Ana içeriğe atla

[161024] HAIBAO Moda - Zhang Yixing Röportajı


Bu serin ekim gününde, Chaumet'in centilmen Zhang Yixing'i La Nature de Chaumet bahçe partisine davet edildi. Chaumet Abeille broş ve Hortensia saat ile Zhang Yixing bahçeye koruyucu melek gibi nazik ve şık bir uyum sağladı. Aynı zamanda doğanın bol yaratıcılığına kendini kaptırdı. 

HAIBAO'dan bu editör  Küçük Kuzu Yixing ile partide tanıştı. Aşık olacağı kişi için ne tür takılar seçeceği ve yeni albümüyle alakalı haberleri bilmek istiyorsanız lütfen bir göz atın. 

HAIBAO: Chaumet ile olan bu işbirliği hususunda ne hissediyorsun?

Yixing: Bana göre benzer hisler paylaşıyoruz: tevazu, yoğunluk, en iyinin peşinde olma ve zarafet. 

HAIBAO: Bu sergi konusunda nasıl hissediyorsun?

Yixing: Az önce güzel bir taç gördüm. Bence bir erkek kızlara nasıl tatlı sözler söyleyeceğini bilmiyorsa, hareketler aşkı göstermek için iyi bir yöntem olacaktır. 

HAIBAO: Şimdi taçtan söz ettin, gelecekteki gelinine hediye olarak ne seçerdin?

Yixing: Taç! Onun kraliçem olmasını sağlardım.

HAIBAO: Chaumet seni zarif beyefendi olarak tanımladı, senin beyefendi anlayışın nedir?

Yixing: Kulağa biraz soyut gelebilir, bence Chaumet'in benim hakkımda hissettiği zarif olandır. Tabii ki ben de bir beyefendi olmak istiyorum. Az önce söz etmiştim Chaumet ve ben benzer hislerin ve benzer şeylerin peşindeyiz: odaklanma ve en mükemmeli. Bu yüzden birbirimize uygun olduğumuzu düşünüyorum. 

HAIBAO: Go Fighting programı boyunca çok fazla değiştin, bundan ne öğrendin ve bu değişim hakkında ne hissediyorsun?

Yixing: Doğrusu kişilik olarak çok fazla değişmedim fakat insanlarla ve bir şeylerle uğraşırken daha fazla açıyı nasıl göz önünde bulunduracağım hususunda çok şey öğrendim. Go Fighting'deki en anlamlı şey aslında abilerimle olan arkadaşlığımdır; onlar bana çok önem veriyor ve ben de her zaman yaptığım gibi onlara güveniyorum. Oyunlarda hileci davranıyorlar fakat yine de gerçek hayatta onlara güveniyorum. 

HAIBAO: Bir sıkıntın olduğunda onlardan yardım istiyor musun?

Yixing: Evet elbette, oyunculuk kabiliyetleri konusunda konuşmamız gibi. 

HAIBAO: Müzikten oyunculuğa yönelim ufak bir geçiş değil, bu konuda ne düşünüyorsun?

Yixing: Hâlâ bilmediğim pek çok şey olduğunu keşfettim. Profesyonel aktör ve aktrislere kıyasla hâlâ gidecek çok yolum var. Bir şarkıcı olarak çıkış yaptım dolayısıyla bu kez yeni albümün beni "şarkıcı" sıfatına layık kılacağından emin olmam gerekiyor. Aynı zamanda, insanlar layık olduğumu düşündükleri bir aktör olmak için çaba harcamak istiyorum. 

HAIBAO: Oyunculuk konusundaki hislerin nelerdir?

Yixing: Bu kendi bedeninden ve kalbinden sıyrılıp bir başkasının dünyasına giriş yapmak, başka biri olarak harika bir yolculuk etmek gibi. İyi bir şekilde sergilerseniz, insanlar alacaktır fakat iyi bir şekilde sergilemezseniz biter. 

HAIBAO: Her aktör ve aktrisin hayatın her döneminde kendi rol fikirleri vardır. Şu sıralar ne tür bir rol oynamak istiyorsun? 

Yixing: Katil rolü çünkü bu müthiş! Kötü biri rolünde olmayı sorun etmiyorum. Bu durumda yalnızca karakter konusunda daha derin düşünmem gerekecektir. Çok zaman alacaktır,oyunculuk kabiliyeti çaba gerektirir. 

HAIBAO: Sen terazi burcusun ve kan grubun A, sahip olduğunu düşündüğün en ayırt edici özellik nedir?

Yixing: Evet, bu bizi 'tutum' konusuna geri götürüyor. Konsantrasyon ve mükemmeliyet. Bir şeyleri en iyisiyle, mükemmel yapmaya çalışıyorum. 

HAIBAO: Özel hayatında slip-on ayakkabılar giymeye bayılıyorsun, özelde hoşlandığın tarz nedir?

Yixing: Özel hayatımda rahat görünen ve rahat hissettiren bir tarzı tercih ediyorum. Modayı takip etmek adına bir şeyleri körü körüne yapmak benim moda anlayışımdan epey farklı. İyi göründüğünü ve rahat olduğunu düşündüğünüz sürece sorun yoktur, mesela bacaklarınızı olduğundan kısa gösteren kıyafetler giymemek bence bu, bir tür modadır. Kendinizi tanımanız ve aynı zamanda aksesuar seçiminiz çok önemlidir ki bu ruh hâlinize, kiminle görüştüğünüze, belli bir gündeki duruma bağlı olarak değişiklik gösterir, kesin bir cevap yoktur.

HAIBAO: Dışarı çıktığın her vakit kıyafet seçme ve eşleştirme için çok zaman harcar mısın? 

Yixing: Hayır, hayır, hayır. Dışarı çıkarken kıyafet seçimi için ufacık bir zaman dilimi harcıyoruz çünkü her hâlükarda kapalı bir alandayım. Ve nereye gitsem sahneye ya da çekimlere uygun makyajı yaptırmak, kıyafetleri giymek için acele ediyorum. Bu yüzden giydiğim şeyler konusunda epey ilgisizim fakat arkadaşlarımla buluşmaya gideceksem durum farklı oluyor. 

HAIBAO: Sanat ve moda alanına geçiş yapmayı hiç düşündün mü?

Yixing: Bence bu sanat alanına geçiş değil, çünkü eskiden beri içinde bulunuyorum. Ve moda konusunda, moda anlayışım dünyaya öncülük edecek kadar iyi olmadığından bunu yapmaya cüret etmem. Fakat kendime öncülük edebilirim, kendi kendimin ustası olabilirim. 

HAIBAO: Daha yeni solo şarkın what U need'i yayınladın, şu anda neye ihtiyacın var? (what U need Türkçe çevirisi 'ihtiyacın nedir', kelime oyunu yapmış) 

Yixing: Desteğinize, işlerimi ve müziğimi desteklemenize ihtiyacım var. Albüm ayın 27'sinde geliyor, what U need hayranlarım için bir hediyedir. 

HAIBAO: Bu şarkı sıradaki şarkıdan bazı ipuçları barındırıyor, bize bu konuda daha fazla şey söyleyebilir misin?

Yixing: Doğrusu Lose Control nazik tarzda bir şarkı, su kadar nazik fakat aynı zamanda patlayıcı güce sahip. Bu kez albümün yapımcısı benim, klip kibar, seksi ve aşka kendini kaptırmış bir adamı tasvir eden çeşitli unsurlar içeriyor. Bu klipte farklı pek çok çekim tekniği denedim ve çekimler üç gün sürdü. Yalnızca hayranlarıma, topluma, dünyanın her yanından insanlara yepyeni bir konsept ve görsel-işitsel açıdan bir şaşkınlık vermek için değişiklikler, düzeltmeler yapıp durdum. Birçok özel çekim tekniği konusunda düşündüm. Sonunda nasıl görüneceğini merak ediyorum. 

HAIBAO: Çekimlerin üç gün sürdüğünden söz ettin, bu süreçte unutulmaz herhangi bir şey oldu mu?

Yixing: Çok fazla şey oldu. Mutlu olmakla beraber tedirginim. 

Eng: XingPark
Çeviri: Mira @EXOLayTurkey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık