Ana içeriğe atla

[HAYRAN GÖNDERİSİ] Stüdyonun Etkinliğini Kazanan Hayranların Gönderileri



Stüdyonun Vuhan'da görev yapan Xingmiler için düzenlediği etkinliği kazanan hayranlar Yixing telefon görüşmesi yapmış. İşte o hayranların Weibo paylaşımlarının çevirisi:

Affedersiniz millet, geciktim. Xingmiler, bana Yixing ile telefonda konuşma imkanı verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Gerçekten çok minnettarım. 

Başta çok heyecanlıydım, bağırışlarım biraz gürültülüydü. Umarım Yixing'i korkutmamışımdır. Ayrıca aniden gelişen bir telefon görüşmesi olduğu için biraz karman çorman oldu. Yixing ile telefon görüşmesi yapacağım için iş arkadaşlarım da çok heyecanlıydılar. O arada Yixing'in söylediği birkaç kelimeyi duyamadım. Gerçekten çok pişmanlık duyuyorum.

Telefon görüşmemizin içeriği kabaca aşağıdaki gibi:

Yixing başta "Sana nasıl hitap etmeliyim?" diye sordu. Ona adımı söyledim ve Yixing, "Oh! Xiao-kong~ Sen benim Xback'im misin?" dedi. (İlk defa başka birinin bana Xiao-kong dediğini duydum)

Sanırım o noktada ona çok gururlu bir şekilde, "Tabii ki senin Xback'inim, lise ikiden bu yana 6 yıldır senin hayranınım." dedim. 

Sonra Yixing güldü (Gülüşünün sesi çok ama çok güzeldi. Aklımı başımdan aldığını itiraf ediyorum). Telefonda hastanede nasıl olduğumu, yorgun olup olmadığımı, sağlığımı vs. sordu. Hepsine birer birer cevap verdim ve ona, "Sen sonsuza dek bizim büyük gururumuz ve kalplerimizin ışığı olacaksın." dedim. (Gerçekten çok gergindim, zihnim tümüyle bomboştu ve ne söylediğimi bile bilmiyordum. Söz etmediğim noktalar olursa lütfen beni bağışlayın.)

Yixing bu söylediğimi duyduktan sonra güldü ve bize teşekkür etti. Hatta, "Birbirimizin hayatlarını aydınlatalım." dedi. (Gerçekten samimiyetini hissettim)

Sonra Yixing eğer bir şeye ihtiyacımız olursa onu arayıp iletişime geçmemizi ve bize yardım etmenin bir yolunu düşüneceğini söyledi. Son olarak hediye olarak ne istediğimi sordu. Utanmaz bir şekilde ona sarılmak istedim.

Yixing kabul ettikten sonra, "Yemeğini yedin mi? Ne yedin?" diye sordu. "Yedim. Tombullaşacak kadar yedim." dedim. 

Yixing tekrar güldü, daha öncesindeki anlarda bile güldüğü oldu. Belki ben çok dürüst olduğumdan Yixing çok defa güldü. Konuşmanın ortasında bir yerde aşırı heyecanlıydım, utanç verici bir şekilde ağladım ve Yixing, "Ağlama." dedi. 

En sonunda Yixing, "Güzelce dinlen." dedi. Sonra ikimiz de çok uzun bir süre sessiz kaldık ve ikimiz de telefonu kapatmadık. Yixing bana telefonu kapatmamı söyledi. Ben de, "Yapamıyorum." dedim. Sonrasında ikimiz bir kez daha uzun bir süre sessiz kaldık. Yixing, "Gerçekten de yapamıyorsun ha?" dedi. Neredeyse gözyaşlarıyla cevap verdim, "Evet." 

Yixing, "Öyleyse senin için bir şarkı çalacağım." dedi. Aşağıya piyanoya koşturdu ve kısa bir parça çaldı. Beni bağışlayın zihnim gerçekten tümüyle bomboştu. Hangi şarkı olduğunu hatırlayamıyorum, sadece çok tanıdık olduğunu hissettim. Sonunda birbirimize "İyi geceler!" diledik ve Yixing'in telefonu kapatmasıyla son buldu. 

Her bir Xingmi'den özür dilerim, alelacele görüşme yüzünden bana emanet ettiğiniz sorularınızdan söz etmeyi başaramadım. Ayrıca ona müziğinin muhteşem olduğunu söyledim. Herkesin beklentisini boşa çıkardım, gerçekten üzgünüm. 

Yixing bir şey daha söyledi, "Salgın sona erdiğinde, konserime gelmeni bekliyorum. Mutlaka gel." 
Gerçekten çok ağladım.

💫💫💫💫💫💫💫💫

Başka bir hayranın Weibo gönderisi: 

Xbacklere rapor veriyorum, biraz önce Yixing ile, Yixing'in bizzat kendisiyle telefon görüşmesi yaptım!!!

"Benimle telefonda konuştuğun için heyecanlı değil misin? Xback'im olarak?"

"HEYECANLIYIM! Ama gerginim!"

Bu noktada gerçekten Yixing'den özür dilemeliyim. Nasıl heyecanlı, mutlu ve telaşlı olmam?! Çok gergindim, sesim bile titriyordu bu yüzden sakinmiş gibi yapıyordum.

Yixing: "Ben seni rahatlatacaktım ama görünen o ki etkilenen benim."

Ona daha önce yorumlardan ve kalbimden gelen tüm sözleri ve dilekleri söyledim. Ama çok gergin olduğum için (Gerçekten beni bağışlamanızı istemem gerek, beynim o anda çalışmıyordu), hepsinden söz edemedim (Gerçekten çok üzgünüm!). Fakat Yixing'in hepsini bildiğine inanıyorum! Bu fırsatı edinen diğer Xbacklerle de, herkesin sözlerini Yixing'e iletmeleri için konuştum! Üzgünüm!!!

Son olarak, en pişmanlık verici ve de en aptalca an şuydu: Yixing bana, ona soru sorma fırsatı vermişti ve ben bunu kullanamadım bunun yerine, "İyi geceler!" dedim. Ben...İnanıyorum ki Yixing de bunu beklemiyordu. Gerçekten çok üzgünüm!! Çok yazık...

"Daima senin yanında olacağız." Bu asla unutmayacağım, hayatımın fırsatıydı. 


-Lütfen çevirileri kaynak belirtmeden kullanmayınız. Teşekkürler.

Çeviri: Mira

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık