Ana içeriğe atla

[161012] Zhang Yixing iFeng Kuruluşu Röportajı

Asya’nın zirve gruplarından EXO’nun bir üyesi olan Zhang Yixing doğal bir şekilde parıldıyor. Bununla beraber, onun adımları yalnızca idol olma sahnesinde durmadı. The Mystic Nine dizisinde, Er Yue Hong’u canlandırarak, karakterin egemen, tutkulu yanını sergiledi  ve hemen akabinde izleyicilerin kalbindeki “Küçük Kuzu” imajı alabora oldu. “Yorgun olsam bile peşinde olduğum şeyler var.”, hayranlara en iyisini sunma kararlılığı daima çok baskın olmuştur.

Zhang Yixing ile bu seferki buluşmamız çok eşssiz bir buluşma oldu. Yazar varış peronuna çok erken ulaştı ve orada Kore’den gelen uçağın varmasını bekleyen hayranların içine karıştı. Yixing belirdiği an hayranlar heyecan doluydu. Heyecanlı bir kalabalıkla, çığlıklarla yüz yüze geldi, gülümsedi fakat ondaki bitkinlik belirtisini görebiliyordunuz.


Personel araba parkına giden yol boyunca Yixing’e eşlik etti ve bu yolculuk sırasında yazar o kadar sıkıştı ki nereye gittiğini göremedi, yine de Yixing’in elleri mektup doluydu. Söz konusu hayranlar tarafından kağıtlara yazılan içten sözler olduğunda o, korumaların inşa ettiği duvardaki açıklıktan mektupları alıyor. Yixing hayranların kendisine hediyeler vermesini istemiyor fakat gönüllü olarak hayranlarına “sepetler” postalıyor. (Ç/N:Lay'in 1007 şanslı hayrana hediye sepeti göndermesine atıfta bulunuyor)


Karides krakerleri, tavşan kulaklı saç bandı, el yazımı bir mektup…diğer idollerin hayranlarına verdiği imzalı fotoğraflar, kozmetik ürünleriyle kıyaslandığında, ondan gelen bu hediyeler pahalı değil. Fakat tıpkı gerçek hayatta sahip olduğunuz bir arkadaş gibi, her ne zaman olursa size bir şeyler gönderiyor ve sonra sizi arayarak, “Bunun çok leziz olduğunu düşünüyorum bu yüzden sana da biraz gönderdim. İçinde bazı küçük hediyeler de var, onları hayatında kullanabileceğini varsayıyorum.” Diyor. Bu gerçekten de öylesine tatlı bir jest ki.

Araba tekerleklerinin birkaç dönüşüyle, dergi çekiminin yapılacağı alana ulaştık. Bu yazarın Yixing ile ilk buluşmasıydı ve onu övüp, ona “sevimli ve yakışıklı” demeden edemedi. Yixing gururla, “Sevimli olan annem olmalı çünkü beni böylesine yakışıklı yapan o.” dedi. Bunu söyledikten sonra Yixing’in saçı ve makyajı yapılmaya başlandı.


Ansızın sohbeti değiştirdi, “fakat benimle etkileşimde bulunduktan sonra benim sevimli olduğumu düşünüyor musunuz? Hayır, değil mi?” Doğrusu, onun sevimli olduğunu söylemektense onun kalbinde kendi masal diyarını inşa ettiğini söylemeliyiz. Bu aynı zamanda onu bu, doğal bir şekilde işi ve hayatı arasında aktarma yaptığı karışık çevrede daimi olarak büyümeye iten korkusuzluk.


Pek çok kişi onu The Mystic Nine dizisinde Er Yue Hong’un ağlama sahnesindeki harika oyunculuğu için övdüğü vakit, farklı sesleri dinlemek istediğini açıkça anlıyor. “Bu role ilişkin olarak, ne kadar iyi rol yaptığımı söylemeye cüret etmem fakat karakterin duygularını içtenlikle anlama ve hissetme konusunda kendimi değerlendirecek olursam, kendime 70-80 puan veririm. Yönetmenle konuşarak bilgilendim, hâlâ gelişim için çok fazla yerim var.”


Yixing, “Daima tevazu ile öğrenip sıkı çalıştım. Tabii ki herkes sıkı çalışıyor. Bu mesleğe atılmak istiyorsanız işinizi iyi yapmanız gerekiyor. Oyunculukta acemi olmayı bir bahane olarak kullanamazsınız. Kötü oyunculuk kötüdür.” dedi. Daha önce kim acemi olmadı ki? Ender rastlanan şey acemi olmaya devam etme cesaretine sahip olmak olacaktır. Popülaritesi ne kadar yüksek olursa olsun, gayretindeki ölçek daima tevazu ve sonuçlar tarafından dengelenmiştir.


Tıpkı dergi çekimi gibi. Çoktan gecenin geç vakti olsa da her fotoğraf grubu çekimlerinden sonra hangi pozların düzeltilmesi gerektiğini görmek için bilgisayara yürüyüp fotoğrafçıyla konuşmakla meşgul olur, bu yalnızca onun sahip olduğu mükemmeliyetçi inadı. Yüzündeki o hafif asıklık, o hâlâ “sevimli” küçük kuzu mu? Loş ışıkta ciddi silueti çok keskin.


Fotoğraf çekimi sona erdikten sonra kendi kıyafetlerini giydi ve genç profesyonel beyefendiden her zamanki koca oğlana dönüş yaptı. Vakit çoktan gece yarısını geçmişti ve ilk başta dışarıda bekleyen birkaç hayran da gitmişti. Yixing, “Annem eskiden uçuşlarımı takip ederdi fakat sonraları bunu yapmaya enerji bulamadı. Bir dönem bir ayda 25 uçuş gerçekleştirdiğim olmuştu.”


Yixing gitmeden önce yazara, “Eve giderken dikkatli olun.” dedi. Yalnızca birkaç kelime fakat kalplerimizi ısıtmak için yeterli.


Bu kez, yazar Yixing ile bir etkinlikte buluşma ayarladı. Etkinlik başlamadan önce yazar ilk olarak Yixing’i selamlamak için onun bekleme odasına gitti. Son kez aceleyle vedalaştık fakat Yixing’in biz ayrılmadan evvel söylediği kısa fakat kalp ısıtıcı bu cümle bizde derin bir etki bıraktı. Elimizde olmadan onun hayranlarla özelde etkileşimi konusunda meraklandık, böyle tatlı mı?


“Daha önce Krystal ile <Unexpected Love> çektim. Çekim aralarında o üşüdüğü zaman onun bir battaniye örtmesine yardımcı olurdum. Beyaz Gün’de (14 Mart) biraz çerez yemek istedim ve o birdenbire bana çikolata yemek istediğini söyledi. Bu yüzden ona bir paket çikolata almak için büfeye gittim ayrıca ona bir de gül verdim.” diyor Yixing, “Bunu herkese yöneltmiyorum fakat arkadaşlarına iyi davranmanız gerekmez mi?


Belki de bu sebepten, bu sektörde hakiki dostlar kazanabiliyor, bilhassa da o <Go Fighting> abileri grubu. Program ilk yayınlandığında Yixing diğerleri tarafından sürekli kandırılan üyeydi ve bu bazı anlaşmazlıklara sebebiyet verdi. Bu yüzden bazı izleyiciler onun oynamaya gücü yetmediğini ve çok gösterişçi olduğunu düşündüler. Oysaki bu onun en çok kıymet verdiği gerçeklikti.


Daima çok iyi korunan bu idol imajının şimdi  360 derece etrafında çekilen bu realite şova girişimde bulunmak için rahatlık bölgesinden çıkması gerekiyor. Tetikte kalmak ve tüm bu süreç boyunca senaryoya göre hareket etmek onun için zor, o yalnızca oyunlara tüm kalbini ve ruhunu koyduğunu söyleyebiliyor. Fakat tam olarak süslenip püslenmemiş bu uçlar Sun Honglei gibi sert adamın Zhang Yixing’i geri çevirememesini sağladı. “Yixing’e yardımcı olabiliyorsam, elimden gelenin en iyisini yaparım.”

Yixing sonra kendisini etkinlik akışı konusunda bilgilendirmek için bir başka odaya gitti. Personellerden birinin hatırlatması olmasaydı yazar gerçekten de Yixing’in dün gece yüksek ateşten yeni kurtulan biri olduğunu anlayamazdı. İş arkadaşları ona biraz atıştırmalık getirdi, onları aldıktan sonra sorduğu ilk şey, “Siz de biraz ister misiniz?” oldu. Kalpten gelen içtenlikten daha duygulandırıcı bir şey yoktur.


Programda  yaşça büyük kıdemlilerine onları gördüğü vakit gege ve jiejie diye hitap ediyor. Bazı insanlar onun “sevimli rolü yaptığını” söylüyorlar fakat farklı bir açıdan bakarsanız böylesine kalpten gelen bir saygı günlük yaşamda normal görülen bir etkileşim fakat öyleyse neden kamera önünde bunu yapmamalı? İyi olan şu ki Yixing böyle sözleri umursamadı, basitçe özelde yapmaya alıştığı şeyleri yapıyor, tavırlarını ve nezaketini sürdürüyor.


Bu basit şekilde yalnızca onun hayata karşı tutumu olarak görünüyor. Fakat  bunlar kendisine yönelttiği talepleridir.  Tıpkı söylediği gibi, “Hayranlarıma en iyisini vermek istiyorum.” Bu bir birey olmaya ve ve aynı zamanda müziğe uygulanıyor. O, çıkış yapmadan önce pratik yapmak için tüm bedenine kum torbaları bağladı ve bunu iki yıl boyunca yaptı. Onun en büyük dileği iyi şarkılar yazabilmek ve o en sonunda  <Top (Zirve) Çin Müziği Yılın En Popüler Film OST’u> ödülünü kazandı.


O sırada provaya odaklanmış olan Yixing’e bakarken yazar elinde olmadan Yixing’in Top Çin Müzik Ödülleri’ndeyken sahne arkasında ödüllerini alışını hatırlıyor. O gün Yixing ağlarken basına arkasını döndü ve duraksayarak, “Bir şarkıcı olduğumu asla unutmadım. Çin müziğine önderlik etmeli ve bu müziği tüm dünyaya kazandırmalıyım.” dedi. İnsanların kendilerine siper etmek için ruhlarına bel bağladıkları bu devirde herkes gözyaşının tadını almayı deneyecek yürekliliğe sahip değildir.


Hayalleriyle karşı karşıya kaldığında o bir çağrıda hareketlenecek bir idol değil. O yalnızca canı yandığında ağlayacak ve ağladıktan sonra yeniden ayağa kalkacak bir çocuk. “Müzikle ilgilendiğimde çalıştığımı hiç hissetmiyorum.” Zhang Yixing’in ses tonu kararlı ve içinde bir nebze çocuksuluk barındırıyor. “Söz konusu müzik olduğunda bunun iyi olduğunu düşünüyorsam o hâlde iyidir. Bana iyi olmadığını söyleseniz bile yine de bunu yapmaya devam edeceğim.”


Prova sona erdikten sonra Yixing sahneye çıktı. Beklenildiği gibi, Yixing’in belirdiği an tezahüratlar ve çığlıklar derhal tüm alanı tutuşturdu.


Yixing biraz önce öğrendiği gösteri akışını ustalıkla sağlıyor. Ne konuşuyor ne de kasten sevimli davranıyor, onun yalnızca başını kaldırması gerekiyor ve böylece hayranlardan gelen çığlıkları harekete geçirebiliyor. Şimdilerde Yixing hayranlar için nadiren aegyo yapıyor, söylediği gibi “20li yaşlarda sevimli davranmak ne kadar da garip olur. Hayranlarım da benimle beraber yavaş yavaş büyüyorlar, onların beni anlayacağına inanıyorum.”


O gün, “Shui-ge” Wang Yu Hang da etkinlik için geldi. Yixing’e  kendisinin bizzat yaptığı küçük, mavi-beyaz, porselen bir dinozor verdi. Yixing bu küçük hediyeyi aldığında yüzünden neşe okunuyordu, Noel Baba’dan Transformers oyuncağı kazanan küçük bir çocuk gibiydi. Etkinlikte bir hareketsizlik oldu ve o, bu fırsatı kullanarak hediyeyi muhafaza etmesi için dikkatle personeline iletti.


Belki de tıpkı söylediği gibidir, “<Go Fighting> bir hayli büyümemi sağladı, çünkü geçmişte toplum hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Şimdi (biliyorum ki) her şeye yönelik sıkı çalışabilirim, fakat  körü körüne değil, bir şeyler yaparken kendi durumumu gözlemlemek için elimden gelenin en iyisini yapmam ve olan şeylere karşı daha dikkatli, daha olgun davranmam gerekiyor, masum taraflarını biraz saklıyorum fakat onlar yine de mevcut.”


Onun içgüdüsel masumiyeti tam da asla pes etmeyen ruhunu daima sürdürmesini sağlayan şey, çoğu kişi onun şirin bir kuzu olduğunu söylüyor ve bazıları onun bir “sanatçı” olma hayali bile olabilir. Fakat doğrusu bu onun iliklerine kadar işlemiş “en iyinin” peşinde olma kararlılığını küçümsemek olur, bilhassa söz konusu hayatıyla sevdiği müzik olduğunda. Ender rastlanır bir tatil olursa hiç tereddütsüz bu tatilde şarkı yazmayı seçecektir.


<Alone> şarkısını ilk yaptığında, üstü kapalı sözler yerine doğrudan bir dil kullanmakta ısracı oldu, söz konusu müzik olduğunda o çok “acımasız”. Bu tam da onun idol şarkıcıdan, şarkıcı-söz yazarına doğru gelişim göstermesini sağlayan şey. “Beni seven hiç kimsenin hayal kırıklığına uğramasını ya da benden utanmasını istemiyorum. Çok yorgun olsam bile, kendi bağlılığım ve ısrarım var.”


Doğum günü olan 7 Ekim’de, hayranlara bir imtiyaz olarak solo albümünden <what U need> şarkısını yayınladı, tıklanmalar hızla bir milyona ulaştı ve tüm büyük müzik listelerini süpürdü. Belki de bu hayranlarıyla arasındaki karşılıklı “büyük sevgidir”, çok fazla tatlı söz gerektirmiyor, o konuşmak için etkili bir şekilde işlerini kullanıyor ve herkesin hayranlarının hayran olmak için yanlış kişiyi seçmediklerini bilmesine olanak sağlıyor.


Bu yıl, o toplum içinde üç kez bayıldı, o bitkin hâle gelen bir idol ve dahası o saf ve cesur bir hayal avcısı. Mücadeleci ruhu, “sıkı çalış sıkı çalış ve daha sıkı çalış” başlangıçtaki kalbine ihanet etmiyor, Sun Honglei’nin onu sevmesini sağlıyor ve onun için derin üzüntü hissetmesine sebebiyet veriyor, “Yixing olanca kuvvetiyle pratik yaparak başarıya ulaştı, ben de öyle, olanca kuvvetimle pratik yaparak başarıya ulaştım bu yüzden bunu başarmak için kendisine karşı nasıl katı/acımasız olduğunu biliyorum.”


Herkes Zhang Yixin’in eskiden fotoğraf çekilirken v işareti yapmayı sevdiğini bilir. Fakat aslında bu işaretin anlamı daima değişti, geçmişte sevimliydi, şimdi Er Ye, gelecekte başka bir şey olacak. Fakat şuna inanın, kuzu olgunlaşırken, değişse bile ışığın altındaki gölge o toy kralınki olacaktır.



iFeng Kuruluşu <Yükselen Yıldız> Özel Röportajı Zhang Yixing

Soru: Herkes senin iş arasındaki boşlukta piyano çaldığın videolarını gördü. Genellikle çevrendeki personelleri kolayca büyüler misin?

Cevap: Herkes benim flört ettiğimi söylüyor, aslında gerçekten yapmıyorum. Genellikle, müzik bestelerim, vaktim olduğu sürece kesinlikle bir piyanonun önüne oturmuş ya da pratik odasında olurum. Müzik yapmanın asla bir iş olduğunu düşünmedim. Bundan gerçekten keyif alıyorum. 

Soru: Şarkı yazarken kendi hikayelerini de yazıyor musun? 

Cevap: <Alone> direkt olarak bunu anlatıyor, benim kendi hikayemi, belki diğerlerinden duyduğum, daha fazla sohbet ederek edindiğim hikayelerle birleştirilebilirdi. Bunun da iyi olduğunu düşünüyorum, son zamanlarda bu birçok insan arasında oldukça yaygın, sevgi dolu bir ilişki vb. Fakat aslında bazı zamanlar, gerçekten de sizinle olacak birine ve her gün yalnız bir bekleyiş içinde seviyor sevmiyor düşünceleri arasında volta atmamaya ihtiyaç duyarsınız. (Ç/N: Alone şarkısının sözlerini kullanmış) Bu bazı deneyimlerin bileşimidir.

Soru: Eğer sana 3 gün tatil verilseydi, bu süre içerisinde en çok ne yapmak isterdin? 

Cevap: En çok müziğimi özenle yapmak ve daha sonra uyumak isterdim. Programım çok yoğun olduğu için, müzik yapmam için ayrılan zaman çok dağınık oluyor. 3 günlük tatilim olsa, o hâlde özverili bir şekilde müzik yapmaya odaklanırdım. Tabii uyurdum da, son zamanlarda hayranlardan benim dinlenmemi istediklerine dair yorumlar görüyorum. Uykulu olduğumda kesinlikle uyurum. Lütfen herkes dinlenmeyi ve de sağlığına dikkat etmeyi unutmasın. 

Soru: "Kurt gibi" senin işine karşı olan tutumun için bir terimmiş gibi görünüyor, hayranlara göre sen sonsuza kadar samimi "küçük kuzu" olarak mı kalacaksın? 

Cevap: İnsanlar çok yönlüdür. Söz konusu müzik ve iş alanı olduğunda, müzik ve performans gibi, aslında çok daha ciddi ve son derece inatçıyım. Her şeyi elimden gelen en iyi şekilde yapmam gerekiyor, belki de çoğu zaman kurt gibi olan yönümü sergiliyorum. Fakat hayranlara yönelik olarak, onların üstüne daha çok titriyorum. Nazik biriyim ama küçük kuzu değilim. Eğer kuzular hakkında konuşacak olursak, ben bir dağ keçisi olur sonsuza kadar onları korurdum. 

Er Yue Hong"un oyunculuğuna 70 puan veriyor

Soru: Birçok insan senin Ya Tou'ya sarıldığın sahnede kederli gözyaşları döktü, bu sahneyi çekmeden önce ne gibi hazırlıklar yaptın? Kolayca ağladın mı? 

Cevap: Çekimden önce sürekli senaryoyu okudum ve San Shu'nun okuyucularının ve Er Ye hayranlarının Er Ye'nin hikayesini nasıl hayal ettiklerini görmek için internette gezindim. Ve yönetmenle güçlü bir adamın kederli yönünü nasıl daha iyi sunacağımı tartıştım. Daha sonra kendime Er Ye'nin rolüne içten bir şekilde bürünmek için olanak tanıdım çünkü oyunculuğa dair ipuçlarım ya da deneyimim yoktu, o yüzden sadece yapabileceğimin en iyi şekliyle Er Yue Hong olmaya çalıştım, içgüdülerimi ve en ilkel duygularımı kullanarak bu kırılma noktasına ulaşmaya çalıştım. 

Soru: Bazı hayranlar acıya katlandıklarını ve öpüşme sahnesi ya da "yatak sahnesi" olması gerektiğini söylüyorlar, ne düşünüyorsun? 

Cevap: Ah? Öyle mi? Nasıl oluyor da tüm hayranların benim öpüşme sahnesi çekmemi istemediklerini görüyorum? Haha. Aslında duygusal sahneleri canlandırmak benim için hâlâ zor fakat bir aktör olarak, öpüşme sahnesi ya da "yatak sahnesi" karakteri inşa etmenin ya da o karakteri geliştirmenin kaçınılmaz bir parçası ise, o hâlde profesyonel bir tutumla bunu tamamlamak gerekir. 

Soru: <The Mystic Nine> dizisindeki oyunculuk yeteneğine kaç puan verirsin? 100 üzerinden değerlendir. 

Cevap: 70-80 puan. 7 Ekim 2015'te doğum günü partimde oyunculuğuma 60 puan verdiğimi söylemiştim, 2016 olduğunda bu soru yeniden soruldu, dolayısıyla 70 ya da 80 puanım olmalı, aksi hâlde hayranları hayal kırıklığına uğratmış olurum. Ne zaman 90 puana erişebileceğimi bilmiyorum, fakat hâlâ 70-80 puanlık seviyede olduğunu düşünüyorum. 

Sun Honglei ile çekim yaparken en muazzam karşılıklı anlayış

Soru: <Unexpected Love> filmindeki rol arkadaşın(Krystal) seninle yakın yaşlarda. Çekimler sırasında birbirinizle ilgilendiniz mi?

Cevap: Genellikle onunla biraz daha fazla ilgilendim. Çekimlerde mola verdiğimizde, üşüdüğünde üzerine battaniye örtmesine yardımcı oldum. Beyaz Gün'de (Çin'e göre sevgililer günü) atıştırmalık yemek istemiştim ve o da aniden bana çikolata yemek istediğini söyledi. Bu yüzden ona bir kutu çikolata almak için markete gittim ve aynı gün market gül hediye ediyordu. Bu yüzden ona da bir tane aldım. Bu herhangi birine yönelik değil fakat arkadaşlarınıza iyi davranmanız gerekmez mi? 

Soru: O halde son zamanlarda çalıştığın aktörlerden karşılıklı olarak en iyi anlaştığın kişi kim? 

Cevap: Bunu söylemeye bile gerek yok, bu kesinlikle Honglei-ge, bizim ilişkimiz <Go Fighting> çekimlerinden beri çok iyi. <The Mystic Nine> çekimleri için, Honglei-ge'ya gerçekten teşekkür etmeliyim. Er Yue Hong'un karakterini analiz ederek, hangi tepkiyi nasıl vermem gerektiğini bana dikkatlice açıkladı. Eğer  bu karakter iyi bir şekilde tasvir edilmişse bu övgünün yarısı Honglei-ge'ya aittir. Eğer karakter iyi tasvir edilmemişse, bu benim iyi öğrenmemiş olmamdan kaynaklıdır.  

Soru: Herkes senin soruları bir şaka ustası gibi cevapladığını söylüyor, konuşma kabiliyetin her zaman bu kadar iyi miydi? 

Cevap: Konuşma kabiliyetim hakkındaki övgüleri kabul etmeye cüret edemem, hâlâ standart Çincemi geliştirmek için sıkı çalışıyorum ve gelecekte talk şovlar yapabilmeyi umuyorum. Sorulara cevap verirken normal bir şekilde, özellikle şaka yapmadan cevap veriyorum, belki de benim düşünce tarzım daha farklı olduğundan böyledir. Fakat herkese neşe verebilme konusunda yine de çok mutlu oluyorum, haha.


Çeviri: Mira & Oprah

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık