Ana içeriğe atla

Şangay Sabah Postası - FOAA Röportajı Yixing Kesiti


→ Lütfen oynadığın rolü bizlere tanıt. 

Zhang Yixing: Öncelikle, Lu Deming gibi bir kahramanı oynayabilmek benim için büyük bir onurdur. Bay Lu Deming genç yaşlarında pek çok kültürel harekete iştirak etmiştir. O, Huangpu Harp Okulu'nda üst düzey bir subaydı. Bununla beraber, zamansız ölümü sebebiyle tarih kayıtlarında bu karaktere ilişkin çok fazla detay bulunmuyor. Benim anlayışımda, Lu Deming'in kalbinin içi "gururlu ancak kibirli değil". Başkan Mao'ya sempati besliyordu. Belki de bu tarihi şahsiyetten çok fazla şey öğrenemediğim için eğitmenime özel olarak, nasıl rol yapmalıyım diye sordum. Bu hazırlık işleri vasıtasıyla ve benim dikkatli çalışmam ile birleşince, bu karakterin çalışmaya ve araştırmaya değer olduğunu düşünüyorum.

→ Lu Deming, Sonbahar Hasatı Ayaklanması sırasında çok önemli, yüksek rütbeli bir subaydı. İlk olarak, Sonbahar Hasatı Ayaklanması aslında senin memleketin Changsha'yı özgürlüğüne kavuşturdu. Böyle bir rol ile karşılaşmanın kader işi olduğunu düşünüyor musun?

Zhang Yixing: Ben, tarihi her şahsiyetin saygıya değer olduğunu düşünüyorum. Onların hepsi ülkemizin gelişim tarihindeki çok önemli insanlar. Hangi rolü oynarsam oynayayım, benim için bir onurdur. Aynı zamanda iyi iş çıkardığımı, mümkün olduğunca iyi canlandırdığımı ve kimseyi hayal kırıklığına uğratmayacağımı umuyorum. Doğrusu, bu rolü ben hedeflemedim. Benim bu rolü oynamamı onlar istediğinden, hakkımda olumlu düşüncelere sahip olduklarını düşünüyorum. Bu sebeple bu rolü anlamak, araştırmak, çözmek ve sergilemek için elimden gelenin en iyisini yapmalıydım. Ortaya koyabileceğim en büyük efor bu. 

→ Lu Deming rolü ve geçmiş rollerin arasındaki en büyük fark sence nedir?

Zhang Yixing: Lu Deming bir asker. Ben sıradan biriyken onun bir asker tutumu var. Ordu ile görüşmek için çok fazla fırsatım olmadı. Ancak, damarlarımızda aynı kan akıyor. İkimiz de ülkemizi seven bir kalp taşıyoruz. 

→ Founding of an Army filmini çektiğin sıradaki ilklerini sayabilir misin? (İlk kez deneyimlediği şeyler soruluyor)

Zhang Yixing: İlk kez patlama sahneleri çektim, ilk kez bir silah ateşledim, ilk kez bir şehidi oynadım ve ilk kez bir asker rolündeydim. 

→ Savaş sahnelerine olan arzunu tatmin edebildin mi?

Zhang Yixing: Mutlu mesut bir şekilde çekim yaptım fakat bu arzum tatmin olmuş değil. Bu tür sahnelerden daha fazla çekmek istiyorum. Bedenim bunu kaldırabildiği sürece, tüm gün savaş sahneleri çekmek sorun değil.

→ Yönetmen Liu Weiqiang seni bu role nasıl yaklaştırdı?

Zhang Yixing: Liu yönetmeni gerçekten seviyorum. Onun "yaramaz bir çocuk" gibi olduğunu düşünüyorum ve o çok komik. Yönetmen Liu çok ilgi çekici bir yönetmen ve set ortamı çok canlı. Rol yapma vakti geldiğinde her aktöre çok büyük yardımda bulunuyor. Dinlememiz için sette müzik açardı. Ben bir şarkıcıyım dolayısıyla müziğin herkes için önemini biliyorum. Müzik içinde, duygusal kırılma noktamızı bulabiliriz. Müzik olduğunda bunun aktöre çok büyük yardımı oluyor. Bu açıdan, yönetmen Liu'nun fazlasıyla hayranlık uyandırıcı olduğunu düşünüyorum. Yönetmen Liu aynı zamanda bana sette bazı yorumlarda bulunup, tavsiyeler verdi sanırım bu yüzden çok mutluydum. 

→ Yapımcı Huang, bir yönetmen olarak nasıldı?

Zhang Yixing: Yönetmen Huang'ın deneyimli ve aydın, bilgi birikimine sahip biri olduğunu düşünüyorum. Onunla yemek yerken, pek çok farklı alandan konuştuk ve bu sayede ondan çok şey öğrendim. Liu Weiqiang ve Huang Jianxin gibi böylesine iyi yönetmenlerle ve  "Founding of an Army" gibi bir konu üzerine çekim yaptığım için çok onurlanmış hissettim. 

→ Askerler için ne tür hislere sahipsin?

Zhang Yixing: Askerlere çok saygılı bir yaklaşıma sahibim. Huzur ve istikrar için, ülkemizi ve insanların güvenliğini korumaya gidiyorlar. Bu, her askerin kalbine kazınan bir inanç. Kanları dökülen ve bizlerin mükemmel hayatları için kendi canlarını ortaya koyan bu askerler olmaksızın, şu anki mükemmel hayatlar olmazdı. Onlara çok ama çok saygı duyuyorum. Bazen yaralandıkları türde bir ortamda eğitim görüyorlar. Doğrusu, bence herkes askerlere daha çok önem verebilir çünkü onlar çok sıkı çalışıyorlar. Onlar için gerçekten kolay olmadığını düşünüyorum. Askerlik gerçekten saygıya değer bir görev. 

Trans cr: Layshands
Çeviri: Mira


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık