Ana içeriğe atla

[RÖPORTAJ] Pekin Haberleri Zhang Yixing Röportajı


Saat akşam dokuzu henüz geçiyor ve Pekin banliyösünde bir otel odasında ışıklar nihayet açıldı. 

Burası geniş bir çift kişilik oda. Duvarın kıyısında merdivenlerin yan tarafında uzun bir masa var. Masanın sonundaki bir ocak ve açılmış bir kaç kola kutusu odada yaşam olduğunun işaretlerini veriyor. Odanın yumuşak tonları da odayı daha az soğuk ve yalnız kılıyor. 

Masanın sonunda aynı zamanda çok kalın bir senaryo duruyor. Senaryonun kapağına kalın ve büyük puntolarla 3 kelime yazılmış, The Golden Eyes, üzerinde bir de sakin ve yakışıklı bir yüz var. 

Bu yüz, içeriye henüz giriş yapmış olan oda sahibi Zhang Yixing'e ait. 

The Golden Eyes için günlük çekimini henüz tamamlayan Zhang Yixing biraz yorgun görünüyor. Neticede, yoğun şehirden uzak olsa da bu yalın bir hayata dönüş yaptığı anlamına gelmiyor -senaryoya kafa yormak ve özenle çekim yapmak dışında, Zhang Yixing son günlerde Ulusun Yapımcı Temsilcisi olarak adlandırıldı. Düzenli olarak Idol Producer isimli realite şovunu çekmesi ve genç astlarına eğlence sektörü yolunda daha hızlı yürümelerinde yardımcı olması gerekiyor. Tabii ki, o sık sık "şarkıcı" kimliğini hatırlıyor. Sahip olduğu zaman kırıntıları arasında beste, aranjman yapma ve "üçüncü çocuğu" büyütmeye hiç son vermiyor. Bu süre içerisinde çeşitli programları tamamlaması ve medya ile röportaj yapması gerekiyor...Zhang Yixing farklı planlar ve görevlerle ağzına kadar dolu programı sebebiyle sık sık toplumun görüş alanında bulunuyor. 

Pekin Haberleri muhabiri elinde olmadan merak ediyor, bu 'sıkı çalış sıkı çalış ve daha sıkı çalış' motivasyonu aslen nereden geliyor?

Bu karanlık gecede, Zhang Yixing sorumuzu duyduktan sonra bize doğrudan bir cevap vermiyor. Bunun yerine, 2017 yılından en özel anını bizlerle paylaşıyor - "Bir gün, uçaktaydım. Pist üzerine henüz inmişken kendime bir soru sordum. Hangi şehir olduğunu çok unuttum, denizin adını da hatırlamıyorum. Fakat indiğim o an denize baktım ve kendime şu soruyu sordum, "Hayaller ve servet arasında seçim yapacak olsaydın hangisini seçerdin?"

"Hiç tereddüt etmeden hayalleri seçtim," gülümsüyor, "O an 'Gerçekten de Zhang Yixing bunu yapabilir.' diye düşündüm."


Ulusun Yapımcı Temsilcisi
"Bir ayna olmayı umuyorum"

Idol Producer popülarite kazandı. Her yerden genç kızlar kalplerindeki idolleri "seçmekle" meşguller. Ve programdaki katı ve de profesyonel yorumlarıyla, Ulusun Yapımcı Temsilcisi olan Zhang Yixing, izleyicilerin gözündeki Go Fighting'de kolayca kandırılan Küçük Kuzu imajını değiştirdi. 

"Doğrusu çok fazla düşünmedim," diyor Zhang Yixing. "Yalnızca katılımcılara daha fazla yardımcı olabilecek miydim bunu merak ettim."

"Astlarına yardımcı olabilmek," bu Zhang Yixing'in bu programda yer aldıktan sonra kendisine koymuş olduğu ilk hedef. Küçükken yetenek programlarında yer alıp Hunan'ın küçük yıldızı haline gelmekten, bir seçim süreci sonrası eğitim almak için yurt dışına gitmeye ve nihayet çıkış yaparak sahnede parıldayan bir idole dönüşmeye uzanan bir yol, belki de bu yolun zorluklarını Zhang Yixing'den daha iyi anlayacak pek fazla kişi yoktur. 

Ve bu sebeple, uzmanı olduğu dans, müzik gibi mesleki alanlarla karşı karşıya geldiğinde gözleri parlıyor ve sevimli, saf yüz ifadesi yok oluyor. "Denge problemi", "Yapımcı Zhang" tarafından yapılan klasik bir yorum hâline geldi. "Başta 'Aiya stajyer olmak çok yorucu, her gün şunu bunu yapmamız gerekiyor.' diyen bir grup stajyer vardı. Ben de onlara 'Pratik yapmamayı seçebilirsiniz, kimse sizden stajyer olmanızı istemiyor, kimse sizden bir sanatçı olmanızı istemiyor. Bunu seçen sizlersiniz, öyle değil mi?' dedim."

"Doğrusu, stajyerleri gördüğüm zaman gerçekten de daha fazla sorumluluk hissettim. Bu doğru mu bilmiyorum ama umarım bir ayna olabilir ve eksik oldukları yerleri görmelerini sağlayabilirim." Ve bu aynanın iki taraflı işlevi var, Zhang Yixing de bu stajyerlerde geçmişteki hâlini görebiliyor. "Hakikaten şu anda olduğum yere nasıl da adım adım yürüdüğümü gördüm. Dahası, tecrübe ettikleri stres henüz o kadar büyük değil, daha da büyük olmalı." Bunu söylerken başını sallıyor, "Bu bir süreç, bir gelişim süreci." 

"Sıkı çalış, sıkı çalış, daha sıkı çalış" bu Zhang Yixing'in Weibo kullanıcı adı. Sıkı çalışma onun daima inandığı gerçek. 

"Küçüklerime bazı tavsiyeler vereceksem, muhtemelen şu olur, ben yapabiliyorsam sizler de yapabilirsiniz. Kollarım sizinki kadar uzun değil, sizler kadar uzun ya da yakışıklı değilim. Ben de böyle başladım, dayanacağım kimse olmadan, temelim olmadan aynı başlangıç çizgisinde durdum. Ağzımda altın kaşıkla doğmuş falan da değilim. Tüm yaptığım sıkı çalışmama ve çabama güvenmek oldu. Tanrı sıkı çalışanları mükafatlandıracaktır. Ne kadar sıkı çalışırsan o kadar şanslı olursun, bu gerçek." 


Müzisyen 
"Hayalim tüm dünyanın dikkatini verdiği bir şarkıcı olmak"

"Dünya'da yaşayan Zhang Yixing'i uzaylılara tanıtacak olsan ne söylerdin?' diye soruyor muhabir. 

"Anlayacaklar mı bilmiyorum." Zhang Yixing bir süre düşünüyor, "Derim ki merhaba. Ben Dünya'da yaşayan ve Çin'in Hunan Changsha şehrinden gelen Zhang Yixing. Ben bir şarkıcıyım, tüm dünyanın bakışlarının üzerinde olmasını hayal eden bir şarkıcı." Duraksıyor ve tekrar ediyor, "Zhang Yixing şu anda birçok alanda hâlâ yetersiz olsa da kesinlikle kendimi işleyeceğim ve tüm dünyanın ilgisine sahip bir şarkıcı olacağım."

Çoğu kişi Zhang Yixing'i Go Fighting'de tanımaya başladı. Ama aslında, o kendisini bir şarkıcı olarak görüyor. Zhang Yixing daha çocukken beste ve aranje yapma işlerine el atmaya başladı. "Çoktan 10 yıldır şarkı aranjmanları yapıyorum. Ben bir profesyonelim." Müzik hakkında konuşurken, yeniden "küçük gurur" hâline geliyor. "15 yaşımdayken, aranjman nedir bilmiyordum. Sadece piyanoda her tür melodi nasıl çalınır onu biliyordum ve sonra o melodileri mikrofon kullanarak kaydedip birleştirdim. Müzik böyle bestelenir zannediyordum. Öğrendikten sonra, meselenin aslında hiç de böyle olmadığının farkına vardım." 

"Zhang Yixing ah," demiş, "bu senin düşündüğünden tümüyle farklı. Öğrenmen gereken çok fazla şey var." 

Zhang Yixing ilk iki albümündeki şarkıların besteleri ve aranjmanlarının neredeyse tümüyle kendisi ilgilendi. Yurt dışında Müzik Telif Hakları Birliği'ne şarkı sözü yazarı olarak kaydedilmiş durumda. Röportajın yapıldığı gün aynı zamanda 60. Yıllık Grammy Ödülleri'nin olduğu gündü. "Benimle birlikte Xback şarkısını yapan The Stereotypes da törende ödül kazandı. Böylesine muhteşem şarkı sözü yazarlarıyla çalışmış olduğumu bilmiyordum. Aman tanrım, onlarla ilk tanışmamız bir şarkı kampında olmuştu. Fakat onların bu kadar ünlü olduklarını bilmiyordum."

The Stereotypes, Zhang Yixing'in ikinci solo albümü SHEEP'in yapımında yer aldı. Bugün itibarıyla, albüm iTunes Dünya Albümleri listesinin 9. sırasına yerleşti ve Zhang Yixing listenin ilk 10'unda yer alan ilk Çinli şarkıcı oldu. "Umarım müzik alanında gerçek bir tanınırlık kazanabilirim. iTunes onlardan biri, bir diğeri şu olacaktır; her ne kadar yapabilecek miyim bilmesem de, yabancılar müzik hakkında konuşurken Çin'i temsil edebildiğimi düşünürlerse ve Çinliler de aynı düşünceye sahip olurlarsa bunun gerçekten en büyük başarı olacağını düşünüyorum."


Varyete Şovları / Aktör 
"Yaşlandıkça akıllanıyorsun"

"Müzik işlerim, film ve TV işlerim, 'toplanmalarım'...." Bu Zhang Yixing'in röportaj boyunca birçok kez kurduğu bir cümle. Kafa karıştıran 'Toplanma' sözcüğü aslında Go Fighting'i işaret ediyor. O, bunu hiçbir zaman bir varyete şovu olarak görmediğini söylüyor. Bu her zaman yalnızca Go Fighting abileriyle bir araya toplanması. 

Go Fighting'deyken Zhang Yixing kıdemlileri Huang Bo, Huang Lei, Wang Xun, Sun Honglei ve Show Luo'nun gölgeleri altında daima çok "saf ve masum" görünüyor. O da buna katılıyor. "Go Fighting'de abilerimle birlikteyken neden mi bu kadar şapşalım?" Bize çabucak bir cevap veriyor. "Sonuç şu ki, abilerle birlikteyken, bu durum basitçe şu sözü kanıtlıyor, "Yaşlandıkça akıllanıyorsun". Ve Idol Producer da yine bu sözü kanıtlıyor." Gamzelerini göstererek başını sallıyor, "Aslında aynı anlamı paylaşıyorlar."

Go Fighting ekibinde bu kadar uzun süre 5 abinin çevresinde bulunarak, Zhang Yixing oyunculuk alanında önemli ölçüde fayda gördüğünü düşünüyor. "Son zamanlarda, oyunculuk kabiliyetimi öven birçok yönetmen olduğunun farkına vardım ve onlar bana profesyonel aktörlerle birlikte rol yaparken çok kaba ya da garip görünmediğimi söylediler. Kimden eğitim aldığıma bakmalısınız. Çünkü gerçekten, yürüdüğüm yol boyunca her bir kıdemlim ve her bir Go Fighting abisi bana çok yardımcı oldu. Demek ki bana gerçekten iyi bir şekilde öğretmişler. Onların öğrettikleri olmasa muhtemelen bu övgüyü alamazdım." 

Fakat "Aktör" kimliği söz konusu olduğunda, Zhang Yixing hâlâ tereddütlü. "Eğer müzik yaşam suyum ise o hâlde oyunculuk kola olmalı. Bu sadece izleyicileri eğlendirmek için. Kendime hiçbir zaman aktör demedim. Evet, ben şarkıcı Zhang Yixing'im. Fakat 31 Ocak'tan sonra değişerek kendime aktör diyebilirim. Çünkü iyi bir abi  ile tanıştım ki kendisi aynı zamanda iyi bir yönetmendir. Onun rehberliği altında bu sıfata uygun yaşamak istiyorum."

Ve o yönetmen, Huang Bo. 


26 Yaşındaki Genç
"Tanrım, arkadaşımın çoktan bir oğlu oldu"

Kısa süre önce, çekimler vasıtasıyla Zhang Yixing memleketi Hunan Changsha'ya gitti. Muhabir, "Arkadaşlarınla buluşup sohbet eder misin?" diye sorduğunda, "Evet. Fakat arkadaşlarımın hepsi çok meşgul, oraya buraya koşturuyorlar. Hepsi patron oldular." cevabını veriyor. Derin düşüncelere dalmadan edemiyor.

Bunun ardından Zhang Yixing ansızın bir şey hatırlıyor, "Arkadaşımın çoktan bir oğlu oldu. Tanrım, tanrım, ben gerçekten..." Avuçları yüzünde, gözleri genişliyor. "Oğlunu getirdiği an, tüm dünyamın biraz şey olduğunu hissettim...vay canına! Dedim ki, baba olmuşsun! Bizim eskiden ranzada altlı üstlü yatan en iyi arkadaşlar olduğumuzu bilmelisin. Ama şimdi onun bir oğlu var, ne kadar da imrendim..."

1991 yılında doğan, "90lar sonrası jenerasyonun" başlarındaki birinin bir aile kurması sıradan bir durum. Fakat daima spot ışığı altında duran Zhang Yixing için o böylesi bir hayattan hâlâ uzak. "Doğrusu, imrenmiş hissederken biraz da korkuyorum. Çünkü böyle bir durumla karşı karşıya kalmış olsam nasıl olurdum bilmiyorum." O çok dürüst, "Gerçekten romanlarda yazıldığı gibi olur muydu ya da arzu ettiğim gibi olur muydu? Mükemmel bir ilişkiye sahip olur muydum? Fakat ben hâlâ biraz endişeliyim. Bu sebeple aynı anda hem merak ediyor hem de korkuyorum. Ve bir diğer şey, öncelikle bir partnerin olması gerekiyor öyle değil mi" Gülüyor, "Evet, bilmiyorum. Bu sebeple zaman zaman çok çatışma içinde hissediyorum." 

Evlilik meselesi dışında, Zhang Yixing son zamanlarda zamanın onun üzerinden nasıl geçtiğinin farkına varmış. "Yaşlanmayla karşı karşıya gelindiğinde, korkmadığınızı söylüyorsanız yalan söylüyorsunuzdur. Özellikle de benim yaşımdaki insanlar. Daha dün biriyle bunu konuşuyordum. Birkaç yıl içinde 30 yaşında olacağım. Bunun! Başıma! Geldiğine! İnanamıyorum! Buna tahammül edemiyorum. Stajyer olarak ilk başladığım zamanı hatırlıyorum da, insanlar bana didi diyorlardı (ç/n: küçük kardeş anlamında) Fakat şimdi, neredeyse herkes bana gege (ç/n: yaşça büyük erkeğe hitap edilirken kullanılır) diyor.....Dolayısıyla bu yaşımda birdenbire The Chopstick tarafından söylenen Old Boys şarkısını seviyorum. Bazen bunu düşünürken, odamda tek başıma ağladım. *İç çekiyor* Gerçekten, başta sahip olduğun o hayallerin peşine düşecek misin düşmeyecek misin? Eğer istiyorsan, ne tür bir sıkı çalışma ortaya koyman gerekiyor? Bir gün onu başarabilecek misin? -- Epey sancılı ve acımasız."

Fakat hayallerinin peşine düşmek için bir bedel ödemesi gerektiğini öğrendikten sonra durmayı asla planlamadı. "Çünkü geride kalmaktan korkuyorum. Böyle bir karaktere sahip olmak gelecekte çokça acı çekmeme sebep olacak. Ama seçenek yok, Zhang Yixing ah, yenilgiyi kabullenmeyi reddeden bir karaktere sahipsin, ne yapabilirsin? Yapamayacağımı bilsem de bir kez denemeye istekliyim. Ayrıca, böylesine yüksek bir hırsa sahip olmasam hayat çok sıkıcı olurdu." 


Soru & Cevap 

Soru: Weibo'da "Üçüncü çocuk" hakkında paylaşım yaptığını gördüm, yeni albümün tarzı nedir? Ne zaman yayınlayacaksın? 

Yixing: Çoktan tamamlandı. Bu kez, bazı yeni müzikler, yeni unsurlar hazırladım. Albümün tarzı vahşi fakat yine de Zhang Yixing tarzı, Xing-tarzı. Dahası, önceki albümüm Kuzey Amerika'da yayınlanmamıştı, umarım bu kez bunu yapabilir daha fazla insanın Çin müzikleri dinlemesine ve Çin unsurları görmesine olanak tanıyabilirim. 

Soru: Beste yapma işi şu anda nasıl gidiyor? Kendi albümün dışında bizlerle paylaşabileceğin başka şeyler var mı?

Yixing: Beste yapmak için zaman kırıntılarını kullanıyorum. Zamanım olduğu sürece, şarkı sözü yazar ve beste yaparım. 11 Ocak'tan itibaren 4 şarkıyı bitirdim bile. Son zamanlarda, Xiaozhu Abi'nin ekibi için bir şarkı yapmaya hazırlanıyorum ve yaptıklarımdan bazılarını Li Ronghao Hoca'ya dinletiyorum, ne düşündüğünü görmek için ona parçalarımdan bazılarını gönderdim. Çünkü ikimiz Karen Mok için bir şarkı yapıyoruz. Ben aranjmanını yapıyorum ve melodinin farklı olmasını istiyorum. Melodiyi daha mükemmel yapmak için Li Ronghao Hoca ile çalışmak istedim. 

Soru: Li Ronghao'nun beste yapma konusundaki tutkunun tümüyle emsalsiz olduğunu söyleyerek seni övdüğünü biliyor musun? Genelde ne hakkında konuşuyorsunuz?

Yixing: Müziğe, beste yapmaya, sahneye dair bakış açımız gibi pek çok şey hakkında konuşuyoruz. Bazen stajyerlerin günlük hayatından bahsediyorum ve aynı zamanda komik capsler gibi rastgele şeyler hakkında da konuşuyoruz. 

Soru: 2017'de anladığın bir şeyi söyler misin? 

Yixing: Zhang Yixing gerçekten de müzik alanında çok iyi, bunu anladım. Gerçekten. Sinema ve TV açısından performansım ortalamaydı, "Go Fighting toplanması" performansım da buna dahil. Bu sadece abilerle ve Go Fighting yönetmenleriyle arayı kapatmaya gitmek gibiydi. Yalnızca müzik Zhang Yixing'in parlamasına olanak tanıdı. Bu yıl Idol Producer programına dahil oldum, bu müziğe ilişkin bir program. Bu yüzden müzik alanında kendime aferin veriyorum fakat (başarı) başımı döndürmedi, ben sadece kendimle biraz gurur duyuyorum.

Soru: 2017'de aldığın en doğru karar neydi? 

Yixing: İkinci albümümü, "ikinci çocuğumu" yayınladım. Ve bu büyük itirazlara/zıtlıklara rağmen yapıldı. 

Soru: 2017'de aldığın en yerinde övgü neydi? 

Yixing: 2017'de beni epey duygulandıran birçok hayran var. Xingmilerim, Xbacklerim çok tatlı ve sevgi dolular.

Soru: Yeni yıl geliyor, 2018 yılı için yeni planların var mı?

Yixing: 2018'de öncelikle CCTV Bahar Festivali Galası'nda yer alabilmeyi umuyorum. 



                                                 Idol Producer'da Yaşlı Gözler?

Pekin Haberleri: Idol Producer'ın ikinci bölümünde, bazı kişiler gözlerinin kıpkırmızı göründüğünü söylediler. Kendi stajyerlik deneyimlerinden ötürü duygusal hissettiğinden mi böyleydi?

Yixing: Bu çok ilginç bir soru. Aslında ağlamaklı falan değildim, uzun süre videoyu izledikten sonra gözlerim yorulmuştu. Hayır, ağlamadım. Fakat bu sizin hayatınız, hiç de kolay değil biliyor musunuz. En sevdiğim söz "Hiç kolay değil", fakat bu kez uzun süre (video) izlediğimden oldu. Bu benim gelişimimi gösteren bir video değildi, benim videom olsaydı ağlar mıydım ağlamaz mıydım kestirmek zor.
Yapımcı Zhang'dan Patron Zhang'a Geçiş

Pekin Haberleri:  Hepimiz senin hayranlara ve personele sütlü çay almayı sevdiğini biliyoruz. Favorin hangi tat? Daha bol malzemeli mi seversin yoksa daha az malzemeli mi?

Yixing: Daha az malzemeli tercih ediyorum. Seçtiğim tat o anki hislerime göre değişiyor. Genel olarak sütlü çayın her türlüsünü seviyorum, ister hazır olsun ister demleme. Bu benim favori içeceğim ama henüz bunun için reklam (teklifi) almadım, burada biraz reklam yapıyorum. 

(Ansızın bir şey hatırlayıp personele dönüyor) Hey, sütlü çay satan bir yer işletmeye başlayabilir miyiz? Bence bu iş olur, para asıl hedefim değil, hayranlarımla buluşabileceğim bir yer olmasını umuyorum. Hayranlar oraya gelip bir göz atabilirler, ben de orada bazı hayran buluşması etkinlikleri düzenleyebilirim. Evet, bu yerin biraz büyük olması gerekiyor. (Muhabir: O zaman hepimiz sana Müdür Zhang diye hitap ederiz.) Hahaha, yeni bir sıfatım oluyor. Müdür Zhang ya da Patron Zhang. Patron Zhang kulağa harika geliyor, sütlü çay mekanının sahibi, bu iş yapar.

Yang Sheng Hakkında

(Yang Sheng vücudu sağlıklı diyetlerle vs besleme konseptidir. Örn: Sıcak su içmek)

Pekin Haberleri:  İnternette 90ların başındaki jenerasyonun çoktan "sağlıklı yaşam tarzında" yaşamaya başladıkları söyleniyor. Peki ya sen? Sen de termal şişe kullanıyor musun? 

Yixing: Evet ama benimkisi sıcak su için değil, suyumu soğuk muhafaza etmek için. (Muhabir: Bu yeterince sağlıklı değil) Henüz o aşamaya gelmedim. 
Yixing'in "Yük Teorisi"

Pekin Haberleri:  Zaman makinesi olsa, hangi zamana dönmek istersin?

Yixing: Annemin karnına, bu dünyaya doğmak istemiyorum. Evet, zaman makinesi olsa dönmek istediğim bir zaman dilimi düşünemiyorum, sadece doğmak istemiyorum. 

Pekin Haberleri: Neden bu kadar negatifsin? 

Yixing: Bu negatiflik değil tamam mı? Şey, belki birazcık öyledir. 

Kendim için son bir argüman sunmaya çalışacağım. Doğduğunuz için ailenizin sizden sorumlu olması gerekiyor. Aynı zamanda sizi büyütmek için para harcamaları lazım. Fakat o zaman para kazanamadığınız için onlara zorluk çıkarıyorsunuz ve ilk kez aileniz için yük hâline geliyorsunuz.  

Sonra büyüyorsunuz ama hâlâ kendi başınıza para kazanamıyorsunuz ve ikinci kez ailenize yük oluyorsunuz. İkinci kez yük olmaktan kaçınmak için bağımsız ve kendi ayakları üzerinde duran biri olmanız gerekiyor, öyle değil mi?

Kendi ayaklarınızın üzerinde durduğunuzda bir başka aile için yük hâline geleceksiniz, neden mi? Biricik kızlarını sizinle evlendirebilirler mi? Dolayısıyla o ailenin de yükünü üstlenmeniz gerekiyor. Tüm bunları kendiniz için mi yapıyorsunuz başkaları için mi bilemeyene dek, oradan buradan her türlü sıkıntı çıkıyor. 

Pekin Haberleri:  Fakat elbette şu anda ailen için bir yük değilsin, öyle değil mi? 

Yixing: Hayır, değilim. Çünkü karakterimden ötürü, her zaman yeterince iyi olmadığımı düşündüm. Ve her zaman kendimi zorlamak istiyorum. Bu bana çok yorgun hissettiriyor.

Pekin Haberleri:  Annen ve diğer aile üyelerin kendini çok yormaman için seni ikna etmeye çalışıyorlar mı?

Yixing: Evet çalışıyorlar, aynı zamanda endişeliler. Fakat böylesine inatçı bir evlada sahip oldukları için çıkar yol yok. 

Sınırım mı? Sınır Olmamalı

Pekin Haberleri:  Çekim yaparken sınırın nerededir? 

Yixing: Benim oyunculuktaki hedefim "sınır tanımamak"

Pekin Haberleri:  Fakat görünüşe bakılırsa henüz o noktada değilsin?

Yixing: Şu anda...Ben nihayetinde hâlâ bir şarkıcıyım. *güler* 

Eğlence Sektörü Oyun Kurallarının 1/5'i

Pekin Haberleri:  Geçtiğimiz yılın sonunda eğlence sektörünün nasıl işlediğini çözmek istediğini söylemiştin. Bir yıl sonra, şu anda bunu anlayabiliyor musun?

Yixing: Biraz kavradım, %20 kadarını. Komik değil mi? Yalnızca %20'sini anlamam bile uzun zamanımı aldı. Fakat bence bu sorun değil, en azından 1/5'ini çözmüşüm öyle değil mi? Ve 4/5'lük kısmı ömrümün kalanına bırakıyorum. 
Kitap

Pekin Haberleri:  Son zamanlarda okuduğun bir kitap var mı? Bize biraz tavsiyede bulunabilir misin? 

Yixing: Şu anda yönetim/işletme üzerine bir kitap okuyorum. Bu kitap yönetim/işletme metotlarını ve fikirlerini örneklemek için Batıya Yolculuk (ç/n: ünlü bir Çin romanı) kitabını kullanıyor. Bu yüzden ilgi çekici. Fakat yalnızca boş zamanlarımda okuduğum için henüz bitirmedim. 
Kibar ve Saygılı Bir Yixing 

Son olarak, muhabir tarafından söylenen en etkileyici detaylardan biri: Röportaj tümüyle bittiğinde, Yixing saygılı davranarak personel ile birlikte muhabire ve fotoğrafçıya asansöre kadar eşlik etti. Asansör kapısı yavaşça kapanırken her iki taraf da birbirlerine gülümseyip el salladılar. Bu, soğuk kış gecesine sıcak bir kapanış yaptırdı.

Trans: XtweetTRANS 12 , Lyuanz
Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık