o sizin alt çiginizi ezip geçiyorsa size bırakmanızı/boşvermenizi öneririm çünkü herkesin koruması gereken bir alt çizgisi var. 

iFeng: Çıkış yapalı çok olmadı, çok saf olduğun için eğlence sektörüne adapte olamayacağından endişeleniyor musun?

YX: Bunu daha dün annemle konuştum. Doğrusu ben çıkış yapalı uzun bir zaman oldu. İlk dizimi (toplum refahını, trafik güvenliğini tanıtan bir dizi) 6 yaşımdayken çektim. Bunu saymıyorsanız, 10 yıldan fazla bir süre önce çıkış yaptım. Bu sektöre uyum sağlayamayacağımı düşünmüyorum. Çok fazla şey bilmediğim doğru olduğundan burada yavaşça öğreniyorum. Yavaşça öğreniyor yavaşça büyüyorum ve şimdi gegelerim bile var. 

iFeng: Aile üyelerin de programlarını izliyor mu?

YX: Evet. 

iFeng: Daima birilerinin sataşmasına maruz kaldın. Aile üyelerin senin için endişeli hissetmiyor mu? 

YX: "sataşma" sözcüğünün biraz hassas olduğunu düşünüyorum, doğrusu eğitmek olmalı (muhabirin içten düşünceleri: bu şaşkın sevimli şey yine....) ailem bu tür bir "eğitimin" benim için çok iyi olduğunu düşünüyor. Bu bir eğitim ve bileme süreci, ve hayatta öğrenemeyeceğim çok şeyi öğrenmeme fırsat verebilir. Bu gerçekten çok iyi, bu "eğitim" aracılığıyla daha güçlü olmam en iyisi. 

iFeng: Bir tanesini seçmen gerekirse, hangi gegen seninle ne olursa olsun en iyi şekilde ilgilenir?

YX: Hepsi iyi, birini seçemem gerçekten yapamam. Ve hepsi farklı yönlerle, çeşitli iyiliklerle bana karşı iyiler. Gerçekten çok iyiler, yalnızca gegeler de değil yönetmenler de öyle. Yönetmenlerin eşleri...er yönetmenlerin eşleri değil (küçük Yixing bir şeyi ortaya çıkarmaya mı çalışıyorsun?) jiejieler (ablalar) da bana karşı iyi, hepsi çok iyi. Hepsi benimle çok ilgilendi VJ de benimle çok iyi ilgilendi. 

iFeng: Çekim süreci boyunca daima hayranların çoğuna sahip olan sendin. Kıdemlierinin  önünde baskı hissettin mi? 

YX: Hepsinden önce tüm bu zaman boyunca bana destek veren hayranlara teşekkür ederim. Doğrusu kıdemlilerimleyken daima baskı hissettim. Neden? Çünkü bazı hatalar yüzünden onları inciteceğimden korktum. Ama tüm kıdemlilerim çok iyi, birlikte çok iyi kaynaştılar ve bana çok özen gösterdiler dolayısıyla tüm bu baskı çoktan yok oldu. Ama eğer hayranların çekimleri etkileyeceğini söylüyorsanız buna fikre katılmaya yeltenmem. İster yoldan geçen biri olsun isterse bir hayran, "Go Fighting"i sevdikleri için bizi görmeye gelecektir herkesin bunu anlayışla karşılamasını umuyorum. Ayrıca bu süreç içinde herkesin güvenliğine dikkat ettiğini, kayıp düşmediğini ümit ediyorum

iFeng: Sun Honglei dışında başka kiminle dizilerde ya da filmlerde çalışmak istersin?

YX: Gegeleri nasıl seçeyim? Gegeler beni seçmeli. 

iFeng: Özellikle birlikte çalışmak istediğin biri var mı?

YX: O halde Huang Bo ge, Huang Lei ge, Wang Xun ge, Xiao Zhu ge, hepsi olur. 


Romantik sahneleri iyi yakalamak....Bu konuda çok fazla hayat tecrübem yok. 

iFeng: <To Be A Better Man>'de ne kadar bölümün var?

YX: Dizinin senaryo tasladığı tamamen kesinliklik kazanmadı belki de değişecektir. İlk olarak ben de senaryo konusunda daha fazla aşinalık kazanmalı ve bilgilenmeliyim. Dolayısıyla şu anda yapmam gereken senaryoyu daha fazla okumak. Öncekinde özenle okumak için pek vaktim yoktu ama yönetmene söz vermiştim, daha sonra uçağa bindiğimde senaryoyu birkaç kez okuyacağım. 

iFeng: Sun Honglei dışında, dizi senin için de romantik sahneler ayarlayacak mı?

YX: Bunu benim açıklamam münasip olmaz. Ama bu dizi kesinlikle iyi bir dizi çünkü Honglei-ge bu dizide. 

iFeng: O halde gelecekte romantik sahneler çekerken o sahneleri nasıl yakalayacaksın, gerçek hayatta çok fazla aşk deneyimin var mı?

YX: Romantik sahneler olursa öncelikle baş rolün, oynadığım karakterin duygularını anlamalıyım. Sonra kendi rolümle ilişki kurmak için senaryoyu daha fazla okumalıyım. Çünkü bu konuda pek fazla deneyimim yok ve buna çok fazla dikkat vermiyorum. Bir oyuncu olacağımı asla düşünmemiştim ama şimdi gerçek hayatıma, çevremdeki bazı detaylara dikkat etmeye başladım. Umarım bu gelecekteki performanslarıma yardımcı olur. Çok çalışacağım, her ne kadar iyi yapamasam da çok çalışacağım. 


iFeng: Yayına başladığında insanların yalnızca görselliğe sahip olduğunu oyunculuk yeteneğin olmadığını söylemesinden endişeleniyor musun?

YX: Aslında bu bizler için bir uyarı çanı ve aynı zamanda ünlüler için bir itici güç. Bunun oldukça iyi olduğunu düşünüyorum. Oyunculuğunuz iyi olmadığında izleyicilerin bir tepki vereceği doğru. Eğer herkes gerçekten iyi oyunculuk yapamadığınızı düşünürse o halde kendinizi geliştirmelisiniz. Oyunculuğumun o kadar da iyi olmadığı, çekimler başlamadan önce çoktan tanınan biri olduğum doğru. Bu düşünceyi yok etmek için çok çalışmamı kullanmayı umuyorum. 

Trans cr: elaysiums, mayonnaisepan
Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık