Ana içeriğe atla

[160630] In Shangai Röportaj Çevirisi



Zhang Yixing

Kendisinden İlk Kez Korktu

4 Temmuz’da Dragon TV’de yayınlanacak olan <The Mystic Nine>, Nan Pai San Shu’nun The Lost Tombs’tan sonra film projesine dönüştürülen ikinci romanı. Zhang Yixing, Er Yue Hong’u canlandırması için San Shu tarafından belirlendi, dizide yalnızca opera performansı sergileyip dövüşmüyor, aynı zamanda kalp burkan duygusal sahnelere sahip.

Nazik ve güçlü görünüm, ben kadınların evlenmek istediği iyi adamım.

IS: The Mystic Nine’daki Er Yue Hong karakterini özetler misin?

ZYX: Er Yue Hong’u özetlemek için kelime haznemi kullanacak olursam, o karısına aşık, mükemmel ve hüzünlü bir karakter.

IS: Er Yue Hong bulunduğu neslin ünlü opera aktörlerinden, yayınlanan karakter konsept posterlerine bakarsak  William Chan’ın askeri kıyafetine kıyasla daha nazik ve kırılgan sayılan bir imaja mı sahip?

ZYX: Nazik ve kırılgan mı? Hayır, bunun nazik ve güçlü bir görünüm olduğunu düşünüyorum.

IS: Nazik ve güçlü görünüm, bu ne anlama geliyor?

ZYX: Dövüş sanatlarında çok becerikli, edebiyatta da dövüş sanatlarında olduğu kadar iyi, sadık, gayesi tek , kız olsam evlenmek isteyeceğim türde bir adam.

IS: Sen de bu karakter gibi olgunlaştın mı?

ZYX: Evet, bu karakteri sevdim. Fakat çok fazla duygusal zorluk söz konusu. San Shu mükemmel bir karakter yazmış, neden onun biraz daha tamamlanmasına müsaade edemiyor?

IS: The Mystic Nine dizisindeki performansına kaç puan verirsin?

ZYX: Oyunculuk açısından, naçizane bilgim ve deneyimim var ve kendime üzüldüm. Performansıma 70-80 puan veriyorum, geriye kalan 20-30 puan ise kendime gelişim alanı vermek için.

Ben de Er Yue Hong’un inatçığına sahibim

IS: Sana bu diziyi kabul ettiren nedir? Senaryoya baktığında hangi kesitler senin için zordu?

ZYX: Bu diziyi benim için stüdyom kabul etti.  Zor kısımlar duyguların dışavurumu, altın için kazı yaptığımız kesit de dahil olmak üzere duyguları serbest bırakma sahneleri olmalı. Er Yue Hong çok katmanlı bir karakter.

IS: San Shu senin nazik olduğunu hissettiği için bu karaktere seçmiş, nazik biri olduğunu düşünüyor musun?

ZYX: San Shu nazik olduğumu söylüyorsa aksini söylemeye cüret edemem. San Shu dizinin büyük patronu.

IS: San Shu, Er Yue Hong’un mükemmel, yazması kolay fakat canlandırılması zor bir karakter olduğunu söyledi, zorluğunun nerede olduğunu düşünüyorsun?

ZYX: Zor çünkü San Shu karakteri mükemmel bir şekilde tasvir etmiş, o kadar ileri boyutta bir mükemmellik ki bazen erkekleri  kıskandırıyor. Karakteri düzgünce nasıl canlandırırsınız, izleyicilerin nefret etmiş hissetmemesini nasıl sağlarsınız? İşte bunlar için uygun bir cevap yok.

IS: Er Yue Hong ve senin arasında, büyük farklılıklar var mı?

ZYX: İşine yönelik inatçılığı benimle benzer. Bir insanın yine de ulaşılabilirliği olmalı, ben müzik yaparken, söz konusu müzik olduğunda ulaşılabilir değilim, sadece müzik yaparken de değil dans ederken, şarkı söylerken ve aynı zamanda yapmak istediğim diğer şeyleri yaparken de öyle, kimse bana dokunamaz (rahatsız edemez).

IS: Biri sana dokunduğunda ne olur?

ZYX: Çok sinirlenirim. Er Yue Hong modum harekete geçer. Çok konuşmak istemem çünkü yalnızca ne yapıyorsam ona odaklanmak isterim.

IS: Daha önce The Mystic Nine’daki duygusal sahnelerin hayal gücüne bağlı olduğunu söylemiştin. Duygusal sahneleri çekerken kaç kez NG aldın?

ZYX: Çok fazla değil, en fazla 10 NG’dir.

IS: Neden duygusal sahneleri canlandırmanın zor olduğunu düşünüyorsun?

ZYX: Alışılmamışlık olduğu için, çekim ekibine yeni giriş yapmıştım ve o duygusal sahneleri çekmem gerekiyordu, tıpkı Dragon TV- Go Fighting’in  Taipei’de Chi Ling Abla ile çekilen bölümünde olduğu gibi, daha yeni başlamışken duygusal bir sahneyi nasıl isteyebilirler? Yapamam ah.

IS: Birbirinize daha fazla aşinalık kazanmak için kıza yakınlaşmaya çalıştın mı?

ZYX: Replikleri ezberliyor, duygularımı hazırlıyordum ve kendimi sahneye sokmaya çalışıyordum.

IS: Görünen o ki sen yavaşça ısınan türde birisin, yabancılık hissi yüzünden diğer insanlarla uyumlu bir çalışmaya sahip olamamışsın.

ZYX: Arkadaşlarla da aynı durum söz konusu.

IS: Alışılmamışlık dışında, idol yükün var mı?

ZYX: İdol yüküm yok, bu yalnızca tamamıyla kendimi açamayışım, kişiliğimle alakalı bir durum.

Er Yue Hong, Changsha’nın ünlü opera şahsiyeti, The Mystic Nine’ın İkinci Efendi’si. Görünüşte, Er Yue Hong topluluğun ustası olarak görünüyor, topluluğuna her yerde öncülük ediyo;  fakat esasında o gündüzleri şarkı söylüyor ve geceleri mezar hırsızlığı yapıyor, çaldığı şeyleri bavullara koyuyor ve onun topluluğundaki herkes dövüş sanatları biliyor.

Er Yue Hong’la ilişkin olarak Nan Pai San Shu şöyle dedi: “Yeryüzünde artık iyi erkeklerin kalmadığı söylenmiyor muydu? Bu sebeple ben yeryüzünde hâlâ bulunan, bir yolu dosdoğru sonuna kadar yürüyen, güçlü, delicesine aşık, tüm hayatı boyunca tek bir gayede kalan kusursuz bir karakter yazdım.”
Ya Tou ve Er Yue Hong arasındaki aşk hikayesi herkesler tarafından övüldü, yapımcı Bai Yi Cong bir röportajda şundan söz etti, belki Kore’de katı bir suretle eğitildiğinden Zhang Yixing’in çalışırkenki hareketleri çok centilmence, “Bir kız ve bir erkek etkileşiminde, ellerini nereye koyacak? O fazlasıyla centilmen bu yüzden uygunsuz bir harekette bulunmak onun için çok zor, yönetmen onun hislerinin yeterli olmadığını söyleyip durdu. “

IS: Fakat bir aktör olarak bunun üstesinden gelmen gerekiyor, duygusal sahneleri canlandırmalısın, alışılmamışlığı bir bahane olarak kullanamazsın.

ZYX: Evet evet. Go Fighting Tayvan çekimlerinde ustam Huang Lei’ye sınırının nerede olduğunu sordum. O bana, “Benim bir sınırım yok.” Dedi. Bazen ustamdan ders almam gerektiğini düşünüyorum, sınır olmayınca iyi bir aktör olabilirsiniz.

Gelişimimin çok iyi olduğunu söylediler!

IS: The Mystic Nine’daki önemli bir rol, Er Yue Hong dışında canlandırmak istediğin bir başka rol var mı?

ZYX: Er Yue Hong dışında daha iyi bir rol var mı ki? Erkeklerin temsilcisi olmanın epey iyi olduğunu düşünüyorum.

IS: Chen Wei Ting’in Zhang Qi Shan karakterini canlandırmak istemez misin?

ZYX: Zhang Qi Shan rolü de fena değil. Fakat bana canlandırmam için Zhang Qi Shan’ın duygusal sahnelerini verseniz, ağzımı sunamayabilirim. (Ç/N: Karakterin öpüşme sahnesine atıfta bulunuyor.)

IS: Partner Zhao Li Ying yüzünden mi?

ZYX: Hayır, sahne sebebiyle. Partner kim olursa olsun  ağzımı sunamam.

IS: Er Yue Hong ve Ya Tou’nun duygusal sahneleri bir hayli bol, hepsi de sen yapım ekibine ilk katıldığın vakit mi çekildi? Birbirinize aşinalık kazandıktan sonra çekim yaptınız mı?

ZYX: Aşinalık kazandıktan sonra da çekim yaptık.

IS: Ondan sonra daha iyi miydi?

ZYX: Öyle olduğunu duydum. Herkes bu TV dizisinde benim gelişimimi gördüklerini söylüyor. Dragon TV’nin, Go Fighting’in gelişimimin ne kadarına şahit olduğunu düşünüyorum da, The Mystic Nine da gelişimimime tanık oldu, çok iyi, daha fazla öğrenebilmeyi umut ediyorum.

Istıraplı sahneler çok ağırdı, karakterden bütünüyle sıyrılamadım.

IS: Bu kez The Mystic Nine’da Dan Jiao olarak rol aldın, kendin mi söyledin?

ZYX: Ben söyledim, kendim söylemeseydim çok saçma olurdu.

IS: Opera söylerken ne hissettin?

ZYX: Opera söylerkenki hislerim muhteşemdi.

IS: Gerçekten mi?

ZYX: Tabii ki, bu Çin kültürünün özü.

IS:  Dan Jiao’nun makyajı yapıldıktan sonra nasıl hissettin?

ZYX: Makyaj yapıldıktan sonra bunun herkes için özellikle de şarkı söyleyen Dan Jiao için kolay olmadığını hissettim, çok sıkı bir çalışma gerektiriyor.

IS: Makyajın temizlenmesi ne kadar sürdü?

ZYX: 2 buçuk saat.

IS: Orada 2 buçuk saat oturmak başlı başına sıkı bir çalışma.

ZYX: Yine de sorun değil, 2 buçuk saat ayakta durmaktan iyidir.

IS: Er Yue Hong’u canlandırma konusunda en zorlu işin  ne olduğunu düşünüyorsun?

ZYX: Yer, Hengdian. Çünkü Er Yue Hong’un duygusal geçmişi daha kederli, daha azaplı. Ayrıca bu benim ilk kez Hengdian’da bulunuşumdu bu sebeple bende çok kasvetli bir şehir izlenimi bıraktı.

IS: Aralıksız çekim yaptığında, kederli  bir hâlde oluyor musun?

ZYX: Evet, çok kederli. Karakterden tam anlamıyla sıyrılamıyorum. Dürüst olmak gerekirse, rol yapamadığımdan hissetmek için, gerçekten kalp ağrısı hissetmek için daima elimden gelenin en iyisini denedim. Yağmurda ilaç için yalvarma sahnesini canlandırdıktan sonra, karakterden bütünüyle çıkamadım. Sonra yönetmen “kestik” diye bağırdı fakat ben çoktan karaktere bürünmüştüm, yalnızca bugün bu ilacı alamazsam kızın artık yaşayamayacağını biliyordum, kötü bir şey olacakmış gibi bir his vardı, sonra ağladım. Böylesine ıstıraplı bir sahneyi ilk kez canlandırışımdı, kendimden korktum.

Yanlışlarınız varsa düzeltin, yanlışlarınız yoksa dikkatli olun, korkmayın!

IS: TV ve film sektöründe bir çaylak olarak, duygusal sahneler dışında The Mystic Nine’da rol yapmanın en büyük zorluğu nedir?

ZYX: Mm, duygusal sahneler, altın bulma sürecinde de iç çatışmalarla birlikte duygusal sahneler vardı, bunu sergileyebildim mi bilemiyorum. Fakat çekim yaparken bu soruları düşündüm.

IS: İçsel sahnelerin görünürde canlandırılmasının çok zor olduğunu düşünüyor musun?

ZYX: Evet, o sahneleri sergilemek için bazı küçük detaylar kullanmaya ihtiyaç duyuyorum, yeni bir aktör olduğumdan benim için çok zor fakat bunu bir mazeret olarak öne süremem, iyi değilse iyi değildir. Yönetmen He küçük detayları gerçekten seviyor, ben nasıl yapacağımı bilemiyorsam benim için bizzat gösteriyor, adımlarını birazcık yavaşlat diyor ve elde edilen etki bambaşka oluyor.

IS: İyi yapamadığını düşündüğünde, yönetmenden yeniden izlemesini istiyor musun?

ZYX: İstiyorum fakat çekim yaparken yardımcımdan kenarda oyunculuğumu kayda almasını istiyorum, başkalarının vaktini geciktirmediğim koşullar altında oyunculuğumun nasıl olduğunu daha fazla görmek için izliyorum, iyi değilse derhal düzeltiyorum.

IS: Yüz ifadelerinin içsel düşüncelerinin aktarımı olup olmadığını bilmediğini söylüyorsun, yayınlandıktan sonra, izleyicilerin seni ifade yoksunluğun için eleştirecekleri hususunda endişeleniyor musun?

ZYX: Korkmuyorum, çünkü bana göre Er Yue Hong’un canlandırılması böyleydi, izleyicilerin uygun olmadığını düşündükleri noktada tabii ki yapılan hataları düzelteceğim ve bunun dışında hata yapmamak için dikkatli olacağım.

Bir şeyleri kazanmaya son vermiyor, bir kez olsun gevşemiyorum

IS: The Mystic Nine’da en derin etkiyi bırakan sahne hangisi?

ZYX: Ya Tou’nun sona ulaştığı, -30 derecede oturarak onu kucakladığım sahne. Bekleyin bir saniye, afedersiniz ah, bunu nasıl söylemem gerektiğini sormak istiyorum. “Sona ulaşmak” ifadesi dışında, “merhum oldu” diyemem çünkü benden büyük değil. En münasip kelime nedir? Kollarımda “öldü”? “Öldü” kulağa çok ağır geliyor, doğru da görünmüyor. Belki de “bıraktı” demeliyim?
Müsaadenizle yeniden düzelteyim. Bende en derin izlenimi bırakan sahne -30 derecede Ya Tou’nun omzuma yaslandığı, o basamakta oturduğumuz ve beni sonsuza dek bıraktığı sahne.

IS: Sebebi nedir, hislerin zirveye mi ulaşmıştı?

ZYX: Hayır, sebebi çok soğuk olmasıydı. Er Yue Hong için duyguların patlaması, gerçek zirve noktası Ya Tou’nun onu sonsuza dek bırakmak üzere olduğunu yine de onun için çok fazla şey yaptığını bilmekti.

IS: The Mystic Nine’da rol aldıktan sonra, oyunculuk kabiliyetlerinin ne yönden seviye yükselttiğini düşünüyorsun?

ZYX: Gergin olmasaydım daha iyi olurdu.

IS: Gergin mi oluyorsun?

ZYX: Tabii ki, gergin oluyorum. Diğer kişiyi tanımıyordum, bu yüzden benden daha büyük benden daha kıdemli birine bakıp “Diz çök.” Dediğimde çok gergindim, o an gerçekten söyleyememiştim, diğer kişiyi yine de selamlamam gerekiyordu.  Bu durum klip çektiğim zaman da böyle, karşımdaki kişiyle kavga ederken, onlara şöyle dedim: Birader, kusuruma bakma seni iteceğim. Seni iterken tahminen bu tür bir güç kullanacağım, sen de beni geri itmek için bir yol düşünmelisin. Ben böyle biriyim, başka yolu yok, diğer kişiye yabancı olarak ilk çekim başarılı olmazsa ikinci ya da üçüncü çekim başarılı olacaktır, yine de etkileşimde bulunmanız gerek. Etkileşimde bulunmazsanız gerçekten zor olur.

IS: Bu diziden en büyük kazancının ne olduğunu düşünüyorsun?

ZYX: Hangi projem olursa olsun, bana göre hepsi bir öğrenme süreci. Go Fighting de dâhil olmak üzere, hepsi benim kazancım. En büyük kazancımın ne olduğunu söylemek çok zor, fakat şunu biliyorum ki daima durmaksızın kazanım elde ediyorum. Ben bir kez olsun gevşemedim.
Oyunculuk ve şarkı söylemek, en iyisiyle mukayese etmem gerekiyor zayıf olanla değil.

IS: Sıradaki oyunculuğun için ne tür planların var? Hangi rolü oynamak istiyorsun?

ZYX: Katil.

IS: Neden?

ZYX: Çünkü bir katil iki farklı yön barındıran biri olabilir, bunu denemek istiyorum. Tek yönlü bir katilse yüzünüzü ifadesiz tutsanız tamamdır fakat ben zengin bir rol oynamak istiyorum, çift yönlü olabilir, hatta bir sapık bile olabilir.

IS: Oyunculuğa bağımlı mısın?

ZYX: Sanata ilişkin her şeyi uzunca bir süre yaptığınızda bağımlı oluyorsunuz.

IS: Hangisini daha çok seviyorsun, şarkı söylemeyi mi oyunculuğu mu?

ZYX: İkisi de iyi. Çünkü bir ünlü olmak tüm alanlarda gelişim göstermek anlamına gelir. İster şarkıcı isterse bir oyuncu olarak dışarıya çıkmak ve beni sevenleri hayal kırıklığına uğratmamak, onların küçük düşmesine mahal vermemek istiyorum.  Bu sebeple her şey en iyisiyle mukayese edilmeli, benden çok daha iyi olan insanlarla mukayese edilmeliyim zayıf olanlarla değil.

IS: Bu şekilde kendine çok fazla baskı veriyor musun?

ZYX: Baskı motivasyona dönüşüyor.

Go Fighting abilerim gerçekten çok iyi

IS: Oyunculuğunun eskisinden çok daha iyi olduğunu düşünüyor musun?

ZYX: Hayır.

IS: Sun Hong Lei senin oyunculuk alanındaki yolculuğunun gelecekte çok iyi gelişeceğini söyledi, çünkü sen To Be A Better Man dizisinde asıl hâlini oynadın,  çok az insan bunu yapabilir, sen ne düşünüyorsun?

ZYX: Honglei Abi’nin söyleyebileceği bu, öyle değil mi? Go Fighting ekibinden birkaç abi gerçekten çok iyi, Dragon TV yönetmen ekibi de çok iyi, yalnızca bütçe kısıtlı.

IS: Çaylak bir aktör olarak, oyunculuk konusunda abilerinden yardım istiyor musun?

ZYX: Çok yardım istedim, bazen düşüncelere daldığım kişisel meseleler de dahil olmak üzere abilerime söylerim.   Her tür şeyde onlardan yardım isterim. Abilerim de bana içtenlikle görüşlerini söylerler, bana ne tür şeylerin gelişime eşlik ettiğini söylerler, şu şudur bu budur derler, onlar benimle çok yakın bazen bana sataşırcasına konuşurlar fakat bir başka an çok samimi, huzurlu hissettirirler.

Röportaj Notları

“Abi, abla” kelimeleri asla ağzından düşmedi. Ciddiyken bile biraz komik.

Yalnızca çok fazla hayran röportajın yerini değiştirebilir.

Zhang Yixing’in belirişi sebebiyle röportajın olduğu gün otelin her yerinde hayranlar bulunabiliyordu, giriş yapmak için bilet bulundurulması gerekilen alanlarda bile, güvenlik görevlilerinin alanı sıkı sıkıya korumasına rağmen pek çok hayran içeriye sızmanın bir yolunu yine de bulmuştu.

Yuvarlak çerçeveli gözlükleriyle “salt bir çapkına” dönüşmüş görünen Zhang Yixing belirdi ve Xingmiler durmaksızın “ÇOK YAKIŞIKLI!” diyerek çığlık attılar, Ne zaman Zhang Yixing bir şeyler söylese, kameralardan gelen “çi-kırt, çi-kırt” sesleri oluyordu. Basın konferansı sona erdiğinde, muhabirler özel röportajı yürütmek için VIP odasında bekledi fakat 20 dakika geçtiği hâlde kimse gelmedi, yalnızca hayranların “sona ermeyen takip ve engellemeleri” sebebiyle röportajın Zhang Yixing’in otel odasına taşınması gerektiği söylendi.

Doğrusu röportajın yapıldığı yeri, yarım yıldan fazla bir süre öncesinden  hatırladı.

Otel odasının salonunda beklerken Zhang Yixing içeriden çıktı ve herkese “Merhaba hocam” diyerek selam verdi. Dergimiz için fotoğraf çekimi yaparken fotoğrafçı “Bu gözlüğü takmak zorunda mısın, çıkarabilir misin?” diye sorduğunda Zhang Yixing derhal, “Tabii ki, size kalmış bir şey. Takabilirim de çıkarabilirim de.” Dedi. Fakat klasik tarz ve Er Yu Hong’un karakterinin biraz ağır (ciddi) olması sebebiyle, karakterin imajına uyum sağlamak için sağ yanağındaki sevimli gamzeyi göstermemekte ısrarcı olduğunu söyledi. Fotoğraf çekimi yapılırken, rastgele hangi medya kuruluşu olduğunu sordu ve cevap aldığında hemen hatırladı, “Daha önce de fotoğraf çekimi yapmıştık öyle değil mi?” Evet, yarım yıldan fazla bir süre önce Oh My God filminin Şangay’daki promosyonları için geldiğinde dergimiz onunla özel bir röportaj ve fotoğraf çekimi gerçekleştirmişti, bu kez değişen tek şey muhabir ve fotoğrafçıydı.

Açık cevaplar verdi, sorulan sorulara sınır koymadı.

Tüm röportaj süreci boyunca, Zhang Yixing muhabirlere kibar bir şekilde, “Abi” , “Abla” diyerek seslendi ve muhabirlerin soru sorarken verilen genel bilgileri takip etmesine gereksinim duymadı. Bununla beraber her bir soruya cevabı içtendi, ayrıca net cümleler ve ifadeler kullanmaya özen gösterdi, ne vakit cevabını yeterli açıklıkta bulmasa defalarca ne demek istediğini anlatmaya uygun olacak kelimeler düşünmeye çalıştı. Röportaj sırasında, “nazik ama sert görünümlü” , “buna kendimi ikna edemem.” gibi ifadeler ortaya atarak rahatlamış bir ortam oluşturdu. Onunla sayısız röportaj yapma fırsatı elde eden muhabirin, Yixing’le röportaj yaptığı birkaç yıl öncesine nazaran onun şu anda daha fazla numaraya sahip olduğunu, daha olgun olduğunu, sözcüklerinin doğrudan dile döküldüğünü ve onun artık eskisi gibi şaşkın olmadığını söylemesi boşuna değildi.

Zhang Yixing’in uzun süredir söz edilen  mütevazı ve çalışkan kişiliği onunla yapılan sohbetten kesinlikle hissedilebiliyor. Tüm eleştirileri kabul ediyor ve çaylak bir aktör oluşunu mazeret olarak kullanmayıp eksik olduğu yerleri kabulleniyor.  Kendisini seven insanları hayal kırıklığına uğratmak, utandırmak istemediğini ve daha da iyisi olmak istediğini söyledi. Xingmiler diyor ki, “Zhang Yixing geçmişten bu yana ne söylediyse gerçekleştirdi.”


Muhabir ufacık bir şey fark etti, fotoğrafçının araç gereçlerini ayarlamasını beklerken Zhang Yixing masanın üzerindeki mektupları almak için girişimde bulundu, personellere o mektupların kendisine ait olup olmadığını sordu ve mektupların hayranlarından olduğunu öğrendiğinde onları odasına götürdü. Görünen o ki onun bu popülaritesinin gerçekten de bir sebebi var. 

[Çevirileri kaynak belirtmeden almayınız!]

Türkçe Çeviri: Mira (@singmira0710)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık