Ana içeriğe atla

Çinli Netizen Yorumları - Kungfu Yoga & CCTV Bahar Festivali Galası Hakkında

“#YixingKungfuYoga# #ZhangYixing# #ZhangYixing2017CCTVBaharFestivalGalası#
Mutlu olduğum pek çok şey var:
Yalnızca 2 yıllık resmi Çin promosyonun ardından Bahar Festival Galası'nda performans sergileyebildi. 
Alkış yaptığı bir görüntü bile Çin dışındaki ülkelerde sıcak gündem hâline geldi. Şarkı ve dansı dahil olmak üzere performansı şaşırtıcı derecede ilgi çekiciydi, pek çok kişiyi hayranı yaptı. 
CCTV ile yaptığı bir çok röportaj göz alıcıydı, çok fazla iyi an barındırıyordu. 
Oyunculuğu daha da gelişti, halktan övgü alıyor. 
Hızla yükselen gişe hasılatına sahip bir film olan Kungfu Yoga'da bir çok güzel sahnesi mevcuttu ve karakterini güzelce inşa etmeyi başardı. 
2017'ye bir patlama ile başlayarak bir çok yeni hayran edindi.
Muhteşem albümünü bekliyoruz,
Go Fighting 3. sezonu bekliyoruz,
Operation Love'ı bekliyoruz. @Yixing"

Gönderi tepkileri [+3038]

Gönderideki yorumlar ( CCTV Bahar Festivali Galası performansıyla alakalı olanlar)

  • "Sanırım Yixing'e aşık oldum, ne yapacağım? Benim genç kızlık yüreğim fazlasıyla doluyor..."
  • "Galayı izledikten sonra öylesine bakan birinden bir hayrana dönüştüm sanırım."
  • "Bu yılki gala izlemesi epey keyif vericiydi. Zhang Yixing'in hayranı oldum."
  • "Galadan sonra Yixing hayranlığına başladım. Kungfu Yoga'yı izlemeye gitsem mi gitmesem mi diye düşünüyorum~ Küçük kuzumuz çok havalı."
  • "Zhang Yixing'in tüm CCTV röportajlarını izledikten sonra onun hayranı oldum aman tanrım o çok sevimli ve dürüst hahahaha."
  • "Zhang Yixing'in CCTV röportajını izledikten sonra öylesine bakan biriyken hayranı oldum." 
  • "Dün gece Bilibili'deyken (Ç/N: Bir Çin video paylaşım sitesi) kazara Zhang Yixing'in röportajlarından birini izlemeye başladım ve sonra sabahın üçüne kadar izlemeye devam ettim, kendimi durduramadım. Onun aslında olduğunu düşündüğüm kişiden çok daha farklı olduğunu keşfettim. O çok akıllı ve samimi biri. Onun hayranı oldum."
  • "Geçtiğimiz günlerde kısa zaman içinde Go Fighting'in tüm bölümlerini izledim, ekibin her bir üyesini seviyorum. Sonra yeni yıl için büyükannemde kalmaya gittiğimde Zhang Yixing'i televizyonumda gördüm. İş arkadaşlarımın onu çok sevmesine şaşmamak gerek, o gerçekten iyi bir idol. Galaya çıktıysa bu onun hiç kara lekesi olmadığı anlamına gelir, günümüzde çaylakların gerçekten çalışması gerekiyor."
Kungfu Yoga hakkındaki yorumlar: 

  • "Gerçekten de Zhang Yixing'in oyunculuğu çok fazla gelişti!! Kungfu Yoga'daki tüm eğlenceli sahneler ona ait! Sinemadaki herkes güldü."
  • "Küçük kuzumuzun sevimliliğine ve Li Zhiting'in karizmatikliğine bir puan gidiyor! Kuzumuzun oyunculuk kabiliyetinde çokça artış var!"
  • "Kungfu Yoga'yı izledikten sonra Zhang Yixing'in sevimliliği yüzünden neredeyse ölüyordum. Bu sevimli genç gerçekten fena değil, şarkı söyleyişi fena değil, oyunculuğu fena değil, görünüşü fena değil, ONA HAYRANLIK YAPMAK İSTİYORUM!!!"
  • "Hahaha Kungfu Yoga'yı izlemeye gittim ve sanırım babam ona hayran oldu. Filmin sonuna doğru babam sürekli, "Neden o çocuk hâlâ görünmüyor?" dedi hhhhh"
  • "Kungfu Yoga'yı izlemeye gittim ve annemin onun hayranı olduğuna dair içimde bir his var hhh"
  • "Bugün çocuklarımı Kungfu Yoga izlemeye götürdüm, film gerçekten komik, ben de Zhang Yixing'e hayran oldum. Başlangıçta sadece hoş biri olduğunu düşündüm ama popülaritesi için sağlam bir sebep olduğunun farkına varamadım.  O çok efendi görünüyor, oyunculuğu da fena değil, muhtemelemen kişiliği de fena değil. Ayrıca sondaki dans beni ona hayran etti, çok havalı! Müthiş!"
  • " Yixing'in dans karşılaşması sahnesini izledikten sonra birdenbire ondan hoşlanmaya başladım. Akıl sır ermez..."
  • "En sondaki dans gerçekten, gerçekten çok ama çok iyiydi, sevimli Zhang Yixing ve Hintli adamın hayranı oldum hahahahahaha"
  • "Anneme Kungfu Yoga'yı izlemek üzere eşlik ediyordum ve sonra birdenbire Yixing hayranı oldum, ne yapayım, o hem komik hem sevimli hahaha."
  • "Rastgele seçtiğim bir filmin bu kadar eğlendirici olacağını düşünmemiştim. Zhang Yixing çok sevimli. Filmi izledikten sonra sanırım onun hayranı oldum. "
  • "Zhang Yixing'in oyunculuk kariyerini desteklemek için filme sürüklendim...Zhang Yixing'in göründüğü ilk sahnede üçümüz çok heyecanlıydık. Sol tarafımızda oturan üç yabancı hayran da tam olarak aynı tepkileri verdiler! Zhang Yixing'in ikinci sahnesinde önceki kadar heyecanlı değildik çünkü enerjimiz çoktan azalmıştı fakat diğer üç hayran ilk seferki kadar heyecanlıydılar! Ve sonra diğer tüm sahnelerde gülümsemeye ve kahkaha atmaya devam ettiler. Aman tanrım............"
  • "Filmde Zhang Yixing'in esasında kendisini canlandırdığını düşünüyorum fakat onun görünüşü sebebiyle hayranı oldum. İşte böyle, o gerçekten yakışıklı."
  • "Kungfu Yoga gerçekten iyi bir film, rastgele dans etmeye başladıkları zamanlar oldu. Ama Zhang Yixing'in dansı gerçekten iyi, onun hayranı oldum."
  • "Zhang Yixing’in sondaki dansı çok etkileyiciydi, sanırım hayranı olmak üzereyim o çok sevimli eheeheh"
  • "Bu film ikinci bir izlenmeyi hak ediyor."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık