Ana içeriğe atla

[08.12.2015] Cosmo Beauty Bible- Zhang Yixing Röportajı


 Zhang Yixing: Çalışkan Tip Üzerine Vurgu

Zhang Yixing'in ağzına kadar dolu programıyla başlıyoruz, onun tüm ekranlara hakim bir tavır içinde olduğunu keşfedeceksiniz (Ç/N: tüm ekranları dolduran uçsuz bucaksız popülarite). Varyete şovlardan filmlere, TV dizilerinden tüm büyük ödül festivallerine kadar, her yerde o boy gösteriyor. Fakat "Bir idol olduğunu düşünüyor musun?" sorusunda, HAYIR cevabına vurgu yapıyor: "Bir İDOL olduğumu asla düşünmedim. Şu anki durumuma bir tanım koyacaksınız, ben çalışkan bir tipim."

Sıkı Çalışma Bir Çeşit Hediye(Lütuf)

Söylenene göre düşüncesiz hayranların  idollerini savunmak ve aksini ispat etmek için kullandığı standart ifade, "Onun ne kadar sıkı çalıştığını biliyor musun?" ifadesidir. Ama sahiden böyle olan bir idol var. Onun weibo adı, "Sıkı çalış, sıkı çalış daha sıkı çalış x", o Zhang Yixing. Kendi kitabı <24'ünde Kararlı Duruş>ta "Bu sıkı çalışma ne için? Bu, korku yüzünden, gelecekle nasıl yüzleşeceğini bilmeme korkusu...bu yüzden hazırlıklar yapmak gerekir." diyor.

2015 yılı Zhang Yixing için bir dönüm noktasıydı. Ve bu dönüm noktası, bu yılın harikulade varyete şovu "Go Fighting"di. Go Fighting'in erkek çetesine katılmadan önce, çılgın bir hayran kitlesine sahip, havaaalanlarında  konserlerde çığlıklar ve tutkulu bir sevgi alan trend idol grubu EXO'nun üyelerinden biriydi. Ama kitlelere göre o yalnızca bir parça yakışıklı olan genç biriydi. Bir başka deyişle, onun ülke genelindeki statüsü (tanınırlığı) yeterli değildi. Bizzat kendisi şöyle demişti: "<Go Fighting> programını çekerken Hong Lei-ge 'Kim bana yardım etmeye gönüllü?' diye sormuştu. Kız, erkek, yaşlı , genç demeden herkes elini kaldırdı. Ben, 'Burada Zhang Yixing hayranı olan var mı?' diye sorduğumda bir sessizlik oluştu. Bir çok teyze bana, "Delikanlı, senin adın ne?' dedi. 'Merhaba, bana Zhang Yixing derler.'  " Fakat şimdi o artık "ülke çapında statüsü olmadan buluşamayacağımız" Mango kanalı 11.11 Festivali'nde görünebiliyor ve He Long spor stadyumunda Çin'in Butan'a karşı mücadele ettiği Dünya Kupası maçından önce, Changsha'nın Küçük Gururu olarak ulusal marşın söylenmesine öncülük edebiliyor.


Yeniden <Go Fighting>den söz etmişken, gözleri hâlâ parıldıyor: "Her bölümün benim gelişimim için bir deneyim olduğunu düşünüyorum."

"Her bölümün benim gelişimim için bir deneyim olduğunu, herkesin ve her olayın insanlık hakkında büyük dersler verdiğini düşünüyorum, bunlar kural. Bu program yalnızca güçlü eğlence değeriyle değil aynı zamanda insanlık ve hayat hakkında kolaylıkla gözden kaçan detayları incelediği için bu kadar popüler,1990lar ve 2000ler sonrası doğanların bu soruları hızla anlamasına olanak sağlıyor, tıpkı herkesin katılım gösterebileceği bir toplum üniversitesi gibi."

Onu dinlemek kulağa gerçek gücünü muhafaza eden bitmiş emektar ocak gibi geliyor.

1990 sonrası doğan diğer insanlar hâlâ fildişi kulelerinde ya da başlangıç alanlarında ders öğrenmeye çalışıyor olabilirler  ama 1991'de doğan o, çoktan 7 yıllık toplum üniversitesine katıldı. 7 yıl önce, 17 yaşındaki bir genç, müziğe olan aşkı ve hayalleri için stajyer olmak amacıyla bir başına Kore'nin SM Şirketi'ne gitti. Bir stajyerin dünyası, orta okulun ikinci senesine girmeye bile vakti olmayan bu genç için bir macera gibiydi, bu yüzden o birkaç fırtınada ufalanma sonrası hızla büyüdü: "Herkes sizden yalnızca büyümenizi rica edebilir kimse size büyümeniz için yalvarmaz, çünkü bu sizin kendi meseleniz." Dış dünya tarafından kolayca şeytanlaştırılan SM şirketinin bir stajyeri olarak o günlerden bahsederken bunların üzerinde çok fazla durmuyor: "Stajyerlik hayatı büyülü bir yolculuktu ve hepsinden hayatımın ilk kitabında söz edildi. Çok katı olduklarını söyleyemem ama öyle değil de diyemem. Çok neşeli olduğunu söyleyemem ama çok üzücü de diyemem. Hayatım için bu, kaçırılmaması gereken çok önemli bir deneyim süreci, (ilerideki) tüm hayatım için faydalı oldu."

4 yıllık bir stajyer olarak, dansta sıfır temeli olan birinden EXO'nun ana dansçısına dönüştü, bu onun sıkı çalışmasına dayanıyor. Hayatı her gün, dans pratiği dışında daha fazla dans pratiği yapmaktı. Yemek vakitlerini bile, çabucak 5 dakikada hallederdi, şirket hocasının şart koştuğu dans pratiği süresi bittikten sonra dışarı gidip kendi kendine öğrenmek için yeni stüdyolar bulurdu: "Onlar karanlık gecelerde yalnız olduğum nice günlerdi. Bazen öyle yorgun olurdum ki yerde uzanırdım, yeri sıvayan tamamıyla ter olurdu; bazen gözümü açtığında sabah olduğunun farkına varırdım; bazen gecenin ortasında sokaklarda yürürdüm, tüm mağazalar kapalı yalnızca puslu neon ışıkları olurdu." O Kore'deki birkaç yılının hangi renk olduğunu bilmediğini söyledi, çünkü sıkı çalışmanın ne renk olduğunu bilmiyordu.


Go Fighting'de, bazı şeyleri fazlaca ciddiye alması nedeniyle yapmış olduğu güven tartışması sayesinde Sun Hong Lei'yle sırdaş oldu. Hong Lei, Zhang Yixing hakkında şu yorumlarda bulunmuştu: "Ben kaç yaşında olduğuna bakmaksızın, isterse 10 yaşında olsun, sıkı çalışan insanlara saygı duyan biriyim. Zhang Yixing sıkı çalışan biri, danstan anladığım için biliyorum, o dans alanında tamamıyla sıkı çalışmasına dayanıyor. Benim gibi, dans konusunda yeteneğim var yeteneğim Yixing'inkinden daha büyük, Yixing tamamıyla sıkı çalışmasına dayanıyor. EXO gibi yüksek standartları olan bir grupta ana dansçı olmayı bile başardı. Ben böyle birine saygı duyarım, gerçekten harika."

Sun Hong Lei'nin tamamlamadığı sözün bir diğer anlam katmanı var o da sıkı çalışmanın bir tür hediye olduğu. Eğer biri sebat eder ve bir şeyler yapmak için tüm tembelliğinin üstesinden gelirse, bu kararlı odaklanış onun en büyük hediyesidir.

Dik kafalı Küçük Kuzu'nun sertleşen camdan kalbi

Fan-ye'nin meşhur sözü: "Ne kadar iftiraya maruz kalırsan o kadar övgü alırsın." Bu cümle bir gecede meşhur olan tüm ünlülere gelebilir, Zhang Yixing bir istisna değil. Go Fighting'in önceki birkaç bölümünde, büyük abilerin ülkede yüksek bir isim tanınırlığı olması sayesinde program epey ilgi gördü. Topluma göre, nispeten biraz daha yabancı ve şaşkın bir sevimliliğe sahip olan o, halk tarafından kusur bulunmak için kolayca mercek altına alındı, her sözü ve hareketi tartışmaları süsledi, birkaç kıdemlisine "ge ge" şeklindeki hitabı bile "sözleri çok sahte, beyaz nilüfer*" şeklinde yorumlandı. (Ç/N: Beyaz nilüfer burada temiz ,yüksek maneviyat sahibiymiş gibi davranan kimse anlamında.) Bu basit cümle klayve savaşçılarıyla internet alayında bir dönem başlattı, onlar görünüşünüzü bir kez sevmedilerse- ağlasanız suç, gülseniz suç, hatta nefes almanız bile suç. Sonunda "kötü amca" Huang Bo bile buna daha fazla katlanamadı: "Zhang Yixing çok efendi ve diğerleri onun rol yaptığını söylüyor, insanlar rahat davrandığında diğerleri bu kez de  saygısız derler." dedi. Ve Zhang Yixing'i en çok, daha doğrudan bir şekilde koruyan Sun Hong Lei: "Zhang Yixing en çok ilgilendiğim kişi, o bana çok benziyor, geri gelmeden önce birçok kez yerimizde saydık ve o yalnızca 20li yaşlarında." dedi. Ve bu yıl 24 yaşına giren o,  bunu epey açık bir şekilde görüyor: "Üzgün olmadığımı söylemem yanlış olur....Diğer insanlar sizden hoşlanmıyorsa kesinlikle bir nedenleri vardır, bunun üzerine derinlemesine düşünebilirsiniz. Eğer sizi tamamıyla sevmiyorlarsa bir şey yapamazsınız, ben para değilim herkesin beni sevmesini sağlayamam, size yalnızca bir kez bakarak, tamam, teşekkürler müşteri, pekâlâ, tamam."

<Go Fighting> Zhang Yixing'in "küçük kuzu" lâkâbını kazanmasına olanak sağladı, o bunun epey iyi olduğunu düşünüyor. "Kuzu görünüşü sıcak bir mizaca sahiptir ama aynı zamanda inatçı bir yönü vardır, prensiplerine aykırı olan hiçbir şeyi kesinlikle yapmazlar, benim kişiliğim de böyle." Ve Hunan aksanıyla "dik kafalı". 

O,Nan Pai San Shu'nun yeni dizisi <Lao Jiu Men>'i kabul etmek üzere, orada tıpkı böyle biri olan Er Yue Hong rolünü oynayacak. "Son zamanlarda aldığım tüm roller şaşkın sevimli tarzı ile gerçek benliğimle benzer, bu sebeple Er Yue Hong rolünü kabul etmek biraz riskli fakat onun hislerdeki inadı benimle daha benzer, bu rolü iyi canlandırabilmeyi umuyorum ,o Hunan Changshalı ve bir opera oyuncusu, senaryoyu aldığım an bende güçlü bir yankı uyandırdı." 

Zhang Yixing'in genellikle şaşkın sevimli imajı da hayranların gözünde büyük sevimli bir nokta haline geldi. Bazı hayranlar EXO'yla alakalı çeşitli varyete şovlarına yetişmeden önce onun sevimliliğine vuruldular, KESİLMİŞ bir video oldukça  bunun Zhang Yixing'e ait olduğunu keşfettiler, yemek yemek ve uyumak dışında zamanının çoğunu şaşkın bir hâlde harcadı. Kendisi bunu bizzat röportajında söyledi: "Aslında epey zeki olduğumu düşünüyorum yalnızca tepkilerim daha yavaş." Go Fighting'in takipçi PD'si de bunu ifade etti: "O hâlâ genç bir yaşta, çeşitli oyun bölümlerinde daha az deneyim sahibi,  tepkileri çok yavaş. Ama onun beklenmedik özelliği sevimli davranmak, özel olarak konuştuğumuzda bile sıklıkla şaşkın bir şekilde sevimli davranıyor." B-sitesi (bilibili) Zhang Yixing'le alakalı <Zhang Yixing'in inatçı yayı çok uzun> adlı bir hayran videosu serisine sahip. Toplam izlenme oranı 70.000'i aştı, 2000'i aşkın altyazı var, yükleyici bile herkese "Sonraki içeriğin hâlâ JPG olmadığını" hatırlatmak için kibarca kalın mektup yazıları ekledi. Sonra Zhang Yixing'in klasik küçük kuzu tepkilerini GIF paketinde görüyorsunuz, o tamamıyla kendi-yavaş-çekim yeniden oynatım moduna sahip, hayranlar sırasıyla yazıları alaya aldı: "Bu çocuğun inatçı yayı dünyayı iki kez dolaşarak sarabilir." Hayatındaki tüm bu çeviklik dansa adandı. 


Müzik dışında, hayatı güç tasarruf modunda

Birçok sanat şekli içinde, onun en büyük aşkı yine "müzik", bu asıl hayali. Kapak fotoğrafının çekimleri sırasında, aslen  şaşkın, sevimli güç tasarruf modunda olan o, stüdyonun yayın sisteminin karma listesinde kendi idolü Michael Jackson'ın şarkısını duyar duymaz anında her yerde break dans yapmaya başladı. Hoşuna giden yeni bir şarkı duymasıyla fotoğraf asistasına not etmek için şarkının adını soruyor ve geri döndüğünde indirmeyi planlıyordu. "Sonsuza dek seveceğim, değişmeyen tek şey tabiki müzik olacak. Sıkı çalışmaya devam etmeyi ve hayat senaryomda müzik konusunda tatmin edici bir cevap verebilmek için gelişmeyi ümit ediyorum. Fakat koşullara göre yapacak enerjiye sahip olursam daha fazla sanat türü denemek istiyorum, örneğin çizim, tahminimce sanat tümüyle birbirine bağlı, bunlar aracılığıyla müzik içindeki yetersiz boşlukları doldurabilirim. Ben sahneyle de çok ilgiliyim, daha önce bir usta beni Wu Zhen Tiyatro Festivali'ne davet etti ancak son zamanlardaki programım ağzına kadar doldu olduğundan malesef gidemedim, fakat bir dahaki sefere senaryo ve kültür konusundaki esasları da dahil olmak üzere öğrenmeye gitmeliyim, tüm bunlar sağlamlaştırır." Şu anda çok meşgul olmasına karşın yine de düzenli bir şekilde Kore'ye gidip müzik bestelemeyi ve diğer dersleri öğrenmeye devam etmekte ısrarcı. 


"Doğrusu ben gerçekten de münzevi (yalnızlığı seven) biriyim, evde yalnızca iki uğraşım var biri oyun oynamak diğeri de müzik aranje etmek, son zamanlarda çok meşgul olduğumdan oyun oynamaya bile vaktim yok, vaktim olduğunda şarkı yazar, şarkı düzenlemesi, sesler ve parçalar yaparım."


"Benim için en mutluluk verici şey bilgisayar odasında yalnız olmak, henüz tamamladığım bir Demo'yu dinlemek, o vuruşlar, notalar bir sürü parçalar bir şarkıya işleniyor. Bu çeşit bir mutluluk başka her şeyden tamamıyla farklı, bu bir şey oluşturmanın, yaşamanın hissi. "


Röportajın sonunda o boşken COSMO fırsatı değerlendirdi ve Changsha aksanını kullanarak aniden sordu: "Changsha'ya döndüğünde genelde yemek yemeye nereye gidersin?"  O hiç düşünmeden cevap verdi: "Po Zi Sokağı! Orada tavuk yumurtası keki olan bir restoran var, gerçekten leziz!" (Ç/N: Bunlar Changsha aksanıyla yazılmış.) 

Eh, görünen o ki yemek konusunda güç tasarruf modunda değil! 

COSMO X ZHANG YIXING

◘Go Fihting filminin çekimlerinde yaşanan bazı ilginç şeyleri bizimle paylaşır mısın? 

Yixing: Filmi çekerken abilerle birçok şey öğrendim, her gün gizlice senaryoyu nasıl canlandırdıklarını gözlemledim ve yerinde performans sergiledim. Fakat yeni başladığımız için gülüp kolayca NG aldım, sonra herkese bulaştırdım ve herkes birlikte NG aldı. XiaoZhu-ge kendinden geçene kadar güldü, şimdi bunu düşünmek hâlâ epey mutlu hissettiriyor, ah böylece abiler de NG alacak! 

◘Go Fighting ekibiyle eşleştirmek için hayvanları kullansan, herkesin hangi hayvan olacağını düşünüyorsun?

Yixing: Ben küçük bir kuzuyum tabiki. Xiao Zhu-ge ve Wang Xun-ge hiçbir karşıt görüş olmaksızın büyük bir sincap olur, Ustamın bir tilki olacağını düşünüyorum, Huang Bo-ge, mm o bir küçük prens (herkesin kafasını karıştırıyor), Hong Lei-ge ise bir aslan! (Durmaksızın kafa sallıyor)

◘ Gelecekteki işlerinde bir öpüşme sahnesi olursa, ne tür biriyle rol yapmak istediğine dair bir fikrin var mı?

Yixing: Eğer bir öpüşme sahnesi varsa, tabiki kişisel hijyeninize dikkat etmelisiniz, daha fazla sakız çğnemelisiniz, yanlış anlaşılmalara sebep olmamak için bilirsiniz (bilmiyorum....)

◘Oynamayı en çok istediğin rol nedir? 

Yixing: T-rex! (Ç/N: Büyük bir etobur dinozor) Küçüklüğümden bu yana Jurassic Park'ın bir hayranıyım, son Jurassic World de harikaydı! Filmdeki dinazorların gerçek insanlar tarafından canlandırıldığını ve daha sonra özel efektlerin eklendiğini duydum. Bu sebeple T-Rex rolünü denemeyi gerçekten istiyorum, filmin sonunu düşünüyorum da T-Rex çatıda ayakta durmuş gökyüzüne doğru kükrüyor, bu çok etkileyici! (tarihteki en sevimli T-Rex olmalı)

◘ Son günlerde okuduğun kitap nedir?

Yixing: Son zamanlarda senaryolarımı okumakla meşgulüm.....Romanlar konusunda, favorim kesinlikle dedektif hikayeleri, bilhassa Sherlock Holmes. Buna benzer bir rol alma fırsatı olursa harika olurdu! Bilmelisiniz ki ilk iki Sherlock Holmes filmini sinemada bir başıma izledim. 

◘ Yemek yapma alışkanlığın var mı? Özel yemeğin nedir? 

Yixing: İyi yaptığım bir sürü yemek var! (Menajer karışır: "Salata karıştırmak mı?) Doğrusu daima en çok sevdiklerim için yemek yapmaktan keyif aldım, şu anda annem ve stüdyoda çalışan ablalar için yemek yapıyorum gelecekte kız arkadaşımın yemesi için yemek pişirme fırsatına sahip olmayı umuyorum. Hunan mutfağını seviyorsanız Hunan mutfağından (bir şeyler) pişiririm; Kore mutfağını seviyorsanız Kore yemeği yaparım. Eğer nasıl yapılacağını bilmiyorsam öğrenmek için sıkı çalışırım. 

◘Cildin çok iyi, cilt koruma için herhangi bir sırrın var mı? 

Yixing: Her gün işten sonra eve gidip cildimi dikkatle temizliyor ve tüm makyajı çıkarıyorum fakat sonrası için gerçekten herhangi bir sırrım, tüyom yok yalnızca biraz losyon sürüyorum! Doğrusu cildim çok iyi değil, size bir sır vereyim (Menajer karışır: Senin hiç sırrın yok ki.) yüzümde sivilce görürseniz, önceki gün muhakkak kızartma ya da abur cubur yemişimdir, ama o yiyecekleri yemeyi gerçekten seviyorum özellikle patates kızartması. Bu yüzden ayda bir yemek için kendimi dizginlemem gerekiyor ve sivilcelerin yalnızca bir ya da iki haftalığına çıkmasına müsaade ediyorum 

◘ Yani bazı yiyeceklerden kaçınmıyorsun? Yüksek kalorili yemekler yemekten kesinlikle korkmuyor musun? 

Yixing: Kesinlikle kaçınmıyorum, ayrıca her sabah (yüzdeki) şişkinliğin inmesi için sütsüz, şekersiz bir fincan Amerikano'ya ihtiyaç duyuyorum. Normalde ne yemek istiyorsam yerim fakat aslında en büyük sorun düzgünce yemek yemek için vakit olmaması. Favorim hâlâ Hunan mutfağı, bunu takiben Hong Kong tarzı kafeler ve Kore barbeküsü.  Son zamanlarda bir çok kadının kilo kaybetmek için yemek yememeye bel bağladığını düşünüyorum, en önemli şey herkesin sağlığı, formda kalmak istiyorsanız egzersiz yapmaya bel bağlamalısınız. 


◘ Peki genellikle egzersiz yapma alışkanlığına sahip misin? 

Yixing: Tabiki! Bugün çekimleri bitirdikten sonra spor salonuna gitmeliyim, şimdiden büyük bir suçluluk duygusu hissediyorum çünkü dün de çok meşguldüm ve egzersiz yapmak için vaktim yoktu. Normalde, egzersiz seanslarını her gün  yarım saatten bir saate ayarlarım , genelde yüzmeye giderim, ekstra vaktim olursa bazı fitness aletlerine yönelip yüksek yoğunlukta oksijensiz egzersizler yaparım. 

◘ Genellikle vaktin olduğunda seninle alakalı gönderilere bakmak için Tieba'ya mı girersin Douban'a mı? 

Yixing: Tabiki bilhassa Tieba'ya girerim. 2004 yılından bu yana Tieba hesabım var, çoktan 11 yıl oldu. Star Academy'de yer aldığım zamanları hatırlıyorum da, herkes benim için bir Tieba blogu oluşturmuştu. 50 hayran ile başladı ve adım adım büyüyerek bugün 1,000,000'a ulaştı. Sıkı çalışmamın onların beklentisini boşa çıkarmamasını umuyorum. 

◘ Bir hayrandan aldığın en hatırlanmaya değer hediye nedir?

Yixing: Bir sürü var ah! Örneğin, el işi yıldızlar, peluşlar, ayrıca benim adım altında Afrika'daki vahşi hayvanlara sponsor oldular ve ilkokullara bağışlar yaptılar... 2013'te herkese bana hediye vermemelerini önce kendileriyle ve aileleriyle ilgilenmelerini umut ettiğimi, eğer imkanları varsa yardıma muhtaç olanlara yardım edebileceklerini söyledim. Bu şekilde, çok mutluyum. 

◘ Hayranlar sana her çeşit takma adı veriyor, örneğin KuzuXing, DanDan, sen hangisini tercih ediyorsun? 

Yixing: Changsha'nın Küçük Gururu lâkâbını unuttunuz! Ben şahsen, gelişerek Changsha'nın Küçük Gururu olmak için kaygısızca bir adım bir adım ilerlediğimi düşünüyorum. (Gururlu yüz ifadesi) 

◘ Herkese bir "Şaşkın Beyaz Şeker" ifadesi gösterebilir misin? 

Yixing: (OoO) Yalvarırım bırakın gideyim......

♣♣♣♣♣♣

Eng Trans: Laymerence&Yixingspixie
Çeviri: Mira (@singmira0710)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık