Ana içeriğe atla

[DERLEME] 170723 Cornetto Hayran Buluşması & Röportaj Kesitleri


🍦Lay'e numara seçmesi söylenmiş ve o 10. sıradaki 7. koltuğu seçmiş.
🍦Hayranlar onu müzik vasıtasıyla tanıdıklarını söyleyince Lay mutlu olmuş. 
🍦Bir müzik dersi oyunu için rastgele 5 hayran seçmişler. İçlerinde erkek hayran olması Lay'i mutlu etmiş. 
Oyunda Lay'in şarkısı Wonderful Day (Harika Gün) çalınmış ve durdurulduğunda hayranların sözleri tahmin etmesi gerekiyormuş. İlk durdurmada kimse bilemeyince Lay gidiyorum demiş fakat sonra "Sorun değil şarkı yayınlanmadı" demiş. 
🍦 Yixing: Yerlere çöp atmak kötü bir şey ah ~ *eğilip çöpleri topluyor*
🍦 Lay sürekli müzik yapma konusunda daha katetmem gereken uzun bir yol var demiş. 
🍦 Hayranlar gelip onu görmeye istekli olduğu için minnettar olduğunu söylemiş. 



🍦Lay: İkinci albümümü yayınlamak üzereyim. Mutlaka dinlemelisiniz. 
🍦Geriye doğru sayması gerekirken "3...2...1,5...0,5...0" şeklinde saymış. 
🍦Lay: Büyük annem resim yapmayı öğrenmek kalbini rahatlatır demiş ve öğrenmemi sağlamıştı fakat son zamanlarda kalbim rahat değil. 
🍦Lay ikinci albümde pek çok kaynak harcadığını söylemiş. 
🍦Gösterilen Çince deyimleri çizecekleri bir oyun oynamışlar. Her hayran bir önceki çizime göre devam edecek ve sonuncusu tahmin edecekmiş.
🍦Lay bir atasözünü çizeceğini söylemiş kimse ne çizdiğini bilememiş. Bir ipucu sonrası bir hayran doğru tahminde bulunmuş ve Lay, "Hepiniz çok zekisiniz~" demiş. 
🍦Marka (Cornetto) ile büyüyebilmek istediğim şey, onur duyuyorum, bir marka ile büyümeyi/gelişmeyi anlamlı buluyorum. 

🍦Lay: Sizleri müziğimle hayal kırıklığına uğratmayacağımı umut ediyorum.
🍦Lay: Nadiren çok uzun uçuşlarım oluyor ve bu kez ikinci albümüm için çok uzun bir uçuş gerçekleştirdim. Uçakta nerdeyse kafayı yiyecektim.
🍦Bir hayran ikinci albüm için imza günü olup olmayacağını sormuş ve Lay, "Daha bomba bir şey olacak!" demiş.
🍦Ne zaman ödül vermek için tek bir kişi seçmesi gerekse seçmekte zorlanmış çünkü herkesin oyunda iyi iş çıkardığını düşünmüş. 
🍦Lay bu yıl doğum günü partisi düzenlemeyeceğini söylemiş. Bir başka özel tarihte özel bir etkinlik olacağını söylemiş. 
🍦Hayranların ekranda çıkan yazıları canlandıracağı bir kısım varmış, onlar daha başlamadan Lay kazara arkasına dönmüş ve "Cevabı görmedim." diyip durmuş.
🍦Lay yaralı olan bir hayrana ödülü vermek için bizzat sahneden inmiş. 



🍦Lay'in hayranlara "Mavi (erkek) arkadaşınız var mı?" diye sorması gerekiyormuş. Bu, Cornetto'nun reklam sloganı.
🍦Son oyunculuk/rol dersinde, okul müdürü Zhang Yixing'in hayranların anlatmaya çalıştığı şeyi bilmesi gerekiyormuş. 
🍦Lay'in özel eğitime ihtiyaç duyan çocukların okulunu ziyaret ettiği bir video yayınlanmış. Lay çocuklarla oynamış ve onlara piyano çalmış, dondurma vermiş.

Video:

Lay: Bu 2017'de yaptığım özel bir şey. Durun bir dakika, 2017 mi?"🍦Hayran buluşması sona erdiğinde Cornetto CEO'su ve Şangay özel eğitime ihtiyaç duyan çocuklar için eğitim veren kurumdan Huang Hanımefendi'yi son görüşlerini, yorumlarını söylemek üzere çağırmışlar. 
🍦Lay, son yorumu olarak "Sizleri onurlandırmak için çok çalışacağım. Sizlere doğru kişiyi seçtiğinizi göstereceğim." demiş. Bu sırada izleyiciler arasındaki hayranlar "Dinlenmeyi unutma!" diye bağırmışlar. Lay, "Pekâlâ pekâlâ" diyerek karşılık vermiş.


Umarım herkes kamera arkasındaki her müzisyene ilgi gösterir. Gerçekten kolay değil. İyi bir şarkı; bir şarkıcı, iyi bir söz yazarı ve ayrıca iyi bir aranjör gerektiriyor, bilhassa da hiphop tarzı müzikte. Umarım müziğimi yayınladığımda sizleri hayal kırıklığına uğratmam. Ülke kapıları dışına adım attığımda da (Çin dışına müziğimi ulaştırdığımda) dünyadaki hayranları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Uzun mesafeli uçuş yapmaktan hoşlanmıyorum ama bu kez albümüm için çok uzağa çok uzun bir uçuş gerçekleştirdim. Delirecektim. Uçaklar yüksek rakımda nasıl türbülansa girer ve uçak nasıl sallanır bilirsiniz. Uçak sallanırken kendime rahatla rahatla diyerek psikolojik tavsiyede bulunurum ama çok fazla sallandığında gerçekten çok geriliyorum. Ama müzik için, pek çok şey yaptım ve daha önce deneyimlemediğim pek çok alana giriş yaptım.




Bugünkü her ders (oynanan her oyun) "Okyanus Yıldızının Dileği" bağış toplama kampanyası içindi. Özel eğitime ihtiyacı olan çocuklara ilgi gösterme fırsatını nasıl mı edindim? Öncelikle Cornetto'ya çokça teşekkür etmek istiyorum. Çünkü Cornetto'ya bu düşüncemden söz ettiğimde, Cornetto böylesine anlamlı bir şeye katkıda bulunmak için epey yardım ve anlayış gösterdi. Geçmişte otizmli çocuklar hakkında çok fazla şey bilmiyordum. Bugün onları gördükten sonra kurum müdürüne epey soru sordum ve şu anda ne tür bir yardıma ihtiyaçları olduğunu çok daha fazla anlıyorum. Doğrusu, onlar toplumsal ilgi ve korumaya layık bir topluluk. Fakat otizmli çocuklar için çok fazla bağış ve proje olmadığından, umarım benim ilgim ya da Cornetto bağış etkinliği vasıtasıyla daha fazla insan onlara ilgi gösterir, onlara yardım eder ve kendi gücümüz dahilinde yapabileceğimizin en fazlasını yaparız.

Cornetto Hayran Buluşması - Grup Medya Röportajı


Muhabir: Bu comeback albümü konusunda, weibo videolarından gördüğümüz kadarıyla oldukça öz güvenlisin. Bu öz güvene neyin yol açtığını bilmek istiyorum. 

Yixing: Çünkü müzik aranjesi alanında daha da olgunlaştım. Davet etmiş olduğum hocalar tarafından olsun, aynı alanda iş yapan insanlar tarafından olsun, daha fazla kabul edildim...(duyulmamış)...her ne kadar şu anda Yixing'in sahnesi sayısız olmasa da bir şarkıcı olduğumu hiç unutmadım. Ve kendimi geçmeye çalışmaya, eğitilmeye, sıkı çalışmaya asla son vermedim. En iyi müziği yapmak, başkası tarafından yapılan değil benim tarafımdan yapılan müziği sizlere, tüm hayranlara ve bana inanmayan dünyaya vermek için...

Muhabir: Teşekkürler

Video:
🍦🍦🍦

Muhabir: Yixing bu öğleden sonra otizmli çocukların okuluna gittin, oradaki etkileşimlerini bizimle paylaşır mısın?

Yixing: Doğrusu ben, otizm hakkında çok fazla şey bilmediğimi söylemekten utanıyorum. Bugün otizmi neredeyse iyileşmiş (Ç/N: gelişimi çok daha iyi düzeyde) çocuklar gördüm ama onların hâlâ özel ilgiye ihtiyaçları var. Gelip sizinle iletişime geçebiliyorlar ama yine de konuşamıyorlar. O anki ruh hâllerini yalnızca tavır ve hareketleriyle ifade edebiliyorlar. Orada bir çocuk vardı adı...adı neydi...jie (asistanına sesleniyor) o çocuğun adı neydi? (Asistan: Wen Bo) Doğru, Wen Bo okulda hiç konuşmamış ama bugün bilhassa mutlulukla oynadı ve bana "güle güle" dedi. Bu otizmli biri için iyi olabilir...Bu benim için bu çok duygulandırıcıydı ona el sallamaya, hoşça kal demeye devam ettim. O da gerçekten çok mutluydu. Onunla konuşmak ve sonunda bizi giderken görünce buna yönelik gönülsüzlüğü...gerçekten de oraya yeniden gitme fırsatım olursa, ah hayır demek istediğim Şangay'a yeniden gelme fırsatım olursa kesinlikle onları görmeye bir daha gideceğim.


Video:


Yixing: Bu kez herkesle buluşturmak için 2 ya da daha fazla müzik video (klip) hazırladım.

Video:
Geleneksel Çin müziği ve hiphopın harmanlandığı şarkı haziran ayında yapılmış. Bu albümde olması gerekmiyormuş. Fakat Lay'in hoşuna gitmiş ve albüme eklemeye karar vermiş. 

Video:



Trans cr: Layshands, eternallyixing, xxuelie
Çeviri: Mira 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık