Ana içeriğe atla

180828 | Yixing Weibo Güncellemesi - The Island'a İlişkin


The Island gişe hasılatı 1.3 milyar yuana ulaştı ve film dilden dile dolaşarak çok büyük tanınırlığa erişti. Ma XiaoXing karakteri yakında ortadan kaybolacak. Bununla birlikte, bir aktör olarak Zhang Yixing, izleyicilerin takdir ettiği bir karakter şekillendirerek başarılı bir projenin bir parçası olmanın verdiği sevinç ve gururu nihayet tecrübe etti. Beni tavsiye ettiği için Shu Qi-jie’ye, bana güvendiği için Huang Bo-ge’ya ve büyük destekleri için tüm ekibe teşekkür ederim. 

Müziği seven ve sahnede çıkış yapmış bir sanatçı olarak, oyunculuk her zaman benim işlerimden biri oldu. Diğerleriyle kıyaslandığında hiçbir fark görünmüyor. Fakat tutku ekranda olmasa da sahnede doğrudan hissedilebilir. Uzun bir zaman rol seçimi ya da senaryo okuma konusunda hiçbir fikrim yoktu. Saygıdeğer kıdemlilerle beraber çalışma fırsatı edindiğimde, bir denedim. Uzun bir süre Genç Taze Et (ç/n: sektördeki genç popüler erkekler için kullanılıyor) etiketi yüzünden performanslarım kabul görmedi bu durumda ben de memnuniyetsiz ve kaybolmuş hissettim. Yönetmen Huang Bo benimle iletişime geçtiğinde çok endişeliydim. Korkum, böylesine harika senaryonun ve kadronun benim zayıf performansım, role yönelik eksik anlayışım sebebiyle berbat olacak olmasıydı. Korkum, diğer alanlarda görünen bir sanatçı olarak izleyicileri filme odaklanmaktan alıkoymaktı. Bu film bana birtakım yeni tecrübeler ve anlayışlar kazandırdı. Topluca esaret, gerçekdışı dilekler ve acımasız yönetim şekli sahte bir refah tablosu inşa etti. (Oynadığım) rol fena değildi diye düşünüyorsanız hepsi yönetmenin ve ekibin sayesinde. Büyük ekranda bir acemi çaylak olarak çok şey öğrendim.

Sahnedeki kısa fakat muhteşem performansın arka planında pek çok kişinin uyum içinde çalışması var. Eğer performans başarısız olursa bundan tümüyle sanatçı sorumludur. İzleyicileri hayal kırıklığına uğratmak onun hatasıdır fakat diğer sanatçılar bundan etkilenmez. Kamera önünde rol yapmak ise bambaşka bir hikaye. Tekrar tekrar yapabilirsiniz fakat iyi rol yapamazsanız size yardım edebilecek pek fazla kişi yoktur. Dahası, rol arkadaşınız ve hatta tüm film bundan etkilenecektir. İnsanların Ma XiaoXing karakterini tamamladığımı söylediğini duydum, beni bunun için övdüler. Fakat şunu apaçık biliyorum, böylesine çok boyutlu ve karmaşık bir rolü bir başka aktör almış olsaydı daha iyi iş çıkarırdı. Her neyse, seçilen kişi ben olduğumdan öyleyse Ma XiaoXing ben olmalıyım. 

Benim için The Island, Ma XiaoXing ve kuzeninin adadan ayrılmak için ilk teşebbüslerinde kullandıkları sal gibi. XiaoXing o salı bizzat kendisi yaptı. Güvenin sembolü ve kardeşliğin umudu olarak hassas ve paha biçilmez (bir şey). Başarısız olamam, başarısız olmaya cüret edemem. The Island kelimenin tam manasıyla benim aktörlük kariyerimin başlangıç noktası. Umarım gelecekte daha iyi yapabilirim. Ma XiaoXing çok karmaşık bir kişiliğe sahip. Onun daha çok hangi yüzü olma eğilimindeyim bilmiyorum. İnsanlar her gün yeni gerçekliklerle yüzleşiyorlar, doğru ya da yanlış seçimler yapmaya ya da yapmamaya zorlanıyorlar. Ben her zaman bütünüyle özgür irade sahibi olmayan bir birey oldum. Çevremdeki insanların hislerini çok önemsiyorum. Fakat iyi ya da kötü seçimlerimin verdiği her bir sonuç ile büyüyorum/olgunlaşıyorum. Nihayetinde elde etmek istediğim sonuçların ne olduğunu ve nasıl elde edeceğimi biliyorum. Yanlış seçimler yaptığımda da umarım beni yine destekleyebilirsiniz. Yapamasanız da sorun değil, çünkü iyi ya da kötü, bu benim hayat tecrübem.

Yönetmen Huang Bo’ya neden Ma XiaoXing sonuna kadar bir düşman olarak kalmadı diye sordum. Ya adayı terk edecek ya da ölecekti. Şu anki sonla o çok iyi muamele gördü. Yönetmen bana her zaman insanlar için bir alt çizgi saklamamı söyledi. Hiç kimse tamamen iyi ya da tamamen kötü değildir dedi. Şimdi o konuşmayı düşününce, onun iyiliğine gerçekten hayranlık duyuyorum. Filmin sonunda Ma XiaoXing hafızasını kaybetti, hâlâ bir parça ürken fakat daha çok suçluluk hisseden insanların, kuzeninin yanına döndü. Bu son, bir zaman kendisini derinlemesine kaybeden XiaoXing’in bir nevi kurtarılışıydı. Karakterden bu düşünceleri edindim. Ma XiaoXing sayesinde şimdi bir aktör olmanın sevincini ve mükafatlarını hissedebiliyorum. 

Yönetmen Huang Bo’ya teşekkür ederim. Ma Jin’e, Shan Shan-jie’ye, Xiao Wang-ge’ya, Şef Zhang-ge’ya, Lao Pan-ge’ya, Qi-jie’ye, Profesör Shi’ye ve ekip kurma işine dahil olan tüm adalılara teşekkür ederim. 

Rolü (filmden) çıkarılmış olan Hong Lei-ge’ya teşekkür ederim. Ağzımı doğramak isteyen Xu Zheng-ge’ya teşekkür ederim. (ç/n: filmden bir sahneyi kastediyor)

Senaryo yazarlarına, görüntü yönetmenlerine, sanat yönetmenlerine, sahne donanım görevlilerine, kostüm tasarımcılarına, makyözlere, ışıklandırma mühendislerine, filmi biçimlendirme işinden sorumlu görevlilere ve prodüksiyon sonrası ekibe teşekkür ederim.
Sahne arkasında çalışan tüm yapımcılara ve tanıtım ekibine teşekkür ederim.
Konuk oyuncu olan kertenkele kardeşe teşekkür ederim.
Bize hem iyi günde hem kötü günde eşlik eden Yakushima Adası’na teşekkür ederim.
Film dünyasında saçmalık gerçeklikten daha güçlü olabilir. Fakat iyi insanlar için iyilik daima en kıymetli seçim olacaktır. Son olarak, sizlere olan minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. 

Teşekkürler, saygı değer izleyiciler. Bir sonraki rolümde görüşürüz. 

-Lütfen çevirileri kaynak belirtmeden kullanmayınız. Teşekkürler.-

Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık