Ana içeriğe atla

[160815] Zhang Yixing - HappyJuzi Özel Röportajı


5 Temmuz 2016 tarihinde, Er Yue Hong ile The Mystic Nine dizisinin yan hikayesinin anlatacağı internet filminin çekimlere başlayacağı duyuruldu, The  Mystic Nine’dan sonra Zhang Yixing Er Yue Hong rolünü oynamaya devam edecekti.

9 Ağustos tarihinde, 31 derece sıcaklıkta bir çekim alanında Zhang Yixing’i üç kat kıyafetle çekim yaparken gördük.  

Gür bir perçem, beyaz kıyafet ile beliren Zhang Yixing, kendisini çevreleyen şortlu ve tişörtlü personeller arasında oldukça göze çarpıyordu. Etrafında toplandığımızı gördüğünde çabucak herkesi selamladı, “Bugün pek çok kişi gelmiş, hepiniz beni mi özlediniz?”

Çekimlerin yapıldığı gün, The Mystic Nine dizisinin diğer oyuncuları da ziyarete geldi. Hepsi hediyelerini yere bıraktıktan sonra terlerini silmeye son veremedi. Buna nazaran Zhang Yixing’in tepkisi daha sakindi, evet, dondurucu kış ve yakıcı yaz, Zhang Yixing böylesi bir çekim hayatına bir yılı aşkın süredir alışkın.

Nisan 2015’te stüdyosu kurulduğundan bu yana, Zhang Yixing 5 film ve 2 televizyon dizisinde yer almayı kabul etti. Görünen o ki, Şarkıcı Zhang  Yixing çoktandır aktör olma yolunda yürüyor ve Juzi-kun onun Çin’e ilk geri dönüşünde, bir röportajda oyunculuk yapmayacağından söz ettiğini hatırladı. Bu sebeple, röportaj başlar başlamaz ilk olarak bu soru soruldu.

“Oyuncu olma konusundaki düşüncelerin nelerdir? Bunu şarkıcılığın yanı sıra bir hobi olarak mı görüyorsun yoksa bu alanda gelişmeye devam etmek için hazırlıkların mevcut mu?”

“Gelişmem gerekiyor, bunu yalnızca bir hobi olarak göremezsiniz, böyle olursa gelişim gösteremezsiniz bir şeyleri öğrenmeniz gerekiyor.”

Çoktan birçok iş yapmış birinden bunları işitince, Zhang Yixing’in gözlerinde hoş bir şaşkınlık emâresi belirdi, sonra bu cevabı verdi.


Zhang Yixing, SM şirketinin kuruluşundan itibaren Çin’de bağımsız gelişme hakkı kazanan ilk Çinli sanatçı oldu. Hem grup aktivitelerini hem de kendi gelişimini güçlükle sürdürmeye çalıştığı bu yolda nasıl yürüneceğini ona kimse söylemedi; fakat şu anda müzik alanında grup aktivitelerine odaklanmış durumda, Çin’deki solo gelişimine gelecek olursak, film/dizi çekmek gerçekten de en uygun seçim.

Roller hakkında konuşuyor: Bir kuzu kızgın da olabilir, inatçı da olabilir, beklentileri alt üst eden bir rolü canlandırmak istiyorum.

Zhang Yixing'in daha önce almış olduğu rollerin hepsi günümüzden parçalardı, canlandırdığı karakterler asıl kişiliğiyle fazlasıyla örtüşüyordu, bu sebeple ona oldukça kolay bir şekilde, “kendisini canlandırıyor” etiketi verildi. Fakat bu kez, The Mystic Nine dizisindeki Er Yue Hong rolü pek de aynı değildi. O, Nan Pai San Shu tarafından harika bir tarihle kaleme alınmış bir karakter, kitabın hayranlarının pek çoğunun kalbinde çoktan var olan bir imgeydi. Bu karaktere hayat vermek, yola henüz koyulmuş olan Zhang Yixing için pek de basit bir görev değildi.

Bu sebeple, ona “Er Yue Hong’a dönüşümünde senin en için en büyük ilerleme neydi?” diye sorulduğunda şu şekilde cevap verdi:

“Zhang Yixing’in şöyle bir yönü var, herkes benim küçük bir kuzu olduğumu düşünüyor. Fakat bir şeyi gözden kaçırıyorlar, bir kuzu kızgın da olabilir, inatçı da olabilir, birine kızgın ya da sert sert bakabilir, birilerinden nefret edebilir ve birilerinden ölümüne nefret de edebilir. Postunu tıraş eden ve kendisini öldüren kişiden nefret edebilir- tabii ki bunu yapandan nefret eder fakat çoktan ölmüştür, gerçekten işte böyle.”

