Ana içeriğe atla

[DERLEME] Zhang Yixing'in TFOAA Rolüne İlişkin Ayrıntılar & Röportaj Kesitleri & İzleyici Yorumları


Kısa Özet

Lu DeMing (1905-1927) 
1924 Başları: Lu DeMing, Guangzhou'ya Whampoa Askeri Akademisi giriş sınavı için gider. Uzun mesafeden dolayı sınavı kaçırır ve akademinin kurucularından biri olan Sun Yat-sen ile görüşmek için çağrılır. Sun etkilenir, Lu DeMing için bir istisna yapar ve onu piyade er olarak kabul eder. 

1925: Ulusal Devrimci Ordu'nun bölük komutanlarından biri olur. 

1926: Kuzey çıkarması boyunca tabur komutanlarından biri ve alay komutanının danışmanı olur. 

1927: Mao Zedong'un yönettiği Güz Hasadı Ayaklanması'nda bulunur. Lu DeMing Başkomutan olarak atanır. Ayaklanma harekatı boyunca savaşı başlatmak için örtme kuvvetine hayatını cesurca ve şereflice feda eder. 
2009: Lu DeMing, Çin Halk Cumhuriyeti'nin kuruluşu sırasında üstün katkıları olan rol modeller ve 100 kahramandan biri olarak ödüllendirilir. 

Zaman Çizelgesi
1905: Lu DeMing doğdu. 
10/10/1911: Wuchang Ayaklanması 
1912: Qing Hanedanı'nın sonu, Sun Yat-sen Çin Cumhuriyeti'nin geçici başkanı olur. 
1921: Çin Komunist Partisi'nin ilk konferansı 
1924: Lu DeMing, Whampoa Askeri Akademisi'nde çalışmaya başlar. 
9/9/1927: Lu DeMing, Mao Zedong tarafından Başkomutan yapılır ve hayatını cesurca feda eder. 18/9/1931: İkinci Sino-Japon Savaşı başları. 
1945: Japon İmparatorluğu'nun teslim oluşu 
1949: Mao Zedong Çin Halk Cumhuriyeti'nin kuruluşunu ilan eder. 

HAYAT HİKAYESİ

Lu Deming (1905-1927) Zigong, Sichuan'da doğdu. 1923 yılında, Chengdu Devlet Okulu'na kabul edildi. Çok geçmeden, orduya katılmak istedi ve Whampoa Askeri Akademi'sine başvurdu. 1924'de, Sun Yat-Sen tarafından mülakatı yapıldıktan sonra askeri okulun ikinci alımında piyade birliğine öğrenci olarak kabul edildi ve kısa bir zaman sonra Çin Kominist Partisi'ne katıldı. Lu, Ulusal Devrimci Ordu, Bağımsız Alay İkinci Tabur D Bölüğü komutanı olarak hizmet verirken pek çok zafer kazandı. You eyaletini ele geçirirken General Ye Ting tarafından tanınırlık kazandı. 

Lu Deming ani saldırılarda Liling ve Pingjiang'ın yönetimini ele geçirmeyi başardı. Onun Tingsi ve Hesheng Köprüleri'ndeki savaşlarda vermiş olduğu cesur hizmetleriyle başarılı bir tanınırlık kazandı ve İkinci Tabur komutanlığına terfi ettirildi. Wuchang şehrini ele geçirdikten sonra, Lu Deming Dördüncü Ordu 25. Bölük 72. Alay komutanlığına kurmay subay olarak atandı. 1927 Eylül ayında, Lu Deming henüz 22'sindeyken sayısız kuşatma kırma savaşlarından birinde birliğini Mao Zedong'u korumaya  yönlendirirken kahramanca can verdi.

1924 yılının başlarında, Whampoa Askeri Akademisi'nin gazeteye vermiş olduğu bir ilan tarafından fazlasıyla heveslenen Lu Deming, aceleyle eve gitti ve babası Lu Anbing'den Guangzhou'daki askeri okula katılmak için izin istedi. Daima oğlunun eğitimine sıkı bir şekilde devam etmesini ve aileye şan, şeref getirmesini isteyen babası onun orduya katılma niyetine çok öfkelendi ve talebini, "Neden eğitimine devam edip geleceğini kurmuyorsun? Eve dönüp öğretmenlik de yapabilirsin- ama bir silaha asla dokunamazsın.  Nihayetinde, askeriyeden birinin sonunun iyi olduğunu gördün mü sen hiç?" sözleriyle reddetti. Fakat en sonunda, askeri kariyer için eğitiminden vazgeçme düşüncelerinin hepsini sabırla babasına açıklayarak onun endişelerini giderebildi.

Bölüklerinin ilerlemesini gizlemek için, Lu Deming bir birliği yönetti, özel görev taburu ve güvenlik alayından sızmayı önleyerek uygun yükseltileri güvenceye almak için öncülük pozisyonundan çekildi. Aynı zamanda, öncü birliğe katılmak için dağılmış olan Üçüncü Alay'ı yönetmeye çalıştı. Bu harekat sırasında sağ göğsüne isabet eden bir kurşun ile öldürüldü. Derin bir pişmanlık içinde, Mao Zedong feryat etti: "Keşke Lu Deming kurtulabilseydi. O benim için bir çok bölükten daha muazzamdı."

Zhou Renbang, Lu Deming'in cesur fedakarlığına tanıklık etti. Düşmanlar tarafından keşfedilme riskine karşın, Lu Deming'den artakalanları Yangjialing isimli bir yerel bir çay tarlasına gömdü. 1977'de 70 yaşındaki Zhou'nun yardımıyla yerel yönetim şehit Lu Deming'in kimliğini ve fedakarlık yerini tespit etti. 1982 yılında, Güz Hasadı Ayaklanması'nın başkomutanlarından biri, 22 gibi genç bir yaşta ölen Lu Deming'i anmak için Pingxiang şehri Jiangxi ili Luxi ilçesi yönetimi, devrim uğruna hayatını feda ettiği yerde onun için bir devrimci şehit mezarlığı inşa etti.

Eve gönderdiği bir mektupta Lu Deming şunları yazdı: "Ruiqin (nişanlısı) gerçekten de beni beklemek istiyor, öyleyse ondan yapmasını istediğim birkaç ricam olacak; ilk olarak eğitimini görmesi, ikinci olarak devrime katılması; ve üçüncü olarak demir ayakkabılardan uzak durması*..." Eve giden mektuplarından iç ısıtan ve dokunaklı olan bazıları, Luxi ilçesindeki Lu Deming Mezarlığı'nda muhafaza ediliyor. Böylelikle onun yalnızca bir devrimci olarak görüşleri sergilenmiyor aynı zamanda, ulus için güneye kuzeye seyahat edip dururken ailesine ve sevdiklerine dair düşünceleri açığa vuruluyor. 

A/N: *Çin'de kadınlar ayakları fazla büyümesin diye demir ayakkabılar giyerlermiş. 

170728 The Paper澎湃有戏 WeChat Röportajından Kesit - The Founding of an Army filminin yönetmenlerinden biri olan Andrew Lau, Yixing hakkında konuşuyor


Zhang Yixing gerçekten de elinden geleni ortaya koydu. Aslında o daha önce pek fazla aksiyon sahnesi çekmedi, vurulduğu sahneyi çekerken dublör kullanmadığını ve elinden geleni yaptığını hatırlıyorum. Boydan çekim yaptığımız için, yerde koruyucu malzeme yoktu ve o "bang" diye düştü kazara yere çarptı. Şaşkına döndüm ve beyin sarsıntısı yaşayacağından endişelendim. Fakat belki de genç olduğundan ve eğitilmiş bir dansçı olduğundan zarar görmedi. 

Doğrusu o bir başka sahne için çok gergindi, söz konusu sahne onu yakmak için ateş kullandığımız sahneydi (Şehit olan Lu Deming'i etrafına odunları yığarak yaktıkları sahneden söz ediyor). Bana, "Yönetmenim bu nasıl çekilecek?" diye sordu ve ben de "Orada duracaksın ve biz de ateşle seni yakacağız." dedim. O, "Gerçekten mi?" dedi. "Evet, gerçekten seni ateşle yakacağız." dedim. Tabii ki hayır, onu yakmak için sahte ateşle gerçek ateşi karıştırdım. Bu gerçekten çok güvenli.

Çekimlerinin üçüncü günü falandı. Bana geldi, "Bir sorun mu var?" dedim. O, "Yönetmenim neden böylesine iyi filmler yapıyorsunuz?" dedi. Ben de bir yönetmen olduğumu tabii ki yönetmenlerin iyi film çektiklerini söyledim.  Ona, sette çekim yapmaya başladığımız ilk günden çok daha uzun bir süredir bunun için hazırlandığımızı söyledim. Her sahneyi nasıl çekeceğimi çoktan düşünmüştüm. Her sahne için temel bir görüşümüz var ve sonra buna göre çekim yaptık. O, "Huh? Yönetmenim film çekmek böyle mi oluyor yani?" dedi. Böyle olması gerek dedim. 

O, bir şeyler öğrenme ruhuna sahip. Kendi fikirleri olduğunu ve bir yönetmen olmak istediğini bu yüzden bana bu soruları sorduğunu düşünüyorum. Beni pek çok malzeme bilgisi hazırlarken gördü dolayısıyla çekim yapmanın işin bir parçası olduğunu, pek çok şeyin hazırlanması gerektiğini anladı. Onun nasıl film yapıldığı konusunda öğrenme ilgisi olan genç bir arkadaş olduğunu söyleyebilirim.

170728 The Founding of an Army Sina Haberinden Kesitler


Yönetmen Andrew Lau genç aktörlerin performanslarından memnundu: "Çok sıkı çalıştılar. Dublör kullanmalarına izin verilmedi ve repliklerin standart olarak gelmeden önce çalışılmış olması gerekiyordu." 

...(Yapımcı) Huang Jianxin, "The Founding of an Army toplamda 147 sahne çekti. Aktörlere ilişkin olarak da, onlara yalnızca sembolik bir tutum içinde temel geçim ödeneği verildi." dedi. Gülümseyerek şunları söyledi, "Bu aktör grubuna piyasadaki bedelini ödemiş olsaydık film yapılamazdı." 

(Yönetmen) Andrew Lau aynı zamanda genç aktörlerin, kayda değer yalnızca 2-3 sahneleri olsa da kendilerini işine fazlasıyla adamış ve rollerini anlamaya çalışırken çok dikkatli olduklarını keşfetti: "Oynadıkları karakterleri ciddiyetle anlamaya çalıştılar. Çok sıkı çalıştılar ve sahneleriyle ciddiyetle ilgilenip pek çok kitap okudular. Bir konuk rol için gelişigüzel oynamadılar."


170725 The Founding of an Army Weibo Güncellemesi 


"Yixing çekim yaparken, tüm personeller onun çabasını görebiliyordu. Bu rolü iyi oynamak istedi."

İzleyicilerin Yixing'in performansı hakkındaki yorumları: (çoğu hayran olmayan kişilerin yorumları)

"The Founding of an Army filmini izledim ve Zhang Yixing küçük gegenın performansından etkilendim! Böylesine lekesiz genç bir asker olan Lu Deming inancı uğruna tereddüt bile etmeden kendini feda etti, gerçekten etkilendim ve duygulandım. Yanımdaki babam, eğer Lu Deming ölmemiş olsaydı cumhuriyetin kuruluşundan sonra bir amiral olabilirdi dedi. Onun performansı, bende en derin etkiyi bırakanlardan biriydi bu yüzden izledikten sonra özellikle düşüncelerimi paylaşmaya geldim."

"En çok Zhang Yixing tarafından şaşırtıldım, alışılagelmiş çiçek çocuk sezgisi yoktu, onun o kuşaktaki devrimcilerden biri olduğunu düşündüm. (Kesilmiş kısım) Filmi izlemeden kötü yorumlarda bulunmayın, bu taze etlerin (genç aktörlerin) bu tür rollerde oynayıp devrime saygı göstermeleri gerektiğini düşünüyorum  böylece genç kuşak tarihi daha iyi anlayabilir ve günümüz uğruna böyle mücadele verildiğinin farkına varabilir."


"Dürüst olmak gerekirse, küçük taze etin oyunculuk kabiliyeti çok artmış. (Kesilmiş kısım) Zhang Yixing'in anahtar rolü ve detaylı oyunculuğu gerçekten de fena değildi, bu bir süredir Go Fighting ekibinde bulunduğundan olabilir."  (Ç/N: Go Fighting ekibindeki çoğu abisinin kıdemli oyuncular olmasına atıfta bulunuyor.)



"Sıradan (hayran olmayan) bir izleyici olarak şunu söylemek istiyorum ki (kesilmiş kısım), Zhang Yixing'in Lu Deming'i tasviri şaşırtıcı derecede iyiydi."



"TFOAA filmini izledikten sonra düşünüp durdum, o kuşağın hepsi inançlarına güvenerek yaşadılar. Ve hiçbir şey feda etmemize gerek olmadan bu kuşakta yaşayan bizler, yakınacak neyimiz var? (Kesilmiş kısım) Zhang Yixing'in bakışları gerçekten de öne çıkıyordu."



"Zhang Yixing'in oyunculuğu gerçekten çok gelişmiş."



"Zhang Yixing'in repliklerindeki hünerleri TBABM'e kıyasla çok daha fazla gelişmiş."



"Kilit nokta şu ki küçük kuzu çok yakışıklıydı çok yakışıklıydı çok yakışıklıydı. Rolünü de iyi oynadı. Şaşkına döndüm, onda Zhang Yixing'in yansımasının zerresi yoktu."



"Filmde idoller ve aktörler arasında çok açık bir fark vardı fakat öyle görünmeyen kişi sizlerin gözdesi (kesilmiş kısım) Gözdeniz olan kişide devrimci yüzü olduğunu söyleyen bir yorum görmüştüm mm bu doğru" 



"Her ne kadar filmde pek çok küçük taze et olsa da, onların çok fazla sahnesi yoktu. Beni daha çok şaşırtan Zhang Yixing oldu, genellikle onun bana verdiği his sıcak, masum şirin biri olduğu fakat Lu Deming rolü cesur ve egemendi."



"Zhang Yixing bu kez beni çok şaşırttı not hayranı değilim"



"Evet, doğrusu ... ve Zhang Yixing oldukça iyi rol yaptı. Mm bu yeni jenerasyon genç aktörlere yönelik yeni bir anlayış edindim."



"Genç aktörler performanslarıyla beklentilerimi aştı, Zhang Yixing'in ölüm sahnesi gerçekten çok iyiydi." 


"Zhang Yixing'in Lu Deming rolü, o öldüğünde gözlerim doldu."

"The Founding of an Army filmini izledim. Bu beni heyecanlandırdı. Zhang Yixing oyunculukta büyük ilerleme kaydetmiş."

"TFOAA'yi yeni izledim. Zhang Yixing tümüyle kusursuz. Çok muhteşem rol yaptı. Küçük kuzunun olağanüstü gelişimi bana kendi çocuğum büyümüş gibi hissettiriyor."

"O hâlde, Zhang Yixing. Dürüst olmak gerekirse Komutan Lu filmde çok kısa süre göründü. Fakat vurulup da yere düştüğünde film başladığından bu yana ilk kez gözyaşlarına boğuldum. Şaşırtıcı bir şekilde Zhang Yixing'in Hunan aksanı gitmişti. Replikleri açık bir telaffuz ile akıcı bir şekilde iletti. Yixing bu karakter için doğru bakışları ve aurayı gösterdi. Askeri üniforma içinde kahraman görünüyordu. Repliklerinden birini hatırlıyorum, Mao'ya "Hâlâ Mavi Gökyüzü, Beyaz Güneş ve Tümüyle Kırmızı Toprak amblemini mi kullanıyoruz?" diye sordu. Son birkaç kelime kulağa bilhassa hoş geldi, uygun bir hızla ve de açık bir telaffuzla dile getirilmişti. Karakterin öz geçmişine çok uyuyordu: öğrenimin askeri kariyer için vazgeçen, zengin aileden gelme kibar ve entelektüel biri. Güz Hasadı Ayaklanması sırasında, Komutan Lu bir makineli tüfek kullanarak, tek başına bölüğünü koruyordu. Bu sahnede dumanlar vardı ve Yixing'in yüzü isle kaplanmıştı, saçları darmağanıktı, görmeye alıştığım o şık giyimli, gösterişli Yixing'den emare yoktu. Fakat gözleri geçmişteki herhangi bir zamandan daha sert, daha parlak ve daha nefes kesiciydi. O; 22 yaşındaki, Ayaklanma'da kanlı savaşlarda mücade eden, silahıyla İlk Bölük'ün kaderini ve de Çin devriminin geleceğini belirleyen genç komutana harika bir dönüş yaptırdı."

"Zhang Yixing beni çok şaşırttı. Çok fazla gelişme katetmiş. Yalnızca birkaç sahnede görünmüş olsa da rolünü muhteşem oynadı."

"Zhang Yixing tarafından oynanan Lu Deming beklenmedik bir şekilde iyiydi."

"Hahahaha, o hayal ettiğimden çok daha iyi rol yaptı. Yixing oynadığı Lu Deming'de Küçük Kuzu imajını asla bulamazsınız."

"ahhhhhhhhhhhhh çığlık atmamak elimde değil!!!! Komutan Lu, çooooooook yakışıklı!!!!! Doğruluk yayıyor ve küçük kuzumuzdan tümüyle farklı, bu azami zıtlık çok şaşırtıcı. Zhang Yixing çok etkileyici!!!!"

"İşte son sahneden bir ekran görüntüsü. Yixing ile gurur duyuyorum. Rastgele birkaç fotoğraf çektim. Yixing çok iyi rol yaptı, çok etkili ve de inandırıcıydı. Daha özel olarak sinemada görün. Yixing canımı alabilir!!!!!"

"Bugün TFOAA'yi izledim. çok heyecanlıydı. Eski devrimci jenerasyon gelecekleri ve de inançları uğruna mücadele etmek için ellerinden geleni yaptı. Beni en çok şaşırtan Zhang Yixing oldu, narin çocuk imajını kırdı. Filmdeki genç idollerin devrim şehitlerinin ta kendileri olduğunu düşündüm."

"Zhang Yixing kendini asla genç bir idol olarak sınırlamıyor. Filmde iyi bir oyunculuk sergiledi. Onu ilk bakışta tanıyamadım."

"İyi bir performansın süreyle alakası yoktur; tek oyun yeterli. TFOAA'yi iki kez izledim ve Zhang Yixing gerçekten iyi bir aktör. Kurşun göğsüne saplandığında üzüntü ve endişeyle sürüklendik. Genç aktörlerin Andrew Lau tarafından çekilmiş bir filmde oynamaları gerekiyor. Lau gerçek bir adamı nasıl biçimlendireceğini kesinlikle biliyor."

"İtiraf etmeliyim ki, TFOAA kadrosunu ilk gördüğümde istemedim. Çok fazla küçük taze et (genç/çaylak aktör) vardı, daha önceki yorumlar gibi, onlar iyi bir dizilişe sahip fakat oyunculuk kabiliyetleri eksikti. Sonunda yine de gittim. Zhang Yixing beni çok şaşırttı. Her zaman onun masum ve kase saç tarzı olduğunu düşünmüştüm, onun saçları geriye yatırılmış bir şekilde, asker kıyafetiyle böylesine yakışıklı olduğunu düşünmemiştim! Duruşu tam yerindeydi! Bazı aktörlerin kamburlaştığını görebiliyordunuz ama o daima dik duruyordu. Bu kez Zhang Yixing'in inşa ettiği Lu Deming canlıydı. --Ufaklık, gelecekte senden daha fazla iş (proje) bekliyorum umarım sonraları daha da iyi oyunculuk sergiler ve çok yönlü bir sanatçı olarak küçük taze etlerin adını düzeltirsin."

"Görünüşüyle bu kez kazandı. Yüz özelliklerinin böylesine kahramansı olacağını hiç düşünmemiştim. Böylelikle, küçük taze etler arasında ilk bakışta o bir asker gibi görünüyordu. O dönemdeki bir askerin tipik mizacı vardı onda. Oyunculuğu gelişmişti. Ne The Mystic Nine'ın Er  Yuehong'undan eser vardı ne de Go Fighting'in küçük kuzusundan. O çocuksu görünümden bile sıyrılmayı başarmıştı. Tabii ki onun oyunculuk kabiliyetleri büyük oyuncularla kıyaslanamaz fakat oyunculukta küçük taze etler listesinin başındaydı. Kendini feda ettiği sahnede çok iyi iş çıkardı, iyi bir aktör izleyicilerin duygularını harekete geçirebilmeli ve o bunu yaptı. (Gelecek projelerinde) böyle devam ettirmesini diliyorum. Son olarak, söylemek istediğim bir şey var. Umarım Zhang Yixing, gelecekte idol çizgisinde yürümez. Daha fazla idol tarzında olmayan programlar çek. Sun Honglei, Huangbo, Huanglei gibi büyük, profesyonel aktörleri tanıyor. Yıldız hocalarından oyunculuk dersleri aldığını söyleyebiliriz, eğitmeye hakikaten değer. -- Yapıcı olmayan, kötü olay örgüsüne sahip idol dizilerinde oynama artık, sana yalvarıyorum!!!"

"Hayran olmayan birinden; Zhang Yixing, Çin eğlence sektöründe birinci sınıf dans yeteneğine, müzik dünyasında ender rastlanır beste yapma yeteneğine sahip, aynı dönemdeki yıldızlar arasında üst seviyede oyunculuk yeteneği, oh ve belki cabası olarak biraz da varyete yeteneği var. Üstelik onun adım adım geliştiğini izleyebiliyorsunuz, o küçük bir kuzu mu yoksa büyük bir kurt mu? Ondan gelecekte daha fazlasını bekleyebilirim."

"Ne tür bir oyunculuk başarılı olarak nitelendirilir? Bana göre, kısıtlı bir görünüm süresi içinde izleyicilerin karakteri aklında tutmasını sağlamak ve izleyicilerin duygularını harekete geçirmek başarılı bir oyunculuktur. Zhang Yixing'in görünme süresi çok değildi, toplamda 5 dakikanın altındaydı fakat gerçekte pek çok kişi Lu Deming karakterini unutmadı. Hatta bazıları filmin sonunda yalnızca Zhang Yixing'in adını biliyordu. Sinemada, kendini feda ettiği sahne yüzünden ağlayan izleyiciler vardı. Empatisi güçlüydü ve duygularının yansıdığı yüz ifadesi tam yerindeydi. Bu yüzden,onun bu filmdeki oyunculuğunun başarılı olduğunu düşünüyorum. Elbette büyük aktörlerle kıyas yaptığınız hâlâ bazı eksiklikler var; neticede bu zamanla ve de deneyimle sahip olabileceği bir şey, bir gecede olacak değil. Fakat neden olmasın, eğitim ile gelişim olacaktır. Çok uzun, parlak bir gelecek."

"Zhang Yixing küçük taze et olamaz. Oyunculuk yeteneği oldukça muhteşemdi, onu ilk bakışta tanıyamadım."

"Zhang Yixing'den özel olarak bahsetmek istiyorum, şahsen onun çok iyi rol yaptığını düşünüyorum. Karakteri çok erdemli biriydi, The Mystic Nine'daki Er Ye'den farklıydı, karakterin kendini feda ettiği o son sahne çok üzücüydü."

"Zhang Yixing rolünü çok mükemmel, doğal bir şekilde oynadı."

"Zhang Yixing cidden...
Adı olmasaydı
Onu tanıyamazdım bile
Kabiliyetli"

Bir hayran:
"Çok muhteşem olduğunu söyleyebilirim. Zhang Yixing'in oyunculuğu da harikaydı. Diğer oyuncular da muhteşemdi."

Daha önce Yixing'e pek dikkatini vermemiş biri olarak: 
"Yixing oyunculukta daha iyi oluyor."

"Kendini devrim için feda eden bir kahraman. Küçük Kuzu'nun performansı da fena değildi👍"

"O hakikaten gelişmiş, bakışları keskindi."

Yixing'in Lu Deming rolü hakkında başta tereddütlü olduğunu fakat filmi izlediğinde çok iyi iş çıkardığını gördüğünü ifade eden pek çok yorum mevcut. 

161108 tarihinde, Yixing The Founding of an Army çekimlerini henüz bitirip havaalanında belirdiğinde heyecanlı ve mutlu görünüyordu. Elini silah gibi tutuşuna bakın. ^^


[ Türkçe Altyazılı] The Founding of an Army Yapım Belgeseli'nden Yixing Kesiti


Lu Deming'in kendini feda ettiği sahne:


FİLMDEN GİFLER





ÇEVİRİLERİ KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYINIZ!

Trans: layshands, youngstars710, laymerence, xxuelie, XtweetTRANS, weibotranslate 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Çeviri: Mira, Kkamjong

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık