Ana içeriğe atla

[RÖPORTAJ] EXO-L Japonya | 7x7 Soru & Cevap - LAY Kesiti


1. NORMAL HAYAT

S: Dün akşam ne yedin?
C: Dün akşam et yedim!

S: Şu an favorin olan gündelik kıyafet düzenin?
C: Çekimler sırasında çeşitli tarzlarda kıyafetler giydim ve o zaman giydiğim kıyafetler güzeldi. Sanırım bunu gündelik kıyafetlerimle birleştirmek istiyorum!

S: Buzdolabında her zaman olan bir şey?
C: Maden sodası.

S: Almayı merak ettiğin bir şey?
C: Kediler! Kedileri seviyorum.

S: Bakkaldan hiç düşünmeden aldığın bir şey?
C: Hep su alırım.

S: Son zamanlardaki hobin?
C: Çalışmak eğlenceli, o yüzden iş de hobim!

S: En son çektiğin fotoğraf nedir?
C: Son zamanlarda, okuduğum kitaplarda ilgi çekici bir cümle bulduğumda fotoğraflara kaydediyorum.

2. FAVORİLER

S: En sevdiğin cadde/mahalle?
C: Garosu-gil!

S: En sevdiğin mevsim?
C: Yaz! Sıcak olduğu için seviyorum.

S: En sevdiğin renk?
C: Mavi, mor, beyaz, siyah... Koyu renkleri seviyorum.

S: En sevdiğin yemek?
C: Bütün et yemeklerini seviyorum, çokça yemem lazım!

S: En sevdiğin meze?
C: Miso yahnisi.

S: En sevdiğin hayvanlar?
C: Kediler, köpekler... Bütün hayvanları seviyorum.

S: En sevdiğin hava?
C: Serin/ferah hissettiren havalar.

3. KENDİM


S: Motton nedir?
C: Sıkı çalış, sıkı çalış, daha sıkı çalış!

S: Güçlü noktan?
C: Her şey!

S: Zayıf noktan?
C: Yumuşak kalbim.

S: Hazinen?
C: Kalbim.

S: Geçen yılda gelişme gösterdiğini sana hissettiren bir şey?
C: Yeni şeylere meydan okuduğum zaman etrafımdaki insanlardan nasıl harika bir destek aldığımı fark edebiliyorum.

S: Bir otobiyografi çıkarsaydın kitabın ismi ne olurdu?
C: "Ben ve EXO".

S: Şu an aklına geldiğinde bile hala utanç duyduğun geçmiş olaylar?
C: Özellikle bir şey yok.

4. VÜCUT

S: Duş aldığın zaman vücudunun hangi kısmını ilk önce yıkıyorsun?
C: Sır.

S: Uyurkenki pozisyonun?
C: Yumuşak yüzeylerin ferahlatıcı haliyle rahat bir pozisyonda uyuyorum.

S: Kaç defa şınav ve mekik çekebiliyorsun?
C: Sanırım 100 defa kadar yapabiliyorum.

S: 100 metreyi kaç saniyede koşabiliyorsun?
C: Saymayı hiç denemedim...

S: Sevdiğin bir antrenman yöntemi?
C: Boks!

S: Denemek istediğin sporlar?
C: Her şeyi denemek isterim!

S: Kendini iyi hissetmediğin zaman ne yaparsın?
C: Dinlenirim.

5. JAPONYA

S: Japonya'da konser günü geldiğinde önce hangi tarzda şarkı söylemek istersin?
A: Duygu dolu tatlı bir ballad
B: Heyecan verici yüksek tempolu bir şarkı
C: Diğer

S: Japonya'ya gittiğin zaman yemek istediğin ilk yemek?
A: Ramen
B: Suşi

C: Diğer

S: Japonya'ya seyahate çıkabilseydin ne yapmak isterdin?
A: Kaiseki (yemek) turu
B: Onsen (kaplıca) turu
C: Diğer

S: Japonya'da boş bir gününü geçirseydin nasıl geçirirdin?
A: Alışveriş
B: Turistik yerleri gezme
C: Diğer (Japonca öğrenip arkadaş edinmek istermiş)

S: Japonya'da bir etkinlik düzenleseydin ne tür bir etkinlik yapardın?
A: Havalı bir performans hazırlayıp hayranlarla birlikte eğlenmek/coşmak
B: İlginç bir sohbet veya oyun hazırlayıp hayranlarla keyifli vakit geçirmek
C: Diğer

S: Sevdiğin Japon manzaraları?
A: Tam açmış bahar çiçekleri
B: Sonbahar yaprakları
C: Diğer (Hayranlarla olduğu her yeri sevdiğini söylemiş)

S: Yer almayı denemek istediğin Japon TV programları?
A: İlginç bir sohbet/varyete programı
B: Oyunculukla etkilemek için dizi
C: Canlı performans, müzik programı

6. EXO

S: EXO'nun başlık şarkıları haricinde gizli şaheseri?
C: "My Answer".

S: Dansının en zor olduğunu düşündüğün EXO şarkısı?
C: Aksine, zor olmayan bir şarkı yok bence. (güler)

S: Sevdiğin EXO MV'si?
C: Seçemem çünkü hepsini seviyorum!

S: Yeteneğini kıskandığın bir üye?
C: Baekhyun'un konuşma becerisi, Chen'in sesi, D.O.'nun karakteri ve oyunculuk becerileri, Suho'nun sorumluluk duyusu, Sehun'un tatlılığı, Chanyeol'un müzik yeteneği, Xiumin'in iyi kalbi, Kai'nin dans ederken yüz ifadelerinden hissedebildiğiniz öz güveni. Çok fazla var, sonu yok!

S: EXO'ya bir söz/slogan atfetseydin?
C: Biz biriz! Biz EXO'yuz!

S: Güzel sözleri olan EXO şarkısı? Veya senin en sevdiğin söz?
C: Çok fazla var, seçemiyorum. Hayranlarla birlikte eğlenebildiğim tüm şarkıları seviyorum.

S: EXO olarak en unutulmaz anı?
C: Üyelerle olduğum zamanları düşünüyorum hep, özellikle albüm çıkardığımız zamanları. Birlikte şarkı söylememiz, konuşmamız, konser vermemiz, hepsi unutulmaz anılar.

7. JAPON EXO-L

S: "Japon EXO-L hayranlar"ı duyunca aklına ne geliyor?
C: Japonya'daki konserlerde birlikte geçirdiğimiz eğlenceli zamanlar!

S: Ağustos'ta Japon EXO-L hayran kulübünün 7. yıl dönümü olacak. "7. yıl" sözünü duyduğunda ne hissediyorsun?
C: Biz tanınalı 7 sene oldu. Hepinizi seviyorum. EXO ve Lay olarak yakında sizlerle buluşmak istiyorum.

S: 7. yılda dinlemek istediğin EXO şarkısı?
C: "My Answer".

S: Japon EXO-L'le yapmak istediğin bir şey?
C: Birlikte arabayla gezintiye çıkmak istiyorum!

S: Japon EXO-L'le yemek istediğin bir şey?
C: Birlikte yediğimiz zaman her şey lezzetli olur bence!

S: Japon EXO-L'in sana hayranlığını hissettiğin an?
C: Bana "Lay-san!" diye seslendikleri zaman^^

S: Son olarak Japon EXO-L'e mesajın?
C: Merhaba, ben Lay. Yakında hepinizle buluşmak istiyorum! Yakında buluşalım! Üyelerle de Japonya'ya gidip hepinizle buluşacağım günü dört gözle bekliyorum. Bu yüzden kendinize iyi bakın, mutlu ve sağlıklı kalın, ve lütfen (o günü) bekleyin! Söz!

[Lütfen çevirilerimizi kaynak belirtmeden kullanmayınız. Teşekkürler]

ENG: quinsehun
TR: Buse (@layixingturkey)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[PROGRAM ÇEVİRİ] Idol Producer 1. Sezon Tüm Bölümleri

Idol Producer 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İzleme Linki 2: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Idol Producer 1

Zhang Yixing'in Geçmişine Biraz Göz Atmaya Ne Dersiniz?

Anlatımlar 2005'ten bu yana Yixing'in sadık hayranı olan Tang Tang isimli bir kıza ait. Lay 2005 yılında Çin'de Star Academy programında yer aldığı sıralarda kendi baidu forumuna sahipti. Bu kişi, forumu onca yıl boyunca yöneten hayran. Hayranlarıyla buluşmada: Lay ile birkaç kez buluştuk. Onlardan biri gerçekten sıcak bir gündü fakat akşam fazlasıyla rüzgarlı oldu.  Arkadaşımla ben epey gergindik ama Lay gerçekten uyumlu, sıcakkanlı ve arkadaş canlısıydı tüm o zaman boyunca gülümsedi. Oturdu ve bizimle bir süre arkadaş gibi sohbet etti, hiç de gösterişli bir tavır sergilemedi. Üstelik bizim ricamız üzerine gitar çaldı ve dans etti. Arkadaşım Changshalı olmadığından ona çevreyi göstermeye gidecektik, dışarı çıktığımızda havanın iyice soğuduğunu farkettik. (kısa kollu giyiyordum) Lay bize baktı ve ''Bugün rüzgar çok kuvvetli. TangTang (hayran) kısa kollu giymiş neden sana çevreyi daha sonra göstermiyoruz, hadi içeri girelim. Sizinle biraz daha sohbet edeceği

[PROGRAM ÇEVİRİ] Go Fighting Bölümleri

Go Fighting 1. Sezon 1. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 2. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 3. Bölüm İzleme Linki: Tık tık İndirme Linki: Tık tık Go Fighting 1. Sezon 4. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 5. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 6. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 7. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 8. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 9. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 10. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık Go Fighting 1. Sezon 11. Bölüm İzleme Linki:  Tık tık İndirme Linki:   Tık tık