Zhang Yixing başını düşürdü ve üç saniyeliğine düşündü, yüz ifadesi biraz çaresizceydi, sonra anlaşılan o ki bu cevabı tek nefeste sonlandırdı. “kuzu birine kızgın kızgın bakabilir ve birinden nefret edebilir” kısmını söylediğinde kameraya bilhassa öfkeli bir ifade sundu, Er Ye’nin kendisinden ilacı sakladığı için Fo Ye’yi sorgularken attığı bakışın aynısıydı bu.

 Ünlülerin daima izleyicilere kendilerini hatırlamaları için bir özellik vermeleri gerekir, tıpkı “küçük kuzunun” Zhang Yixing oluşu gibi. Fakat zamanla bir karakteri düzeltecek bir etiket birinin oyunculuk yolunu kısıtlayacak pranga hâline geliyor.

“Kuzunun yalnızca böyle olmayabileceğini, şöyle de olabileceğini aslında herkesin üç boyutlu olduğunu farklı bir açıdan da keşfedebilir."


Er Yue Hong, Changsha’nın çiçek-davul opera topluluğundan ünlü bir Dan, çok iyi opera söyler, kolayca mezarları soyar, fakat en önemlisi şu ki, o aşkta kararlıdır. Hayatı boyunca Ya Tou’yu seviyor, böyle mükemmel bir karakter, bu karakteri canlandıran kişinin kalbinde ne gibi zayıflıklara sahiptir?

“O çok inatçı, 105 yaşına kadar yaşadığınız vakit  aslında yine bir eş bulabilirsiniz öyle değil mi? Mm, fakat o bunu yapmadı, böylesi bir adamın bir hayli inanılmaz olduğunu düşünüyorum.”

Zhang Yixing’in “inatçılık” anlayışı yalnız yaşlanmayı tercih eden ve yeniden evlenmeyen Er Ye’nin aşktaki inatçılığı. Dokunaklı olsa da, kendisi de bu tür bir karakteri kurmaktan pek hoşnut görünmüyor.

“Ben masal dünyasında yaşayan biriyim, tüm hayatımın bir peri masalı kadar güzel olmasını umut ediyorum fakat bilemiyorum.”

İlerlemelerden söz etmişken,  Zhang Yixing’e Fo Ye karakterinde rol almayı soruyoruz, belki de bu daha büyük bir yenilik olurdu. Juzi-kun şunu sormaya çalıştı: “Yeniden seçim yapabiliyor olsaydın, dışarıdan otoriter, arka fon müziği eşliğinde giriş yapan Fo Ye olmayı düşünür müydün?”

“Yine de Er Ye’yi daha çok seviyorum, tüm dizi içinden Er Ye karakteri daha fazla seveceğim şekilde yazılmış, dövüş kabiliyetleri güçlü. O mükemmel biri.”

“Onun yalnızca aşk konusundaki görüşlerine bakmayalım, yalnızca aşk hususundaki görüşlerine bakmıyorum, aşkı bir kenara koyuyorum çünkü herkesin duygularını göremiyorum. Örneğin muhabir jie jie (abla), siz, muhabir arkadaş, siz, (Ç/N: Orada bulunan kişileri işaret ediyor) sizlerin duygu dünyasını göremem. Görebileceğim şey bana söylediğiniz her şeydir, bana söyledikleriniz arasında bilginiz vb şeyleri görebilirim, bunlar görebileceğim kısmıdır. Yine de görülemeyenler sayısız, bu durum böyledir. Etraflıca bakarak, Er Hu Hong’un en sevdiğim karakter olduğunu düşünüyorum.”


Ağlama sahnelerinden söz ediyor: Senaryoda Er Yue Hong’un gözleri yaşlı yazmıyordu fakat işin oraya doğru gitmesinin bir kırılma noktası olduğunu düşünüyorum.

Er Yue Hong’un yağmurda ilaç için ağladığı ve Ya Tou’ya veda ettiği kesitler dizide bu zamana kadarki en acıklı bölümlerdi, pek çok kişi de o vakit Zhang Yixing’in aktör olarak sahip olduğu cazibesini görmeye başladılar.

“Çok hazırlandım, duygular üzerinde kafa yordum, diğerleriyle konuşmadan kendi başıma sessizce düşünüyor o yere yürüyordum, tüm mekânsal kurulumları görmeye gidiyordum, hayal ederek bu görüntüyü zihnimde oluşturuyordum, işte böyle.”

“O sahneden geri adım atmak zor muydu?”

“Kolay değildi, böylesine hayat dolu neşeli bir insanın ansızın bu duruma geleceğini kim bilebilirdi…”

Zhang Yixing cevabını geçiştirmeye çalıştı fakat çekimlerin kamera arkası görüntülerini izleyenler bilir ki, yönetmenin kestik diye bağırmasının ardından gözyaşları hiç de durmadı, yardımcısı havluyu ona ne zaman uzatacağından tereddüt ederek, yanında sadece garip bir şekilde bir ileri bir geri yürüyebildi….

“Yağmurda ilaç için yalvarma sahnesinde, senaryoda Er Yue Hong’un gözlerinin yaşlı olmasına dair bir replik yoktu, bu yazılmamıştı. Fakat böyle olmasının bir kırılma noktası olduğunu düşünüyorum. Tabutun yanında oturmuş mektuptan söz ederken dahi, bu Ya Tou ile sahip olduğu tüm anıları bir kez daha su yüzüne çıkardı, bu da en büyük kırılma noktasıydı. Doğrusu orada, upuzun bir süre düşündüm, dedim ki, gözyaşım çıkmalı, önceki iki seferden daha fazla ağlamalıyım. Fakat Fo Ye ile olan yağmurda ilaç için yalvarma sahnesinde, çok ıslandım çok da ağladım.”

Ansızın Zhang Yixing’in önceki bir röportajında nasıl rol yapılacağını bilmediğini ve misal olarak sahneye uyum sağlamak için kendisini zorlaması gerektiğini söyleyişini hatırladım.

“Yönetmenimiz dedi ki, önünde yaralı birileri var onları kurtaracak mısın? Onları kurtar, onları gerçekten kurtarman gerek, bunu sahiden hissetmelisin.”
Bazen siz inanırsanız, izleyiciler de inanacaktır."


Aşk konusundaki görüşlerinden söz ediyor: her şey olacağına varır, bir araya gelmemiz gerekiyorsa geliriz, ayrılmamız gerekiyorsa ayrılırız.

Geçen yıl yeni yıl geri sayımında, bir TV programında  Zhang Yixing’in tüm o zaman boyunca Zhao Li Ying’in bileğine yapıştığını ve bir şarkı söyleyerek bitirdiğini hâlâ hatırlıyor musunuz? O vakit bu çocuk çok utangaç görünmüştü, gelecekte duygusal sahnelerde rol alırken nasıl da garip olacaktı kim bilir…

Doğrusu Zhang Yixing'in kendisi de ekran önünde aşık davranma konusunda özgüvene sahip olmadığını söylüyor.

“Tüm duygusal sahnelerim hep o aşk dolu olanlardan, iki kişi birbirine karşı tatlı tatlı davranır, sen benimsin ben de seninim yine de tümüyle senin değilim-bilirsiniz, bunu açığa vurmak çok zor.”

Zhang Yixing çaresizliğini ifade etmek için el ve kol hareketleri kullandı, oradaki herkes güldü çünkü bu cümlenin en az 3 farklı tipte kadınla çalışmış birinden geldiğini hayal etmek çok zordu.

“Li Xiao Lu, Guan Xiao Tong ve Yuan Bing Yan ile duygusal sahneler çektin, ne tür farklı hislere sahip oldun?”

“Mm…üç farklı duygusal sahne, biliyor musunuz? Bu hususta hiç izlenimim yok, ben gerçekten de bu duygusal sahneleri nasıl canlandıracağımı bilmiyorum fakat mm…”

O an biraz garipti, Zhang Yixing başını çevirdi ve fotoğrafçının cep telefonunu gördü, “Telefon kabınız çok güzel.” dedi.

Zhang Yixing duygusal sahnelerin üstesinden gelme konusunda iyi olmadığına vurgu yapıp dursa da , The Mystic Nine’da Ya Tou ile olan aşkı pek çok kişiyi etkiledi. Buna göre, o övgünün çoğunu yönetmene veriyor.

“Yönetmen He Shu Pei bu duygusal sahnelerde bana çok yardımcı oldu. Bazı şeylerin, sahnedeki bazı ufak anların –bir süreliğine onun elini tutmak ya da paltosunu giymesi için tutmak gibi- izleyenlerin bu aşkı hissetmesine olanak tanıyabileceğini söyledi..."

Fakat çabucak şunu ekledi…“Bunu bugüne dek deneyimlememiştim.” 

Başkalarının duygularını dışa vurmak zor olsa da Zhang Yixing ne tür bir ilişki arzuladığı konusunda epey net.

“Bazen Er Ye’nin bana oldukça benzediğini söylüyorum, değil mi? Aslında birçok arkadaşıma sordum, birçok erkek arkadaşım da tüm hayatları boyunca bir kızı sevebilmeyi ümit ediyorlar. Fakat sıklıkla, birini sevmek için bu zihniyete tutunduğunuzda, incinen kız ya da erkek olsun, daima incinen sizsinizdir. Her halükarda, bu ilişkiyle yüzleşmek için neşeli bir tutum kullanırsanız, ya da her şeyin olacağına varacağını zihninizde bulundurursanız, ilişki doğal akışında gider. Bir araya gelmemiz gerekiyorsa geliriz, ayrılmamız gerekiyorsa ayrılırız, bu şekilde epey iyi olacağını düşünüyorum.”


Kardeşlik hakkında konuşuyor: “QiHong” ve “QiYue”yi bilmiyorum, erkekler arasındaki ilişki Go Fighting takımındaki gibi olmalı.

Er Yu Hong ve Zhang Qi Shan birbirlerini çok iyi tanıyan kardeşler, hayranlar arasında idollerinin ekranda görünme süreleri ve konumları sebebiyle hoş olmayan olaylar meydana gelmiş olsa da, Zhang Yixing ve Chen Wei Ting’in özelde iyi bir ilişkileri var. Yapım ekibinin yayınladığı kamera arkası görüntülerinde onların sıklıkla bir köpüş el ısıtıcısı kucaklayıp, bir köşede sohbet ettiğini görebilirsiniz. 

“Pek çok şey hakkında konuştuk, o oyun oynamayı seviyor  ben de onunla oyunlar hakkında sohbet ediyorum. Ben müzik yapmayı seviyorum, müzik hakkında sohbet ediyoruz. İkimiz de dans etmeyi seviyoruz yapacak başka bir işimiz olmadığında dans ediyoruz, senaryo repliklerini eşleştirirken Hong Kong ve Changsha aksanıyla birkaç şey söylüyoruz.

Bunları söylerken Zhang Yixing farkında olmadan koltukta geriye yaslandı; sıkıcı bir çekim alanında onunla müzik hakkında sohbet edebilecek birisiyle karşılaşabileceğini kimse bilemezdi, o epey mutlu.

Şimdilerde izleyiciler popüler dizilerdeki başrolleri eşleştirmekten gerçekten hoşlanıyor, bu durum “çift yapma” olarak da biliniyor, The Mystic Nine dizisinde Zhang  Qi Shan, Er Yue Hong ve Yin Xin Yue’nin ilişkisine atıfta bulunan “Qi Hong”, “Qi Yue” gibi çiftler var. Junzi-kun bundan söz ettiğinde Zhang Yixing menajerine kafası karışmış bir bakış attı, görünen o ki gerçekten de bunları bilmiyordu.

Junzi-kun ona sormak, hisleri hakkında konuşmak için şöyle bir bölüm ele aldı.

[Trende, Er Ye, Fo Ye’nin Xin Yue’yi kabul etmesi için onu ikna ediyor: “Bence o sana çok iyi uyar/yakışır.”

Fo Ye cevap veriyor: “Senin de bana epey yakıştığını/uyduğunu düşünüyorum.”]

“Bu sahneyi canlandırırken garip oldu mu?”

“Hayır, anlaşılan bu cümle Wei Ting önünde söylendi, o gerçekten tecrübeli bir oyuncu, dolayısıyla bunu uygunsuz bulmadı, onun buna uygun olduğunu gördüm, rolünü çok iyi yaptı. Onun oyunculuğunun iyi olup olmadığı üzerine yorum yapmaya çalışmıyorum, demek istediğim o gerçekten harika, iyi bir aktör, bu repliği oldukça doğal bir şekilde söyledi.” 

Kardeşçe ilişkilerden söz etmişken Go Figting ekibinden söz etmeden duramazsınız, Zhang Yixing şanslı biri, Çin’e gelişim göstermek için dönüş yapmasının hemen ardından pek çok kıdemlisinden bir hayli tavsiye ve ilgi aldı. Bu onun erkekler arasındaki etkileşim konusunda derin bir anlayış kazanmasını sağladı.

“Kardeşler arasındaki hisler konusunda yargıya varmak istiyorsanız, erkekler arasındaki etkileşimin bir takdir, karşılıklı saygı, evrensel bir kardeşlik, bir destek ve teşvik olduğunu düşünüyorum. Size bir örnek vermemi isterseniz, Go Fighting ekibi herhangi bir kardeşi baskı altında bırakmaksızın erkekler arasındaki o hissiyata gerçekten sahip.”

“The Mystic Nine çekimlerinden sonra, belki de çekim yaparken hâlâ bir şeyleri öğreniyorum, yeniden gelip Er Yue Hong’un yan hikayesini baştan alarak canlandırıyorum, sürekli olarak önceki seferden edindiğim tüm yargıları yıkıyorum.”


Ek

The Mystic Nine senin ikinci TV dizin, hangi projeyi kabul edeceğine karar verirken ne gibi ölçütlere sahipsin?

Açık ve net olmak gerekirse bu üçüncü dizi projem olmalı, çünkü 6 yaşımdayken bir tane daha çekmiştim o benim bakire (ilk) işimdi, ah bu doğru değil bakir işimdi. (Ç/N: Lay’in kullandığı ifade çıkış yaptığı proje olması anlamında kullanılmış fakat kelimesi kelimesine çevirildiğinde “bakire iş” olarak çeviriliyor. Lay bunu söyledikten sonra  “bakir iş” diyerek şaka yollu ifadesini düzeltiyor, çünkü kendisi erkek ilk ifadesi kızlar açısından kullanılıyor. )

Herkesin Er Yue Hong’a yönelik yorumlarını gördün mü? Sende en derin etkiyi bırakan yorum nedir?

Genellikle yorumları kapatıyorum, aksi hâlde ekranın üstünde kayan yazıları görmek biraz sinir bozucu oluyor.  (Yani sessizce X websitesinden izlediğini kabul ettin Ç/N: Bilibili sitesini kastediyor. )

Çevrendeki insanlar bu rolü canlandırman konusunda ne düşünüyorlar?

Çevremdekiler Çinli değil, hiç kimse diziyi izlemiyor.

Rolden çıkmak zor mu?

Bu değil değil değil…kolay değil. (Zor değil diyecek sanmıştım.)

Dövüş sahneleri, mezar sahneleri, kablolu sahneler dahil olmak üzere, duygusal sahnelerde rol almaya kıyasla hangisinin….(sözümü bitirmedim)

Dövüş sahneleri.

Dövüş sahneleri daha mı zor?

Hayır, dövüş sahnelerinde rol almaya daha hevesliyim.

Duygusal sahnelerin sınırlarına ilişkin olarak, ölçütlerini ve sınırlarını biliyor musun?

Neden hepiniz sınırlar hakkında soru soruyorsunuz? (ses tonu yükseliyor) Bir sonraki işimde belirli bir sınır olacak mı olmayacak mı bilmiyorum, bilmiyorum fakat şunu biliyorum ki şu anda bunu yapamam.

Neyi yapamazsın?

…misal sınırlar hakkında soru soran insanlar var. Bu yine de senaryoya bağlı olacaktır, durumumun birlikte çalışmaya başlamadan önce anlaşmaya varma şeklinde olmasını umuyorum, demek istediğim sizden hemen gelip rolü canlandırmanızı istesem…bu da doğru olmaz…

Bu dizide, Yin Xin Yue ve Ya Tou tamamıyla iki farklı kızı temsil ediyorlar, gerçek hayatta seçim yapacak olsan hangi tip kızı tercih ederdin?

Dışarıdayken Ya Tou gibi birinden hoşlanırım fakat benimle evdeyken Yin Xin Yue’yi tercih ederim. (Nihayet annesini siper olarak kullanmıyor…)

Yılın ikinci yarısı için ne gibi çalışma planların var?

Yılın ikinci yarısında yine aktiviteler yapıyor olacağım, bazı solo aktivitelerim de olacak, şimdilik bir sır olarak saklıyorum, herkes bir süreliğine tahmin yürütmeye devam etsin, haha. (Bu noktada yüz ifadesi ansızın parladı ve konuşması parmak şaklatmasıyla uyum sağlamak için hızlandı). Aslında bir sürprizim olmalı fakat emin değilim, çünkü ben de bilmiyorum. Bu sonuçlara doğru yürümek için ben de daima sıkı çalışıyordum fakat özellikle bu gerçekten öyle ise…Çünkü bu sonuçlara ulaşmak için doğru zaman, doğru yer ve doğru kişi olmalı, eğer hepsi doğru değilse herkes de bunu anlayabilir.


 Trans cr: layixing world 1, 2 , 3
Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık