Ana içeriğe atla

[RÖPORTAJ] VOGUE 2019 Ocak Sayısı Röportajı


  Zhang Yixing Hayallerinin Peşinde Koşuyor  

Yetenek, ün, nüfuz, reklam değeri, insanların onun sahip olduğunu düşündüğü her şey, Zhang Yixing’in kalbinde sahne ışıkları söndüğü an bir rüya gibi kayboluveriyor. Her seferinde başa dönmesi gerekiyor ve yeniden hiçbirine sahip değilmiş gibi oluyor


2016’dan 2017’ye, birbiri ardına yayınlanan albümlerin yüksek rakamlı satışları ve elde ettiği tanınırlıkla Zhang Yixing için bir solo konser fırsatı oluşturamadılar.

Gerçekte, 2016’da yayınlanan ilk solo albümü <Lose Control> 7 gün içerisinde 250,000 satışa ulaştı. 1 yıl sonra yayınladığı <SHEEP> onu iTunes Dünya Albümleri Listesi’nde 9. Sıraya yerleştirerek  iTunes Top10 Listesi’ne giriş yapan ilk Çinli şarkıcı olmasını sağlıyor. Fakat şu ana dek, bir solo konser sahnesi yalnızca onun zihnindeki bir hayal olarak kalıyor. Zhang Yixing şöyle diyor, “Eğer o gün gelirse, konserin son şarkısında kesinlikle ağlarım.”  Fakat biliyor, o günün gelmesinin yakın olduğunu.

Röportajın sonunda, Zhang Yixing’in kalın zırhından çoktan kurtulduğu belli oluyor. Yavaş yavaş bitkinliğin yüzüne yerleşmesine izin veriyor, başı hafif öne eğilmiş durumda. Soruların sorulması ve cevaplanması aralarında sıklıkla duraksıyor, bazen bakışları yere sabitleniyor.
Bunun hemen öncesinde, şakalaşmak maksadıyla İngilizce adı “Lay Zhang”ı kullanıyor. (ç/n: Çincedeki yorgun (lèi) kelimesi ve Lay’in telaffuzu birbirine benziyor.) Eğer adını değiştirecek olsaydı ne yapardı sorusuna, Zhang Yixing ‘Neden kendime ‘mutlu’ adını vermiyorum?’ cevabını veriyor.

“Mutlu (adı), mutlu! Ne kadar da güzel! Mutluluk herkese bulaşabilir. Ben mutlu olursam beni gören herkes de mutlu olacaktır. Mutluluğun özü budur. Ve bir insanın hayatındaki en önemli şeyin mutluluk olduğunu düşünüyorum.”

Zhang Yixing yavaş yavaş, 27 yaşına kadar edinmiş olduğu mutluluğun çok az olduğunu idrak ediyor.

18 Ekim 2018 gecesi, bir türlü uyuyamıyor. Gökyüzü aydınlandıktan sonra üçüncü albümü <NAMANANA> piyasanın ve izleyicilerin denetimine sunulacak, gerginlik ve tedirginlik o geceyi kıyaslanması zor bir biçimde dayanılmaz hâle getiriyor.

On günden fazla bir süre önce Amerika’da “çıkış yaptı” ve 2 Kasım tarihinde öğleden sonra 4’te Build Series’e İngilizce bir röportaj verdi, aynı zamanda canlı yayın yapıldı. “Sadece yap gitsin!” diyerek gülüyor Zhang Yixing. “Aksi hâlde yapılacak ne var?” Değişiklikleri kabullenmek için kendisini sayısız kez güçlendiriyor, geçemeyebileceğini düşündüğü çukurlar işte böylesi inceliksiz süreçler içerisinde geçiliyor, o buna çoktan alışmış durumda.
Zhang Yixing bir şeylerin sonuçlarını alıştığı üzere hep karamsarlıkla tahayyül ediyor. Bu aynı zamanda tahminen onun “devridaim makinesinin” gelişmiş modelinin çok önemli bir unsuru.

Playstation Tiyatrosu, New York Times Meydanı yakınlarında, 4180 m2  çapında, 2000’den fazla kişiyi ağırlayabilen bir alan. Kuzey Amerika piyasasına girişinin dördüncü gününde Zhang Yixing hayran etkinliğini burada gerçekleştiriyor. Sahne ışığını kullanan farklı ten renklerine sahip izleyicileri görmeden önce, “500 kişi mi geldi?” diye düşünüyor. Sokak sıraya girmiş insanlarla dolu ve bazı hayranlar önden yer ayırabilmek için yere yatak yapmış durumdalar. Bunlar daha sonra personel aracılığıyla Zhang Yixing’e aktarılıyor. “O günkü hisler…sahne çok küçük, bir konser sahnesinde durup herkesle buluşmak ve onlara müziğimi ulaştırmak istiyorum.” Kendisini buna defalarca inandırıyor.

Esasında, albümün resmi olarak yayınlanmasından önce Zhang Yixing çoktan yabancılarla yüz yüze bir dinleme etkinliği düzenlemişti. Durum son derece basitti, Zhang Yixing dinleyicilerle yüz yüze duruyor, onlar ise kulaklık takarak yeni albümdeki şarkıları dinliyorlardı. Zhang Yixing not defteri çıkarıp ciddiyetle kayıt alıyordu. Kayıtlarının içeriği diğer tarafın kaçıncı saniyede yüzünde ne tür bir ifade oluştuğu, şarkının ilk 10 saniye içerisinde dinleyiciyi kendine çekip çekemediğiyle alakalıydı.

“Müzikte, dinlemesi hoş dinlemesi hoş demektir, dinlemesi hoş değil demek dinlemesi hoş değil demektir, ortalama ise ortalama demektir. Ah, bu üst düzey bir şarkı ne dinlediğimi anlamıyorum diye bir şey yoktur. Aslında bu dinlemesi hoş değil anlamına gelir, bu nazikçe reddetmektir.”

O, herkesin temel bir (müzik) dinleme hissine sahip olduğunu söylüyor. “Umarım yaptığım şarkılar herkesin temel dinleme hislerini tatmin edebilir, hayal gücünüzü aşan bir kısım olursa bu da benim kârım olur diye düşünüyorum.”
“Ben hâlâ biriktirme sürecinde olduğumu düşünüyorum, aynı zamanda görüyorum. Misal, müziğimin insanlara sunduğu rezonans belki hâlâ yeterli olmayabilir. Bu yüzden hâlâ bir sebep arıyorum. Her zaman azar azar kaydediyorum ve buna hiç son vermedim. Evet, yeryüzündeki herkesi sallayacak altın bir şarkı üretmeyi diliyorum.”



Albert Camus bir keresinde şöyle yazmış: Hayatlarını sanata adamayı seçen insanlar genellikle olağandışı olurlar. Bununla beraber o yakında kendi sanatının, kendi benzersizliğinin sıklıkla insanların benzerliğinden kaynaklandığının farkına varacak. Zhang Yixing çılgınca konuşmadı o yalnızca yapması gerekeni yaptı. 


  Uyanışın Izdırabı  

En nüfuz sahibi sanatçılardan biri olarak, onun daima mutlak bir reklam değeri, sağlam bir sanatsal seviyesi ve durmaksızın ona eşlik edip onunla olan hayranları bulunuyor. Ufacık bir hareket ondan kolaylıkla çok önemli bir şey takas edebiliyor. Yine de Zhang Yixing, bugüne
kadar hâlâ iki elinin boş olduğunu hissettiğini söylüyor.

Bir zamanlar sahip olduğu ve şu anda hâlâ mevcut olan şeyler ona biraz olsun memnuniyet vermiyor mu?

Aynı zamanda bir grup üyesi olarak, konser sona erip de odasına döndükten sonra dizüstü bilgisayarı, müziği ve telefonu dışında başka hiçbir şeyinin olmadığını hissediyor.

“Çok fazla çığlık ve tezahürat aldım, herkese minnettarım ama odama döndükten sonra yalnızım.”

“Gördüğünüz her şey, tüm gördükleriniz gerçek olmayabiliyor. Aslında kalbinizin boş olduğunun farkına vardıktan sonra kendinize, ‘sen tam olarak ne yapıyorsun?’ diye soruyorsunuz.”

Zhang Yixing diğer insanların güzel bir rüya olarak gördüğü şeyden kendisini defalarca acımasız bir şekilde uyandırıyor. Uyanması ve başlatılan değişiklikleri kabullenmesi gerektiğini biliyor.

“Ben mükemmeliyet için durmaksızın sıkı çalışan biriyim fakat aynı zamanda kendimi değişiklikleri kabullenmek için sürekli ikna ediyorum. Bu bana şok, acı ve huzursuzluk veriyor. Bunu daha önce söylememiştim ama şimdi söylüyorum: Ben çok acınasıyım.”

“Aslında en sonunda sizi mağlup eden şey insanlar değil, sektör. Kural bu. Bu çok acımasız bir şey, kabul etmeyi öğrenmek ya da olağanın dışında farklı şeyler yapmak istiyorum ama ne yapabileceğimi bilmiyorum.”

Zhang Yixing herhangi bir programda yer aldığı zaman diğer insanların işlerini nadiren doğrudan iyi ya da kötü olarak değerlendiriyor. Acımasızlığı çoğu zaman kendisine yöneliyor. Örneğin, M-pop (o bunu Çincenin esas dil olarak kullanılıp başka bir dille kombinlendiği Karışık Çince Pop olarak yorumluyor) konusunda kendi yorumu ve arayışı var. Bu hedef için, yeni albümünü herhangi bir noksan bakımından kusursuz şekilde analiz ediyor. Mesela, miksleme aşamasında ayarlama yapmak için miksleme hocasının yanında olması gerekiyordu fakat iş programları sebebiyle uzaktaydı, hocayla yalnızca mail ve telefon aracılığıyla iletişim kurabildi dolayısıyla pek çok kısım daha iyi olabilirdi. Bilhassa Kuzey Amerika piyasasını bir tur tecrübe ettikten sonra, Zhang Yixing içteki sorunu görüyor. 

Zhang Yixing yerel piyasada kalıp kendisini rahat bir alana koymanın verdiği etkinin artık eskisi kadar büyük olmadığını kabul ediyor.  “Ben yalnızca geçtiğimiz birkaç yılda öğrendiğim her şeyi alıp onları ortaya çıkarmak ve rekabet etmek istedim.

  Değişim  

2016 yılı civarında, Zhang Yixing internette kendisi hakkında paylaşılan bir yazı gördü. Yazı pek uzun değildi, Zhang Yixing’e yönelik yazılmış bazı düşünceler vardı. Başta buna içerlemişti, yazıyı yazan kişinin satır aralarında kendisini gerçekten anlıyormuşçasına yazdığını hissetti, bugüne kadar yazının sahibinin kim olduğunu öğrenemedi. Fakat zaman geçtikçe, o sözcüklerin güvenilirliğine daha da ikna oldu.

Yazının bir kısmında şöyle şeyler söylendiğini hatırlıyor, “Diğer insanların ihtiyaçlarını karşılamak için elimden gelen en büyük çabayı verdiğim söylenmişti; bu gruba katılmak istediğim söylenmişti, Zhang Yixing’in iyi biri olduğu ama insanlara tuhaf hissettirdiği söylenmişti.”

“Şu anda hayatı biraz daha rahat yaşamak istiyorum. Diğer insanlar benim rol yaptığımı, sahte olduğumu söylüyorlar. Evet, ben hiçbir zaman rol yapmıyorum demedim, sahte olmadığımı söylemedim. Şimdi size açık yüreklilikle tüm düşüncelerimi söylüyorum. Dünyada gerçek iyiliğin ve güzelliğin var olduğuna inanıyorum fakat aynı zamanda diğer insanların mükemmeliyet için söylediklerini yerine getirmedim, şimdiye dek herkese en kusurlu yanımı göstermeye istekli oldum.”

En çok korktuğu değişim sorulduğunda, şöyle diyor:
“Hayranların beni terk etmesi. Fakat aynı zamanda biliyorum ki bir gün gidecekler.” Zhang Yixing güvendiği savunma mekanizmasının son katını da koparıp atıyor, “Bencilim. Çok bencilim. Umarım hayranlarım beni bırakmazlar. Tekrarlamak istemiyorum, neden isteyeyim ki? Ben hâlâ sıkı çalışıyorum, hayallerime henüz erişmedim.”

Mücadele verirken; dünyanın her köşesini fethedip farklı mucizevi şeyler yaparken hayranların kendisine eşlik etmelerine olanak tanımak istediğini söylüyor.

“Belki de diğer insanlar Zhang Yixing’in bunu yapamayacağını düşünüyorlar fakat yapabilirim. Dünyaya göstermek istiyorum; bir zamanlar bana inanmayan dünyaya başarılar üretebileceğimi, sonuçlar elde edebileceğimi göstermek istiyorum.”

Peki Zhang Yixing tam olarak neyin peşinde koşuyor?
Yixing: Bir hayalin peşinde koşuyorum.
“Bu hayal seni terk edecek mi?”
Yixing: Aslında bu zaten var olmayan bir şey.
“Var, göremiyor musun?”
Yixing: Göremiyorum, yalnızca peşinden gitmek istediğimi, yakalamak istediğimi biliyorum. Bir gün Grammy sahnesinde durup M-pop performansı sergilemeyi diliyorum.

Kendisi hakkında en nefret ettiği şeyin kendinden emin olmaması olduğunu söylüyor, kendisi hakkında en çok sevdiği şey ise sıkı çalışıyor olması. Zhang Yixing bugüne dek kendisiyle uzlaşmadı, bedeninin içinde iki Zhang Yixing kavga ediyor. Düşünme şekli 20 yıldan fazla bir zaman içerisinde oluştu ve hapsolmuş benliği ilk anda paramparça olacak şeyler değil. Neyse ki, kuşatmadan kurtulmak isteyişinin sinyalleri ortaya çıkıyor.

Fotoğraf çekimi, dar bir sokakta yer alan üç katlı ufak bir binada gerçekleşiyor. Güneş ışıkları avlunun çatısına vuruyor, sıcak ve sakin bir hava hakim. Işık hüzmeleri Zhang Yixing’in ve manken Tatum Marchetti’nin yüzünde parıldıyor. İkili bu ışıktan etkilenmiş görünüyor, sıcak ve huzurlu gülümseme sunuyorlar. 

Pekin’de kış güneşli olabilir ancak hava yine de soğuk, soğuk rüzgarlar yüzünden Zhang Yixing titremek üzere. Üşümediğini söylüyor, yine de çekim aralarında personelinin yanına koşarak mankenin üzerine daha fazla kıyafet örtmesine yardımcı oluyor. Sıcacık bir yüreği olan bu adamın nazik yanını görüyoruz. 

Çekim için ilhamı <The Boy Who Could Fly> filminden edindik, film aşk ve hayal gücü ile dolu unsurlara sahipti. Kıyafetlerdeki renk çatışmaları her fotoğrafın güçlü bir görsel etki bırakmasını sağlıyor. 

Daha önce birlikte hiç çalışmamış olan bu iki insan, çekim boyunca beklenmedik şekilde rahatlar ve kendilerini çekime kaptırmış durumdalar. Beyaz güvercinler ara sıra çatının üzerinden uçuyorlar, fotoğrafçının elindeki kamera çekim yapmaya son vermiyor, her şey uyumlu ve güzel görünüyor.


  Yeni Yıl – Yeni Zhang Yixing  

Zhang Yixing’in her zaman sahip olmayı istediğini vurguladığı imaj yönetim yeniliği ne tür bir yenilik?

Soru: Şu anda pek çok kimliğe sahipsin. Şarkıcı, aktör, sunuculuğa da el attın, farklı geçişlerde fiziksel görünümünü farklı kimliklerinle nasıl eşleştiriyorsun?
Yixing: Fiziksel görünüm konusunda stilistime güveniyorum. Onlarla kendim de konuşuyorum ama kendi alanlarında uzman kişiler hepsi, benden çok daha kabiliyetliler. Kendim yapsam bir toka alır saçımı en tepeden tuttururum. Ne kadar da mutluluk verici~
Soru: En çok hangi durumdaki hangi imajını seviyorsun?
Yixing:  Aslında, bana göre sergilenen tüm bu imajlar benim. Genellikle insanların, “Aslında böyle görünüyorsun, şöyle görünüyorsun.” dediğini duyuyorum. Fakat esasen hiç kimse bir insanın nasıl olduğunu tanımlayamaz, herkesin çok boyutlu yönleri vardır, çok boyutlu imajları vardır. Bu yüzden birinin tam olarak nasıl olduğunu söylemenin kolay olmadığını düşünüyorum.
Soru: Ama terazi burcu genelde fiziksel görünümünde çok beklenti içinde olur, sen öyle misin?
Yixing: Evet, fazla bakımsız olmadığım sürece böyle hissediyorum. Bu iyi. Örneğin, dışarı çıkmadan önce duş almamak gerçekten de insanları hayal kırıklığına uğratıyor.
Soru: Daha önceki bir röportajında, “yenilikten” söz etmiştin. Yeni yılda fiziksel görünümünde ne tür yenilikler olacak?
Yixing: Fiziksel değişimlerin yenilik olarak adlandırılmadığını düşünüyorum. Misal, saçınızın rengini değiştirmeniz ya da makyaj yapmanız. Esasen bu karakterim ve kişiliğim hakkında. Çünkü 6 yaşımda TV dizisinde çıkış yaptığımdan bu yana, şu anda 27’yim yakında 28 yaşında olacağım, hayat çevrem epey sıkıcı oldu. Her gün yalnızca iş var, hiç dinlenme yok. Şu anda hayatın nasıl olduğunu hissetmek, dışarı çıkıp eğlenmek ve etrafa bir göz atmak istiyorum. (Şarkı söylüyor: Dışarıdaki dünya muhteşem.) Bambaşka bir Zhang Yixing olmak istiyorum. Geçtiğimiz 20+ yıl boyunca daha önce hiç olmadığım bir Zhang Yixing olmak istiyorum.
Soru: Yani kendini özgür bırakmaya hazırsın öyle mi?
Yixing: Aiy, evet. Bu ifadeyi seviyorum. “Kendimi özgür bırakıyorum” dediğimden beri stüdyomun küçük sekreterleri yerlerinde duramıyorlar. Onları orada burada meşgul görüyorum.
Soru: Cilt bakımından konuşalım biraz da. Yeni yılda cilt bakımı konusunda planların var mı?
Yixing:  İmaj yönetim planım Biotherm Homme’un marka yüzü olmaya devam etmek çünkü bu, benim çok sevdiğim bir cilt bakım markası. 11 yıldır kullanıyorum, bu gerçekten kader işi.
Soru: Bu markayla nasıl iletişime geçtin öyleyse?
Yixing:  Takeshi Kaneshiro’nun yer aldığı büyük Biotherm Homme reklamını gördüğümde büyük bir mağazaydım ama onun ne olduğunu bilmiyordum. Sonra, yeni yıl esnasında elime geçen paraları kullanarak yeşil renkli bir yüz temizleyicisi aldım. Her kullanımda azıcık sıkardım çünkü çok pahalı olduğunu düşünmüştüm ve kalbim acımıştı.
Soru: 11 yıl sonra bu markanın yüzü olacağını hiç düşünmemiş miydin?
Yixing:  Daha önce hiç aklımın ucundan geçmeyen çok fazla şey var.
Soru: Şu anda her gün cilt bakımına ne kadar vakit ayırıyorsun?
Yixing: Fazla değil, 5-10 dakika.
Soru: Ne tür cilt bakım ürünleri kullanıyorsun?
Yixing: Cildim kurumaya eğilimli ama bazen de yağlanması kolay oluyor. Cildimin durumu iyi değil sıklıkla büyük stres altında olmaktan kaynaklanıyor. Her zaman Biotherm Homme’un Aquapower serisini kullanıyorum. İçinde her şey var, cildime uyuyor ve oldukça basit. Temizleyicisi güzel temizliyor, jeli ferah ve nemlendirici.
Soru: Vücut yönetiminden söz edelim. Sanatçıların vücut yönetimi konusunda çok sıkı olduğunu düşünüyorum.
Yixing: Bir sanatçı olduktan sonra sık sık “Neden?” diye sormak istedim. Mesela bir şey yemek istediğimde şişmanlamaktan korkuyorum ve bunu yapamıyorum. Görüyorsunuz, hayranlarım “Yixing, çok zayıfsın, daha fazla ye.” diyorlar. Biraz fazla yedikten sonra, “Zhang Yixing şişmanlamışsın!” diyorlar. Böyle zamanlarda durum çok ilginç oluyor. Ne yapmamı istiyorlar?
Soru: Bu mesleği seçtikten sonra böyle oluyor, şu anda egzersiz yapıyor musun?
Yixing: Egzersiz zamanı geldiğinde yapıyorum. Bazen buna vakit olmasa dahi yapıyorum. Yediklerimi içtiklerimi kontrol etmekten başka şansım yok.
Soru: Son soru, birçok sanatçı kendi adları altında güzellik ürünleri yayınladılar. Sen tasarlayabilecek olsaydın, nasıl olmasını isterdin?
Yixing: Cilt bakım ürünlerine bulaşmam diye düşünüyorum. Öncelikle işin “Sanatçı” kısmını doğru yapmalıyım. Herkesin kendi kaderi olduğuna inanıyorum. Eğer Tanrı sizi bunu yapmanız için gönderdiyse önce bu yolu yürüyün, ne kadar iyi gittiğinizi bir görün. Cilt bakım ürünleri konusunda Biotherm Homme kullanmaya devam edeceğim. Onları kendim tasarlayacak olsam anlayamam. 

[Lütfen çevirilerimizi kaynak belirtmeden kullanmayınız. Teşekkürler]

İngilizce Çeviri: Eternallyixing
Türkçe Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık